claude Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Przyszedł czas zrobić eve. Na początek robie base mash w maxie aby go wrzucić do zbrusha czy jest sens pracować dużo nad topologią przed wejściem do zbrusha, czy to co mam wystarczy? w ogule to chce ją trochę podrzeźbić w zbrush potem jeszcze na low poly do maxa zmapować i potem zmapowaną już rzeźbić porządnie na high poly w zbrushu, myślę że to dobry pomysł bo miałem złe doświadczenie z mapowaniem high poly w zbrush
Leleń Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 jak jestes master w zbrushu to wystarczy sphere :P czemu ona ma 2 lewe stopy :P
kubi Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 rewelacyjna siatka idealna pod zbrusha... mam nadzieje że to ironia była....
maverick sheep Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 cycki jak banany to sie naztwa skowyrne ;)
Loki Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 e no nie jest tak znowu tragicznie, nie przesadzajmy, jak na początek to daje rady, byle pracowac dalej :) ja czekam na up'y i poprawki (liczne) - sam mam topik podobny, ale brak czasu na sedzenie nad tym wiec pokibicuje Cloud'owi :)
Gomez Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Powinienes zrobic model od nowa. Lepiej by bylo gdyby rece, nogi, tulow i glowa byly po prostu boxami. Wazne zeby wszedzie mialy poligony jak najbardziej zblizone do kwadratow a nie prostokatow. Popatrz jak zrobiles palce u stop i dloni. To sa zwykle boxy i tak ma wygladac caly model. Nie bedzie to super baza ale bardziej poprawna od tej. Poza tym musisz miec same quady, zadnych trojkatow i wielokatow bo bedziesz jeczec pozniej.
claude Napisano 12 Luty 2008 Autor Napisano 12 Luty 2008 Powinienes zrobic model od nowa. Lepiej by bylo gdyby rece, nogi, tulow i glowa byly po prostu boxami. Wazne zeby wszedzie mialy poligony jak najbardziej zblizone do kwadratow a nie prostokatow. Popatrz jak zrobiles palce u stop i dloni. To sa zwykle boxy i tak ma wygladac caly model. Nie bedzie to super baza ale bardziej poprawna od tej. Poza tym musisz miec same quady, zadnych trojkatow i wielokatow bo bedziesz jeczec pozniej. Nie wiem może zrobie model od nowa ale myślałem o zmapowaniu go przed rzeźbieniem w zbrush i bym nie miał problemółw z mapowaniem później. starałem się aby pologony były zbliżone do kwadratów może tu i ówdzie trzeba by dodać kilka edgeów, ale chyba np. na udzie czy łydce gdzie kształty są podłużne poligony mogą też być bardziej podłużne co myślicie o takiej konstrukcji siatki zrobić podobnie na stopach czy szykować boksy na nowy model :) Jeśli chodzi o piękność Evy to na tym poziomie pracy nie dbałem o to. Chciałem zrobić dobry base mash według jednego tutka. W czasie pracy ciągle zmieniałem topologie i jak to czesto się zdarza trochę nabroiłem, jak ognia wystrzegam się trójkątów i chyba ich nie mam
nielot007 Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 ja piernicze ludzie nie kumam jak mozna zostawic wolnego vertexa i sie pytac czy siatka dobra ehhhhhhhh nadaj na to ms'a i sam sie przekonasz czy jest dobra...
claude Napisano 12 Luty 2008 Autor Napisano 12 Luty 2008 ja piernicze ludzie nie kumam jak mozna zostawic wolnego vertexa i sie pytac czy siatka dobra ehhhhhhhh nadaj na to ms'a i sam sie przekonasz czy jest dobra... Wiem Nielot, że jesteś starym wyjadaczem ale to forum jest jest w dużej mierze dla ludzi którzy wciąż się uczą, w tym miesiącu mija rok od początku mojego wejścia w 3d, na maxie jestem od wakacji, mam prawo robić czasem kaszany! Dzięki za pomoc! zapomiałem że można nałożyć MS! co o tym myślicie nie chce ciągnąć krawędzi z palców do samej głowy bo mi to zagęści strasznie siatke
nielot007 Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 spoko, ale rok to w sumie az tak dlugo aby wiedziec ze nie wolno zostawiac wolnych vertexow :) jesli chodzi o takie zakonczenia to jestem na nie :) najprawdopodobniej po exporcie i sculptowaniu pojawia sie drobne bled... jak chcesz tak zakonczyc to ja bym zakonczyl na dloni a nie tak wysoko bedzie napewno lepiej :) i siatke lepiej porozmieszczaj aby nie byla tak gesta w jednym miejscu chodzi o te pionowe edgesy gdyz po exporcie do z3 bedzie ci sie ciezko sculptowalo :)
Gomez Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Wez ta siatke zunwrapuj i wyeksportuj. Jak sie potem wk*** to sie nauczysz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się