Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przyszedł czas zrobić eve.

 

Na początek robie base mash w maxie aby go wrzucić do zbrusha

 

czy jest sens pracować dużo nad topologią przed wejściem do zbrusha, czy to co mam wystarczy?

 

w ogule to chce ją trochę podrzeźbić w zbrush potem jeszcze na low poly do maxa zmapować i potem zmapowaną już rzeźbić porządnie na high poly w zbrushu, myślę że to dobry pomysł bo miałem złe doświadczenie z mapowaniem high poly w zbrush

evass7.jpg

eva1ed3.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  nielot007 napisał:
rewelacyjna siatka idealna pod zbrusha...

 

mam nadzieje że to ironia była....

Napisano

e no nie jest tak znowu tragicznie, nie przesadzajmy, jak na początek to daje rady, byle pracowac dalej :) ja czekam na up'y i poprawki (liczne) - sam mam topik podobny, ale brak czasu na sedzenie nad tym wiec pokibicuje Cloud'owi :)

Napisano

Powinienes zrobic model od nowa. Lepiej by bylo gdyby rece, nogi, tulow i glowa byly po prostu boxami. Wazne zeby wszedzie mialy poligony jak najbardziej zblizone do kwadratow a nie prostokatow. Popatrz jak zrobiles palce u stop i dloni. To sa zwykle boxy i tak ma wygladac caly model. Nie bedzie to super baza ale bardziej poprawna od tej. Poza tym musisz miec same quady, zadnych trojkatow i wielokatow bo bedziesz jeczec pozniej.

Napisano
  • Autor
  Gomez napisał:
Powinienes zrobic model od nowa. Lepiej by bylo gdyby rece, nogi, tulow i glowa byly po prostu boxami. Wazne zeby wszedzie mialy poligony jak najbardziej zblizone do kwadratow a nie prostokatow. Popatrz jak zrobiles palce u stop i dloni. To sa zwykle boxy i tak ma wygladac caly model. Nie bedzie to super baza ale bardziej poprawna od tej. Poza tym musisz miec same quady, zadnych trojkatow i wielokatow bo bedziesz jeczec pozniej.

 

Nie wiem może zrobie model od nowa ale myślałem o zmapowaniu go przed rzeźbieniem w zbrush i bym nie miał problemółw z mapowaniem później.

 

starałem się aby pologony były zbliżone do kwadratów może tu i ówdzie trzeba by dodać kilka edgeów, ale chyba np. na udzie czy łydce gdzie kształty są podłużne poligony mogą też być bardziej podłużne

 

eva2bi5.jpg

 

co myślicie o takiej konstrukcji siatki

zrobić podobnie na stopach czy szykować boksy na nowy model :)

 

 

Jeśli chodzi o piękność Evy to na tym poziomie pracy nie dbałem o to. Chciałem zrobić dobry base mash według jednego tutka. W czasie pracy ciągle zmieniałem topologie i jak to czesto się zdarza trochę nabroiłem, jak ognia wystrzegam się trójkątów i chyba ich nie mam

Napisano

ja piernicze ludzie nie kumam jak mozna zostawic wolnego vertexa i sie pytac czy siatka dobra ehhhhhhhh nadaj na to ms'a i sam sie przekonasz czy jest dobra...

Napisano
  • Autor
  nielot007 napisał:
ja piernicze ludzie nie kumam jak mozna zostawic wolnego vertexa i sie pytac czy siatka dobra ehhhhhhhh nadaj na to ms'a i sam sie przekonasz czy jest dobra...

 

Wiem Nielot, że jesteś starym wyjadaczem ale to forum jest jest w dużej mierze dla ludzi którzy wciąż się uczą, w tym miesiącu mija rok od początku mojego wejścia w 3d, na maxie jestem od wakacji, mam prawo robić czasem kaszany!

 

Dzięki za pomoc! zapomiałem że można nałożyć MS!

 

co o tym myślicie nie chce ciągnąć krawędzi z palców do samej głowy bo mi to zagęści strasznie siatke

 

eva3qh3.jpg

Napisano

spoko, ale rok to w sumie az tak dlugo aby wiedziec ze nie wolno zostawiac wolnych vertexow :) jesli chodzi o takie zakonczenia to jestem na nie :) najprawdopodobniej po exporcie i sculptowaniu pojawia sie drobne bled... jak chcesz tak zakonczyc to ja bym zakonczyl na dloni a nie tak wysoko bedzie napewno lepiej :) i siatke lepiej porozmieszczaj aby nie byla tak gesta w jednym miejscu chodzi o te pionowe edgesy gdyz po exporcie do z3 bedzie ci sie ciezko sculptowalo :)

Napisano

Wez ta siatke zunwrapuj i wyeksportuj. Jak sie potem wk*** to sie nauczysz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności