Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wiem, czytałem forum i było już wiele tematów o robieniu tekstur seamless... Googlowałem i znalazłem dużo naprawdę fajnych tutoriali, po polsku, angielsku. Ale nadal nie potrafię zrobić tekstury seamless monet. Ja wiem misiaczi że o tym już było, ale te wszystkie tutoriale z offset działają tylko na np. ziemię lub tego rodzaju powierzchnie. Moim celem jest zrobienie tekstury monet do gór pieniędzy w skarbcu sknerusa mckwacza. Pozdrawiam, Bielo.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A gdzie na monecie mają być seemy które się rzucają w oczy? Przecież moneta to taki cylinder z bardzo małą wysokością. Na podstawy tego cylindra zmapowane planarnie nakładasz awers i rewers monety a na ścianę boczną tą ząbkowaną krawędź i tyle.

Napisano

hehe, nie ma tak lekko, chcesz powielic tex to musisz sie pobawic tak jak na tutkah z offsetem...wpierw offsecik, potem narzedzia w photoshopie i truche pracy! Masz prezceiz clone stamp, mozesz wycinac czesci i przenosic, wklejac itp, dopasowac potem kolor trcohe i juz jest git texturka

Napisano
No wlasnie dokładnie o to... Jak to zrobiłeś? :)

 

Przeczytaj mojego posta wyzej to bedziesz wiedzial!!

Napisano

z PS użyłem przesunięcia a potem ta jak napisał Bruneq wyciąłem kilka monet i wkleiłem oraz stempel przerysowałem kilka,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności