Napisano 16 Luty 200817 l Wiem, czytałem forum i było już wiele tematów o robieniu tekstur seamless... Googlowałem i znalazłem dużo naprawdę fajnych tutoriali, po polsku, angielsku. Ale nadal nie potrafię zrobić tekstury seamless monet. Ja wiem misiaczi że o tym już było, ale te wszystkie tutoriale z offset działają tylko na np. ziemię lub tego rodzaju powierzchnie. Moim celem jest zrobienie tekstury monet do gór pieniędzy w skarbcu sknerusa mckwacza. Pozdrawiam, Bielo.
Napisano 16 Luty 200817 l A gdzie na monecie mają być seemy które się rzucają w oczy? Przecież moneta to taki cylinder z bardzo małą wysokością. Na podstawy tego cylindra zmapowane planarnie nakładasz awers i rewers monety a na ścianę boczną tą ząbkowaną krawędź i tyle.
Napisano 16 Luty 200817 l Autor Mozna i tak, ale nie na dluzsza metę - to mają być dziesiątki tysięcy tych monet, więc coś takiego nie wchodzi w grę... Tutaj jest tekstura którą chcę zseamless'ować (:P) http://img407.imageshack.us/img407/6737/monetyhq2.jpg Przy okazji przydałby mi się jakiś tutek jak robić tekstury w stylu tych z Vol 15. z 3dtotal...
Napisano 16 Luty 200817 l hehe, nie ma tak lekko, chcesz powielic tex to musisz sie pobawic tak jak na tutkah z offsetem...wpierw offsecik, potem narzedzia w photoshopie i truche pracy! Masz prezceiz clone stamp, mozesz wycinac czesci i przenosic, wklejac itp, dopasowac potem kolor trcohe i juz jest git texturka
Napisano 16 Luty 200817 l No wlasnie dokładnie o to... Jak to zrobiłeś? :) Przeczytaj mojego posta wyzej to bedziesz wiedzial!!
Napisano 16 Luty 200817 l z PS użyłem przesunięcia a potem ta jak napisał Bruneq wyciąłem kilka monet i wkleiłem oraz stempel przerysowałem kilka,
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto