Skocz do zawartości

smieci w vieporcie (cam) NIE bounting box


palmer

Rekomendowane odpowiedzi

nagle sie mi pojawilo ......cos takiego w vieporcie kamery

zeby sie tego pozbyc musze usunac istniejaca kamere i wstawic nowa ...ale po jakis 30 min wraca ...

Caly czas wyswietlane sa takie "poszatkowane" i zaciemnione tekstury

 

 

 

zalaczam screeny....

 

heeeeelp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

w miare rozwoju scenki mozliwe ze karta graficzna nie wyrabia,

mialem cos podobnego przy wiekszej scence na laptopie :)

 

prawdopodobnie jak zmienisz w ustawieniach wyswietlanie na software - to zniknie ale bedzie wolniej działac, mozesz poeksperymentowac z ustawieniami wyswietlania w viewporcie, sprawdzic czy efekt bedzie lepszy jak zastosujesz OpenGL lub DirectX (teraz masz pewnie domyslnie DirectX)

w razie czego ustawienie sa tutaj: Customize->Preferences->Viewport

 

ps.

i nie 'bounting' tylko 'bounding' :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami sie zdarza że nieopacznie przy zaznaczeniu wszystkich obiektów trzymajac shift dublujesz cala scene ktora sie ustawia w tym samym miejscu i identyczne obiekty przy przenikaniu robia podobny efekt - sprawdz w file/summary info czy nie masz cudownego rozmnozenia poly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok panowie sprawdzam ...

 

mateusz - Nvidia Quadro FX1500 powinna wyrabiac..

bounding - moj blad ....:)

 

 

pixar - file/summary _> mam cala liste obiektow/shapes/lights ......wow jak moge poznac ze sie dubluja (w sumie nie znalazlem dwoch o tej samej nazwie - wiec chyba sie nie dubluja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz zrobic test, zmien w ustawieniach, tam gdzie podalem, zeby wyswietlał viewport za pomoca Software (zamiast OpenGl lub DirectX) - uruchom maxa ponownie. Jezeli viewporty nie beda zasmiecone po jakims czasie znaczy to ze jest to kwestia byc moze sterownikow do karty lub wersji bibliotek OGL lub DX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysl 1: zaznacz wszystko, prawy przycisk > Object Properties > zaznacz Backface Cull

pomysl 2: prawym na nazwie widoku > Configure... > Zakl. Viewport conf, zaznacz Default Lighting, 2 Lights i w box'ie Apply To wybierz All Viewports.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z-fight to niemożność ustalenia która z dwóch płaszczyzn leży na wierzchu - skutek - takie właśnie błędy przy renderingu. Jeżeli pracujesz z modelem, nie używaj kamery tylko widoku perspective lub user.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hynol - rendering wychodzi ok - takie bledy widoczne sa w viewport w czasie pracy

t0m3k - sprawdzam Twoje rpzwiazanie

 

update:

t0m3k - niestety nie dzalaja rozwiazania podane przez Ciebie, choc sposob 2 zdecydowanie poprawil sposob wyswietlania

 

Hynol - przelaczylem sie w user view - zdecydowanie lepsza praca i nie ma (jak na razie) tych smieci

 

dzieki panowie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności