Posted February 19, 200817 yr nagle sie mi pojawilo ......cos takiego w vieporcie kamery zeby sie tego pozbyc musze usunac istniejaca kamere i wstawic nowa ...ale po jakis 30 min wraca ... Caly czas wyswietlane sa takie "poszatkowane" i zaciemnione tekstury zalaczam screeny.... heeeeelp
February 19, 200817 yr w miare rozwoju scenki mozliwe ze karta graficzna nie wyrabia, mialem cos podobnego przy wiekszej scence na laptopie :) prawdopodobnie jak zmienisz w ustawieniach wyswietlanie na software - to zniknie ale bedzie wolniej działac, mozesz poeksperymentowac z ustawieniami wyswietlania w viewporcie, sprawdzic czy efekt bedzie lepszy jak zastosujesz OpenGL lub DirectX (teraz masz pewnie domyslnie DirectX) w razie czego ustawienie sa tutaj: Customize->Preferences->Viewport ps. i nie 'bounting' tylko 'bounding' :)
February 19, 200817 yr czasami sie zdarza że nieopacznie przy zaznaczeniu wszystkich obiektów trzymajac shift dublujesz cala scene ktora sie ustawia w tym samym miejscu i identyczne obiekty przy przenikaniu robia podobny efekt - sprawdz w file/summary info czy nie masz cudownego rozmnozenia poly
February 20, 200817 yr Author ok panowie sprawdzam ... mateusz - Nvidia Quadro FX1500 powinna wyrabiac.. bounding - moj blad ....:) pixar - file/summary _> mam cala liste obiektow/shapes/lights ......wow jak moge poznac ze sie dubluja (w sumie nie znalazlem dwoch o tej samej nazwie - wiec chyba sie nie dubluja)
February 20, 200817 yr mozesz zrobic test, zmien w ustawieniach, tam gdzie podalem, zeby wyswietlał viewport za pomoca Software (zamiast OpenGl lub DirectX) - uruchom maxa ponownie. Jezeli viewporty nie beda zasmiecone po jakims czasie znaczy to ze jest to kwestia byc moze sterownikow do karty lub wersji bibliotek OGL lub DX.
February 20, 200817 yr Author z-fight ....??? ps zauwazylem ze vray camera nie wyswietla tych bledow ...hmmm
February 20, 200817 yr pomysl 1: zaznacz wszystko, prawy przycisk > Object Properties > zaznacz Backface Cull pomysl 2: prawym na nazwie widoku > Configure... > Zakl. Viewport conf, zaznacz Default Lighting, 2 Lights i w box'ie Apply To wybierz All Viewports.
February 20, 200817 yr z-fight to niemożność ustalenia która z dwóch płaszczyzn leży na wierzchu - skutek - takie właśnie błędy przy renderingu. Jeżeli pracujesz z modelem, nie używaj kamery tylko widoku perspective lub user.
February 20, 200817 yr Author Hynol - rendering wychodzi ok - takie bledy widoczne sa w viewport w czasie pracy t0m3k - sprawdzam Twoje rpzwiazanie update: t0m3k - niestety nie dzalaja rozwiazania podane przez Ciebie, choc sposob 2 zdecydowanie poprawil sposob wyswietlania Hynol - przelaczylem sie w user view - zdecydowanie lepsza praca i nie ma (jak na razie) tych smieci dzieki panowie !
Create an account or sign in to comment