Skocz do zawartości

Scena 3D: Prosty interrior


P4VV37

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 119
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki za pomoc:)

Dobrta, zmniejszyłem halogeny, zmieniłem ustawienie światła, namieszałem w ustawieniach renderere korzystając z kilku tutków...

Zacząłem bawić się materiałami.

 

69780823gf6.png

 

 

 

Jak zrobić materiał wykładziny? nie włochaty dywan tylko białą krótko skoszoną wykładzinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to teraz rozumiem ze ci sie to tyle liczy i tak wygląda. qmc jako drugi silnik w interiorze to z deczka przegięcie. Ustaw sobie irr + lc, irr na high lc na 600 i zrób clay'a i jakieś sensowne samplowanie 1-2 adaptive powinno być lepiej i szybciej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oknach zostały v-ray light, teraz je usunąłem, widać "prawdziwy" kolor mateeriałów, wcześniej były za ciemne, rendertime z jednym mat. to 2.23, z materiałami tylko 15 min. chodziarz brakuje mi tego żółtego oświetlenia a scena jest bardziej niebieska.

 

2391665361_8e9fd28812_o.jpg

 

2391665141_f5d4391704_o.png

 

 

 

Musiałem od nowa ponakładać materiały, dlatego fotel jest "goły"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale brzydka ta majka pod linuchem ;)

może spróbuj tak

min -3

max -1 lub 0

subdiv 60

interpolation 30

reszta na default

 

w lc możesz podbić do 1000 i powinno być już ładnie :) ale co ja tam wiem też się vraya uczę ... czasem :)

 

do tego DMC 1 / 4 i jakiś lanczos i powinno być production quality :) chyba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maya normalnie wygląda zupełnie innaczej, podmieniłem kolorki bo mi się znudziły.

U mnie niestety takich fajnych efektów z tymi ustaieniami nie ma.

 

 

2392188651_10bbc1471c_o.jpg

Co prawda już nie 2 ale 15 min. ale przynajmnij jakość jest ok :)

Dzięki za pomoc, teraz zajmę się materiałami

Jest ciemno ale to się załatwi color mapingiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki te moje ustawienia to raczej dla finalnego renderu dla szybszych pravek daj

DMC 1/2 i box filter

 

lc 500

 

irr

min -3

max -2

subdiv 40

interpolation 20

dla min i max nie jestem pewien bo z pamięci jadę :) najlepiej doinstaluj sobie skrypciora od bazuki z presetsami jest gdzieś na chaosie

 

niedługo ma wyjść nowa beta choć niedługo to jest już prawie od miesiąca :)o co by nie zapytać to vlado mówi że już jest i bedzie w następny buildzie :)

IPR działa i też pewnie w nowej becie będzie, teraz mają konserwacje serwera może po niej pojawią się nowe buildy :)

 

cheers!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to czekam na tą betę:) Na razie jest jeszcze sporo błędów do poprawy.

Na razie jej nie ma :(

 

 

Czy jak zapiszę photon mapę i np. zmienię kolory jakiegoś obiektu to render będzie miał błędy?

 

Straciłem ostani plik, trochę musiałem odbudować,nauczyłem się używać v-rayowskiej kamery i wyszłóo takie cudo.

 

2399363654_5c5ebf7df5_o.png

 

render na wysokich ustawieniach trwa 17 min.

 

a tu w kolorze:

 

2398535767_570968683e_o.png

 

Ale jakieś wyprane z koloru, więc:

 

2398534795_77884a834f_o.png

 

v-rayowska kamera ma mniejszy zoom, dlatego trochę obcieło :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest lepiej ale :)

 

- dywan - chyba jakis problem z mapowaniem bo na 1 kadrze jest ciasno a potem znowu luzniej z tekstura

- material foteli - hmm sprawiaja wrazenia matelicznych

- halogeny... zdecydowanie za duzo ich jest (kwestia gustu)

- popraw AA na oknach

- troche pusto na tym 1 kadrze... moze blizej kanape?

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj P4VV37. Od czasu obserwuję twój wątek i muszę powiedzieć, że to oświetlenie wydaje się naprawdę w porządku.

Odrobię może kadr mi nie podchodzi w moim osobistym odczuciu było lepiej gdyby to oparcie z lewej mniej w ów wjeżdżało.

Faktycznie troszkę rozmyte, a i lekkie AO dla podłogi i/może obiektów nań stojącej dla złapania większego detalu by się zdało...pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można było to wyciąć w PS, ale wtedy znikał AA na brzegach.

 

Mnie w sumie też nie pasowało to oparcie z brzegu zdjęcia.

 

@Temporal: Może trochę mieszam, ale ty też chyba trochę, bo nie wszystko z twojego postu zrozumiałem :]

 

Robię w V-ray beta dla mayi. aa ustawiłem na Area i dodałem v-ray dirt do podłogi.

Tłóo dodałem w PS po chwili zabawy:

zapisałem mapę GI w pliku i dziś przy renderowaniu użyłem tego pliku dając czarne tło żeby te brzegi okien nie były tak wyraźnie widoczne. Teraz są czarne jak reszta okna i na próbę wstawiłem tło:

2405220269_31a8fefe57_o.png

troszkę za wyraźne tło..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności