Skocz do zawartości

CS:S HL2 .mdl jak zaimportowaćlub przerobić na .smd ?


Veron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W w ostatnim temacie pomogliście mi (za co bardzo dziekuje) w imporcie pliku .mdl hl1. Lecz teraz chciałem zaimportować modele z gry hl1 czyli też cs:s. pPróbowałem z MilkShape lecz obsługuje tylko z hl1, następnie sciągłem programik: http://www.chaosincarnate.net/cannonfodder/mdldecompiler.php lecz gdy otwieram programik wyskakuje mi błąd 0xc00000005 :/ Miałem wiele linów dotyczących importu .mdl lecz wszystko dotyczyło tego programiku który mi nie chodzi... Jak przerobić.mdl na .smd lub odrazu zaimportować .mdl

Przepraszam ze napisałem nowy temat, ale w tamtym ostatni post był mój, i

Teraz ściągam jakiś program SOFTIMAGE_XSI_6_ModTool który podobno ma takie funkcje, ale czy to prawda?

jak bym z edytował to i tak by nikt nie spojrzał na dół strony.....

Pozdro

 

 

PS szukam ludzi do modyfikacji gta, tzn jeżeli ktoś potrafi robić dobre modele low poly to zapraszam. Za prace serwer 50gb plus domena cos.gtamods.eu gg 3809832

 

Jezeli robie źle pisząc tą ofertę to powiedzcie a zaraz usunę...

 

Aha i bym zapomniał, posiadam 3ds max 7, 8 , 9 i 2008.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aż bardzo bogatym nie, lecz wszystkie 3ds max mam od wuja bo on sie zajmuje grafiką oraz 3d a skąd je ma to nie wiem lecz są to oryginały! Od niego mam programy typu 3dsmax i photoshop. A wiec pomoże ktoś ? A 9 i 2008 to mam triala nie aktywowanego. I niebęde wykupywał bo nie rózni sie zbytnio od poprzednich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż bardzo bogatym nie, lecz wszystkie 3ds max mam od wuja bo on sie zajmuje grafiką oraz 3d a skąd je ma to nie wiem lecz są to oryginały! Od niego mam programy typu 3dsmax i photoshop. A wiec pomoże ktoś ? A 9 i 2008 to mam triala nie aktywowanego. I niebęde wykupywał bo nie rózni sie zbytnio od poprzednich.

 

wuj pewnie Ci oddal bo zobaczyl, ze w blenderze tez moze pojechac z niezlymi modelikami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz chciałem zaimportować modele z gry hl1 czyli też cs:s.

 

HL1 jest na enginie Q, a CS:S na Source. Nie ma żadnego powiązania, więc to słówko "czyli" wytlumacz mi ;)

 

Jak przerobić.mdl na .smd lub odrazu zaimportować .mdl

 

Są 2 rodzaje .mdl:

Te z HL1 i te z Source'a. Te z Source'a nazywają się .mdl przed kompilacją, ale cała magia tego formatu to to, że są zrobione w Milkshape'ie - ten program ma "by default" taki format, a Source go nie zaimportuje... To są zupełnie inne formaty, przez co konwersja ma jakieś schodki, a pierwszym schodkiem jest to, że .mdl jest po to, aby nie udostepniać źródeł modeli dla custom modeler'ow czyli np. Tobie, mnie itd. :)

 

Reszta schodków to np. importer .mdl do .3ds, a .3ds może być już otwarty przez Max'a, a co za tym idzie można śmiało eksportować model do .smd.

 

Ja nie słyszałem o takich programach, ale jak Ty jakoś znajdziesz i zrobisz z tego .max (bo to ci trzeba) to wchodzisz na stronę:

 

http://www.hl2world.com/wiki/index.php/Static_Models

 

Tam masz opis jak przygotować model, teksturę itd. Punkt 9) jest najwazniejszy - eksprter :) Masz go tutaj:

 

http://www.wunderboy.org/sourceapps.php#max9_smd

 

Jak się pogubsz z tymi plikami .bat do konwersji do .vtf to masz tutaj GUI:

 

http://www.wunderboy.org/apps/guistudiomdl2.php

 

Jakbys nadal miał problemy z .mdl to zapytaj naszych rodzimych HL mapperów pod tym adresem:

 

http://hlmaps.noskill.pl

 

Pytaj konkretnie i w ostateczności ;)

Good luck ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności