Veron Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Witam. W w ostatnim temacie pomogliście mi (za co bardzo dziekuje) w imporcie pliku .mdl hl1. Lecz teraz chciałem zaimportować modele z gry hl1 czyli też cs:s. pPróbowałem z MilkShape lecz obsługuje tylko z hl1, następnie sciągłem programik: http://www.chaosincarnate.net/cannonfodder/mdldecompiler.php lecz gdy otwieram programik wyskakuje mi błąd 0xc00000005 :/ Miałem wiele linów dotyczących importu .mdl lecz wszystko dotyczyło tego programiku który mi nie chodzi... Jak przerobić.mdl na .smd lub odrazu zaimportować .mdl Przepraszam ze napisałem nowy temat, ale w tamtym ostatni post był mój, i Teraz ściągam jakiś program SOFTIMAGE_XSI_6_ModTool który podobno ma takie funkcje, ale czy to prawda? jak bym z edytował to i tak by nikt nie spojrzał na dół strony..... Pozdro PS szukam ludzi do modyfikacji gta, tzn jeżeli ktoś potrafi robić dobre modele low poly to zapraszam. Za prace serwer 50gb plus domena cos.gtamods.eu gg 3809832 Jezeli robie źle pisząc tą ofertę to powiedzcie a zaraz usunę... Aha i bym zapomniał, posiadam 3ds max 7, 8 , 9 i 2008.
Bruneq Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Aha i bym zapomniał, posiadam 3ds max 7, 8 , 9 i 2008. to musisz byc bardzo bogatym czlowiekiem
Veron Napisano 25 Luty 2008 Autor Napisano 25 Luty 2008 Aż bardzo bogatym nie, lecz wszystkie 3ds max mam od wuja bo on sie zajmuje grafiką oraz 3d a skąd je ma to nie wiem lecz są to oryginały! Od niego mam programy typu 3dsmax i photoshop. A wiec pomoże ktoś ? A 9 i 2008 to mam triala nie aktywowanego. I niebęde wykupywał bo nie rózni sie zbytnio od poprzednich.
dlugasx Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Aż bardzo bogatym nie, lecz wszystkie 3ds max mam od wuja bo on sie zajmuje grafiką oraz 3d a skąd je ma to nie wiem lecz są to oryginały! Od niego mam programy typu 3dsmax i photoshop. A wiec pomoże ktoś ? A 9 i 2008 to mam triala nie aktywowanego. I niebęde wykupywał bo nie rózni sie zbytnio od poprzednich. wuj pewnie Ci oddal bo zobaczyl, ze w blenderze tez moze pojechac z niezlymi modelikami ;)
Veron Napisano 25 Luty 2008 Autor Napisano 25 Luty 2008 O jezu ja szukam od tygodnia i się męcze z tym CS a wy sobie spamujecie....
Bruneq Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 pytanie, czemu nie poszukasz na forach zajmujacych sie Modami?
1nS Napisano 3 Marzec 2008 Napisano 3 Marzec 2008 teraz chciałem zaimportować modele z gry hl1 czyli też cs:s. HL1 jest na enginie Q, a CS:S na Source. Nie ma żadnego powiązania, więc to słówko "czyli" wytlumacz mi ;) Jak przerobić.mdl na .smd lub odrazu zaimportować .mdl Są 2 rodzaje .mdl: Te z HL1 i te z Source'a. Te z Source'a nazywają się .mdl przed kompilacją, ale cała magia tego formatu to to, że są zrobione w Milkshape'ie - ten program ma "by default" taki format, a Source go nie zaimportuje... To są zupełnie inne formaty, przez co konwersja ma jakieś schodki, a pierwszym schodkiem jest to, że .mdl jest po to, aby nie udostepniać źródeł modeli dla custom modeler'ow czyli np. Tobie, mnie itd. :) Reszta schodków to np. importer .mdl do .3ds, a .3ds może być już otwarty przez Max'a, a co za tym idzie można śmiało eksportować model do .smd. Ja nie słyszałem o takich programach, ale jak Ty jakoś znajdziesz i zrobisz z tego .max (bo to ci trzeba) to wchodzisz na stronę: http://www.hl2world.com/wiki/index.php/Static_Models Tam masz opis jak przygotować model, teksturę itd. Punkt 9) jest najwazniejszy - eksprter :) Masz go tutaj: http://www.wunderboy.org/sourceapps.php#max9_smd Jak się pogubsz z tymi plikami .bat do konwersji do .vtf to masz tutaj GUI: http://www.wunderboy.org/apps/guistudiomdl2.php Jakbys nadal miał problemy z .mdl to zapytaj naszych rodzimych HL mapperów pod tym adresem: http://hlmaps.noskill.pl Pytaj konkretnie i w ostateczności ;) Good luck ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się