Napisano 27 Luty 200817 l Ma ktos koncept jak poprowadzic krzywa zeby wyszlo takie kolanko bez zbednego kombinowania i jakiej opcji uzyc ? :) http://www.efix.pl/d5/g2/a2/graf/kolanko.jpg
Napisano 27 Luty 200817 l ja w modo to bym zrobił dwa walce pod kątem 90 stopni do granicy zgięcia i dał bridga w curve mode i pokręciłbym troszkę procentami i pewnie by już było w 35s ;)
Napisano 27 Luty 200817 l Cylinder i modyfikator bend da radę - potem odpowiednie bevele na górnej i dolnej ściance. Robiłbym na mniejszej ilości ścian i potem zagęszczał MS.
Napisano 27 Luty 200817 l wygięty spline z thickness, zamieniasz na editable poly. Gwint dodajesz na bump mapie albo modelujesz. voila
Napisano 27 Luty 200817 l Autor pytnie za 100 punktow, czy mozliwe jest zrobienie takiego kolanka uzywajac jadnej krzywej ? nie uwzgledniajac gwintu liczy sie kat 90 stopni i zaokraglenie z drugiej strony a z pierwszej bez :) A jesli tak to jak poprowadzic krzywa i jakiej opcji uzyc.
Napisano 27 Luty 200817 l loftem mozna kontrolować pogrubienie wzdłuż ścieżki. Jak najbardziej da się z jednej krzywej - tylko trzeba użyć wierzchołków bezierowskich - prawy klik i bezier corner albo podczas tworzenia wierzchołka zmieniamy normalną trzymając LPP i ruszając mychom. Ale nie wiem szczerze po co się tak bawić: Proporcje nie takie, ale tak z głowy sobie zrobilem żeby pokazać idee: 1)Cylinder 2)Bend 3)extrude z jednej i drugiej strony 4)usunięcie kapów i extrude fejsów po lokalnych normalnych 5)meshsmooth
Napisano 27 Luty 200817 l tak jak napisalem Ci na gg, ja bym to zrobil tak jesli nie chcesz tego konwertowac do poly i tam dodawac detali. ale do konca nie jestem pewien czy o to chodzi bo to troche za proste :P pozdr, pionier