Rascal Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 Ma ktos koncept jak poprowadzic krzywa zeby wyszlo takie kolanko bez zbednego kombinowania i jakiej opcji uzyc ? :) http://www.efix.pl/d5/g2/a2/graf/kolanko.jpg
Destroyer Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 ja w modo to bym zrobił dwa walce pod kątem 90 stopni do granicy zgięcia i dał bridga w curve mode i pokręciłbym troszkę procentami i pewnie by już było w 35s ;)
Hynol Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 Cylinder i modyfikator bend da radę - potem odpowiednie bevele na górnej i dolnej ściance. Robiłbym na mniejszej ilości ścian i potem zagęszczał MS.
DaveBorck Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 wygięty spline z thickness, zamieniasz na editable poly. Gwint dodajesz na bump mapie albo modelujesz. voila
Rascal Napisano 27 Luty 2008 Autor Napisano 27 Luty 2008 pytnie za 100 punktow, czy mozliwe jest zrobienie takiego kolanka uzywajac jadnej krzywej ? nie uwzgledniajac gwintu liczy sie kat 90 stopni i zaokraglenie z drugiej strony a z pierwszej bez :) A jesli tak to jak poprowadzic krzywa i jakiej opcji uzyc.
Hynol Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 loftem mozna kontrolować pogrubienie wzdłuż ścieżki. Jak najbardziej da się z jednej krzywej - tylko trzeba użyć wierzchołków bezierowskich - prawy klik i bezier corner albo podczas tworzenia wierzchołka zmieniamy normalną trzymając LPP i ruszając mychom. Ale nie wiem szczerze po co się tak bawić: Proporcje nie takie, ale tak z głowy sobie zrobilem żeby pokazać idee: 1)Cylinder 2)Bend 3)extrude z jednej i drugiej strony 4)usunięcie kapów i extrude fejsów po lokalnych normalnych 5)meshsmooth
Pionier Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 tak jak napisalem Ci na gg, ja bym to zrobil tak jesli nie chcesz tego konwertowac do poly i tam dodawac detali. ale do konca nie jestem pewien czy o to chodzi bo to troche za proste :P pozdr, pionier
Rascal Napisano 28 Luty 2008 Autor Napisano 28 Luty 2008 Pionier - o ciekawy sposob, ciekawe czy Maya ma cos takiego.
Rekomendowane odpowiedzi