Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ja w modo to bym zrobił dwa walce pod kątem 90 stopni do granicy zgięcia i dał bridga w curve mode i pokręciłbym troszkę procentami i pewnie by już było w 35s ;)

Napisano

Cylinder i modyfikator bend da radę - potem odpowiednie bevele na górnej i dolnej ściance. Robiłbym na mniejszej ilości ścian i potem zagęszczał MS.

Napisano

pytnie za 100 punktow, czy mozliwe jest zrobienie takiego kolanka uzywajac jadnej krzywej ? nie uwzgledniajac gwintu liczy sie kat 90 stopni i zaokraglenie z drugiej strony a z pierwszej bez :)

 

A jesli tak to jak poprowadzic krzywa i jakiej opcji uzyc.

Napisano

loftem mozna kontrolować pogrubienie wzdłuż ścieżki. Jak najbardziej da się z jednej krzywej - tylko trzeba użyć wierzchołków bezierowskich - prawy klik i bezier corner albo podczas tworzenia wierzchołka zmieniamy normalną trzymając LPP i ruszając mychom. Ale nie wiem szczerze po co się tak bawić:

 

Proporcje nie takie, ale tak z głowy sobie zrobilem żeby pokazać idee:

 

7f6f4a468272cc34.jpg

 

1)Cylinder

2)Bend

3)extrude z jednej i drugiej strony

4)usunięcie kapów i extrude fejsów po lokalnych normalnych

5)meshsmooth

Napisano

tak jak napisalem Ci na gg, ja bym to zrobil tak jesli nie chcesz tego konwertowac do poly i tam dodawac detali.

 

ale do konca nie jestem pewien czy o to chodzi bo to troche za proste :P

 

pozdr,

pionier




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności