Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Ostanio postanowiłem podłubać trochę w polygonach i wyszło coś takiego.

Tekstury nie są jeszcze skończone - muszę zrobić coś z tym brzuchem i żebrami, ale narazie nie mam pomysłu.

 

w1.jpg

 

Jest to mój pierwszy model postaci low-poly (trzeci oteksturowany) więc wszelkie uwagi i wskazówki będą mile widziane.

 

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Teksturka jest fajniutka , ale model .. gora jest ok ale te nozki wygladaja jakby sie mialy polamac.. i chyba za szybko to on na nich nie pobiega.. zreszta wyglada jak satyr nie wilkolak .. ja zatwardzialy fan wilkolaka:apokalipsy mam swoj stereotyp wilkolaka i jest zupelnie inny od tego ktorego ru przedstawiles.

Napisano

Co do wyglądu - to nie interesowało mnie to, jak są przedstawiane wilkołaki w filmach, komiksach, itp. (choć oglądałem ostatnio Underworld) - modelowałem z bańki.

Ale zgadzam się - straszny to on napewno nie jest.

Odnośnie poruszania się to ma biegać podpierając się przednimi łapami, a tylko podczas ataku stawać na tylnych.

 

Napisano

hmm poza jest nniesobawa, ale pamietajmy ze to nie koniec(chyba) i (chyba) bedzie rig... i wtedy sie go postawi na 4 lapy... wygialbys go troche w krzyzu wtedy, zrobil zebbyyy... no jeszcze ew. przerobil troche pysk, bo bardizej jak pies anizeli wilk...

acha, i te zebra mi cos nie soasowaly... wogole cala klata, ale reszta mi sie podoba. sprobuj mu przestawic poze... na 4 lapy.

Napisano

Postać jest już zrigowana, ale tutaj go pokazałem w pozycji wyjściowej, czyli w takiej, w jakiej został wymodelowany.

Modelu raczej nie będę już tykał, ewentualnie poprawię tekstury, choć też nie wiem czy to zrobię, bo właśnie dzisiaj wpadł mi do głowy fajny pomysł na kolejną postać low-poly i od jutra zaczynam ją tworzyć.

Może jutro jeszcze wrzucę tutaj jeszcze kilka póz.

Napisano

Heh..no pierwsza poza jest zdecydowanie najlepsza :) No ale dwie ostatnie :o - wilkolak-baletnica po dwoch cwiartkach...w sztuce \"wygielo mnie\" hmm no i mimo wszystko te krotkie nozki wygladaja komicznie...proponowalbym jednak sciac go na dole :) i dorobic zrobic z niego humanoidalnego wilkolaka...a moze krzyzowke wilka z jaks zwierzem pociagowym :)

Napisano

skrocic tlow , i moze nie bedzie tak zle wygladal... po prostu za bardzo ta klate mu widac moim zdaniem...

acha, moze parametry podasz, wiesz face i teksturka :)

Napisano

Face\'ów to chyba było około 2300, a teksturka 2x1024x1024.

Ten projekt potraktowałem jako wprawkę i raczej nie będę nic więcej przy nim działał, bo robię już coś innego - lepszego mam nadzieję.

Napisano
Originally posted by MaggeM

wilkolak-baletnica po dwoch cwiartkach...w sztuce \"wygielo mnie\"

 

jak to przeczytałem to myślałem, że upadnę ze śmiechu [lol2][lol2][lol2][lol2][lol2][lol2][lol2][lol2][lol2]

 

btw: jak zobaczyłem pierwszy obrazek (pierwszy w całym topicu) to sobie pomyślałem, że to jakiś pływak, który właśnie szykuje się do skoku na główkę :)

ale skoro mówisz, że to jest raczej model \"treningowy\" i do tego składający się z niecałych 2,5k face\'ów to nie jest źle :)

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

fajny, ale wygląda raczej śmiesznie niż strasznie ;) i myśle że proporcje między tylną częscią ciała a przedniąjest zachwiana. ten zad ma za mały troche w stosunku do tłowia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności