Napisano 13 Marzec 200817 l żeby nie robic 200 tematów cały czas o jednym bo chwilowo tylko wizki osiedli to zakładam jeden zbiorczy gdzie bede wrzucał to co mam chwilowo do zrobienia - 3 sztuki ;] arch raczej nudna i typowa ale to nie moje dzieło to oto pierwsze: denerwuje mnie w tym ten cień - jakieś plamki nie iwem co moze byc tego przyczyną ;/ oswietlane v-ray sunem, hdri w tło, irradiace map - high, Quasi montecarlo subdivs 8 sec bounc 3 i wie ktos co zrobic zeby mi sie budynki tak mocno nie zwężały do góry ?? bede wdziczny za info lub linki do tutoriali gdzie coś na ten temat jest
Napisano 13 Marzec 200817 l by pozbyć plamek się w cieniu, zwiększ subdivs w quasi monte carlo. by budynki zwężały się do nikąd, stwórz w perspektywie kamerę (ctrl+c) a następnie dodaj do niej modyfikator camera correction (menu na górze: modifjers > cameras > camera correction)
Napisano 13 Marzec 200817 l coś chyba proporcje leżą. Samochód ma wysokość kondygnacji :P . No chyba ze to wina kamery
Napisano 13 Marzec 200817 l Autor dzieki za info o kamerze ;] a co do samochodu to jego wielkośc jest raczej dobra to wina kamery on stoi prostopadle do pierwszych balkonów i dlatego sie wydaje ze ma za duzo ale jeszcze sprawdze ;]
Napisano 13 Marzec 200817 l dzieki za info o kamerze ;] a co do samochodu to jego wielkośc jest raczej dobra to wina kamery on stoi prostopadle do pierwszych balkonów i dlatego sie wydaje ze ma za duzo ale jeszcze sprawdze ;] poczytaj o fotgrafii architektury. Zbiegające sie linie to bardo poważny błąd w fotografii architektury. myślę, Że wszystkie zasady i smaczki z fotografii bardzo dobrze zdadzą egzamin w wizualizacjach 3D
Napisano 13 Marzec 200817 l Autor bartoloneo a masz moze jakiś link z dobrymi informacjami na temat fotografi architektury ?? nawet nie iwem gdzie tego szukac bo ogólne info o fotografi to łatwo gorzej o konkretne sytuacje
Napisano 13 Marzec 200817 l hm... w sieci to nie wiem... http://www.google.com...? Mnie w szkole uczyli tego co nieco.
Napisano 13 Marzec 200817 l głównie chodzi o to żeby wyeliminować 3 zbieg. Do tego właśnie służy camera correction
Napisano 14 Marzec 200817 l ...ogolnie jest w dobra strone - otoczenie puste jak cholera - fotka nieba slaba- a za kolorystyke elewacji to powinno sie aresztowac autora- juz od dluzszego czasu proobuje wyczaic jaki jest sens robienia tych malunkow na elewacji ???- moze mamy w Polsce jakis kontest na najbardziej pomyslowe spartolenie bryly poprzez wykonczenie ?
Napisano 15 Marzec 200817 l Autor niebo sie wymieni później w photoshopie, a co do otoczenia to własnie kombinuje co w stawić zeby to nie było takie nudne a niemam krzaków które by pasowały bo drzewa zasłonia budynki, jeszce jakiś ludzi wstawie w photoszopie później a co do malowania budynku to chyba w duzej cześci inwestor, a inwestor nie koniecznie musi miec dobry gust i wiedzieć co pasuje, zreszta to aż takie straszne nie jest chociaż cudowne też nie ale widziałem gorsze ;/
Napisano 15 Marzec 200817 l ...zmien moze nieco kadr - ten jest strasznie ciasny- co do otocczenia to proponowalbym zerknac na plan sytuacyjny budynku- moze obok sa juz jakies obiekty - mozna je potraktowac bardziej ogolnie ale takie cos zadzialaloby na plus - co do drzew to bym sie ich nie bal - oczywiscie najlepiej wygladalyby elementy 3d bo wklejki z photoshoopa czesciej psuja koncowy efekt (zle dobrane proporcje, cienie czy tez przypadkowe pozy) - zastanawia mnie w sumie ta droga/parking (?) bo budynki wygladaja jakby staly na jakims zboczu, natomiast droga juz nie. ...a propos inwestora- to od czego jest architekt - inwestor to inwestor a projektowanie to zadanie architekta- jego rola to proponowanie dobrych rozwiazan- zwalanie "winy" na inwestora, ktory jest np daltonista, to smieszne tlumaczenie- niczym "spowiedz" urzednika, ktory przyjal lapowke a pozniej sie tlumaczy ze bral bo dawali
Napisano 15 Marzec 200817 l Autor z kadrem zobacze co sie da zrobić choć moze byc ciezko bo musze mieć wszystkie 3 budynki na jednym ujeciu od tej strony, droga z parkingiem własnie dostaje podziały w posadzce zeby było widac gdzie są miejsca parkingowe ;] budynki rzeczywiście są na zboczu a parking na nasypie chyba przynajmniej tak wychodzi z planu zagospodarowania ze za parkingiem zbocze sie robi dlatego też przestrzen miedzy budynkiem a parkingiem sie optycznie mocno skraca a parking jest odsuniety od balkonów kawałem a wyszło jak by był odrazu pod ;/ a z tą "winą" za malowanie to w sumie racja w końcu architekt jest od tego zeby lepiej wiedzieć ;] dzieki za pomoc ;] jak coś jutro sie stworzy to wrzuce pod wieczór update ;]
Napisano 16 Marzec 200817 l Autor wersja z kilkoma poprawkami, niestety screen bo na koniec max sie wysypał i zdążyłem tylko screena zrobić ;/ i jeszcze jakis upierdliwy błąd mi wychodzi na renderze i niewiem czego to moze być wina
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto