Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

żeby nie robic 200 tematów cały czas o jednym bo chwilowo tylko wizki osiedli to zakładam jeden zbiorczy gdzie bede wrzucał to co mam chwilowo do zrobienia - 3 sztuki ;] arch raczej nudna i typowa ale to nie moje dzieło

 

to oto pierwsze:

 

cam1012x02wt9.th.jpg

 

denerwuje mnie w tym ten cień - jakieś plamki nie iwem co moze byc tego przyczyną ;/

 

oswietlane v-ray sunem, hdri w tło, irradiace map - high, Quasi montecarlo subdivs 8 sec bounc 3

 

i wie ktos co zrobic zeby mi sie budynki tak mocno nie zwężały do góry ?? bede wdziczny za info lub linki do tutoriali gdzie coś na ten temat jest

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

by pozbyć plamek się w cieniu, zwiększ subdivs w quasi monte carlo. by budynki zwężały się do nikąd, stwórz w perspektywie kamerę (ctrl+c) a następnie dodaj do niej modyfikator camera correction (menu na górze: modifjers > cameras > camera correction)

Napisano

coś chyba proporcje leżą. Samochód ma wysokość kondygnacji :P . No chyba ze to wina kamery

Napisano
  • Autor

dzieki za info o kamerze ;] a co do samochodu to jego wielkośc jest raczej dobra to wina kamery on stoi prostopadle do pierwszych balkonów i dlatego sie wydaje ze ma za duzo ale jeszcze sprawdze ;]

Napisano
dzieki za info o kamerze ;] a co do samochodu to jego wielkośc jest raczej dobra to wina kamery on stoi prostopadle do pierwszych balkonów i dlatego sie wydaje ze ma za duzo ale jeszcze sprawdze ;]

 

poczytaj o fotgrafii architektury. Zbiegające sie linie to bardo poważny błąd w fotografii architektury. myślę, Że wszystkie zasady i smaczki z fotografii bardzo dobrze zdadzą egzamin w wizualizacjach 3D

Napisano
  • Autor

bartoloneo a masz moze jakiś link z dobrymi informacjami na temat fotografi architektury ?? nawet nie iwem gdzie tego szukac bo ogólne info o fotografi to łatwo gorzej o konkretne sytuacje

Napisano

głównie chodzi o to żeby wyeliminować 3 zbieg. Do tego właśnie służy camera correction

Napisano
  • Autor

cam1012x02zrenoaa5.th.jpg

 

z poprawiona perspektywa kamery ;] dalsze działania w trakcie ;]

Napisano

...ogolnie jest w dobra strone - otoczenie puste jak cholera - fotka nieba slaba- a za kolorystyke elewacji to powinno sie aresztowac autora- juz od dluzszego czasu proobuje wyczaic jaki jest sens robienia tych malunkow na elewacji ???- moze mamy w Polsce jakis kontest na najbardziej pomyslowe spartolenie bryly poprzez wykonczenie ?

Napisano
  • Autor

niebo sie wymieni później w photoshopie, a co do otoczenia to własnie kombinuje co w stawić zeby to nie było takie nudne a niemam krzaków które by pasowały bo drzewa zasłonia budynki, jeszce jakiś ludzi wstawie w photoszopie później

 

a co do malowania budynku to chyba w duzej cześci inwestor, a inwestor nie koniecznie musi miec dobry gust i wiedzieć co pasuje, zreszta to aż takie straszne nie jest chociaż cudowne też nie ale widziałem gorsze ;/

Napisano

...zmien moze nieco kadr - ten jest strasznie ciasny- co do otocczenia to proponowalbym zerknac na plan sytuacyjny budynku- moze obok sa juz jakies obiekty - mozna je potraktowac bardziej ogolnie ale takie cos zadzialaloby na plus - co do drzew to bym sie ich nie bal - oczywiscie najlepiej wygladalyby elementy 3d bo wklejki z photoshoopa czesciej psuja koncowy efekt (zle dobrane proporcje, cienie czy tez przypadkowe pozy) - zastanawia mnie w sumie ta droga/parking (?) bo budynki wygladaja jakby staly na jakims zboczu, natomiast droga juz nie.

 

...a propos inwestora- to od czego jest architekt - inwestor to inwestor a projektowanie to zadanie architekta- jego rola to proponowanie dobrych rozwiazan- zwalanie "winy" na inwestora, ktory jest np daltonista, to smieszne tlumaczenie- niczym "spowiedz" urzednika, ktory przyjal lapowke a pozniej sie tlumaczy ze bral bo dawali

Napisano
  • Autor

z kadrem zobacze co sie da zrobić choć moze byc ciezko bo musze mieć wszystkie 3 budynki na jednym ujeciu od tej strony,

droga z parkingiem własnie dostaje podziały w posadzce zeby było widac gdzie są miejsca parkingowe ;] budynki rzeczywiście są na zboczu a parking na nasypie chyba przynajmniej tak wychodzi z planu zagospodarowania ze za parkingiem zbocze sie robi dlatego też przestrzen miedzy budynkiem a parkingiem sie optycznie mocno skraca a parking jest odsuniety od balkonów kawałem a wyszło jak by był odrazu pod ;/

 

 

a z tą "winą" za malowanie to w sumie racja w końcu architekt jest od tego zeby lepiej wiedzieć ;]

 

dzieki za pomoc ;] jak coś jutro sie stworzy to wrzuce pod wieczór update ;]

Napisano
  • Autor

nowy1ru8.th.jpg wersja z kilkoma poprawkami, niestety screen bo na koniec max sie wysypał i zdążyłem tylko screena zrobić ;/

i jeszcze jakis upierdliwy błąd mi wychodzi na renderze i niewiem czego to moze być wina

nowy1badmc7.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności