mastahcez Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 Dermatophagoides pteronyssinus - stwierdzilem ze to naprawde wdzieczne stworzonko... do posculptowania w zbrushu:) skoro juz sciagnalem triala i mam akurat troche czasu to czemuby nie pouczyc sie rzezbic. jak ladnie mi wyjdzie to bedzie cala scenka a jak nie to poprostu ciekawy model. narazie sam mesh z maxa. pozdr.
mastahcez Napisano 14 Marzec 2008 Autor Napisano 14 Marzec 2008 maly up. zdalem sobie sprawe ze model robiony o 3 w nocy nie byl zbyt dokladny. teraz siadam do zbrusha.
Malkav Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 Ten mesh tak średnio pod zbrusha dobry jest. Przede wszystkim trójkąty, będziesz miał potem z nimi kłopoty w zbrushu. Za dużo szczegółów jak na base mesha. Nie wiem jak zrobiłeś segmenty odnóży, ale jeśli to osobne obiekty to już wogóle będzie niefajnie w zbrushu.
mastahcez Napisano 14 Marzec 2008 Autor Napisano 14 Marzec 2008 to jest wysmoothowana wersja, do zbrasza idzie taka staramlem sie utrzymac 100% quadow, a czemu nogi w osobnych segmentach moga sprawiac problemy? one sa osobno ale kazda noga to jeden obiekt, znaczy ekstrudowalem te segmenty wiec chyba nie bedzie zle? poki co to w zbrushu takie cos mi wyszlo:P nie wiem co mu mzna zrobic innego niz totalny hardkor na tym glowotulowiu wiec wyglada jak tkanka muzgowa. jakies propozycje? dzieki
FF Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 Czemu takie to pikselowate? Fajnie ale na razie nie ma sie na co podniecać:)
mastahcez Napisano 14 Marzec 2008 Autor Napisano 14 Marzec 2008 pikselowate bo siedze w tym ziet-braszu z godzine i jeszcze nieodkrylem sposobu na zapisanie obrazka wiec to zrzut ekranu jest:)
Ania Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 Będzie taki fajny szary render wystylizowany na SEM? Może się przyda: (twój stworek to Milbe) http://www.uni-ulm.de/elektronenmikroskopie/rem2000/bilderSEM.html Nierówności na twoim pancerzu miejscami wyglądają zbyt przypadkowo. Zwłaszcza z przodu, tak trochę napaćkane.
mastahcez Napisano 14 Marzec 2008 Autor Napisano 14 Marzec 2008 raczej tak, cos ala mikroskop elektronowy, jesli wyjdzie rzecz jasna i max mi sie nie zatnie wczesniej:) co do rzezby to faktycznie troche chaotyczna jest ale postaram sie to uporzadkowac jakos. z tym milbe to render bedzie podobny tylko raczej nie bede robil tych krech bo nie mam pojecia jak je zrobic w zbraszu a w dodatku unwrap mnie zabije... dzieki dzieki w kazdym razie, pozdr
mastahcez Napisano 14 Marzec 2008 Autor Napisano 14 Marzec 2008 dobra, tak to paskudztwo w tej chwili wyglada
mastahcez Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 dobra, chyba juz jest wystarczajaco oblesny starczy tego modelowania. czy nie?
Bielo^ Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Weź go wysmoothuj delikatnie i daj AA, wtedy będziemy wiedzieć. Przypomina mi moją siostrę. Słodki :).
mastahcez Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 proba materialow, render w mr. letko zfotoszopowany.
Levus Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Fajnie wygląda! Zawsze się zastanawiałem jak się robi taki materiał, to falloff jakiś?
mastahcez Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 tak, material raytrace i falloff w luminosity i lekki w diffuse. teraz jescze pare wloskow, jakies otoczenie i koncze, mam nadzieje...
mastahcez Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 dzieki, mi tez dopiero teraz zaczyna sie podobac. jeszcze to troche pocisne. pozdr
mastahcez Napisano 16 Marzec 2008 Autor Napisano 16 Marzec 2008 dobra koniec zabawy, chyba ze jeszcze jakis inny kadr zrobie ale mam juz troche dosyc tego robala. pozdr, do nastepnego renderu!
gregorjan Napisano 16 Marzec 2008 Napisano 16 Marzec 2008 Co raz lepiej to wygląda tylko wydaje mnie się że powinno być wiecej ale mniejszych włosków
mastahcez Napisano 17 Marzec 2008 Autor Napisano 17 Marzec 2008 nie chcialem przesadzac z tymi kudlami, wezme to pod uwage jak bede robil nastepny kadr. pozdr
Levus Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 No fajowo wyszło imo! Czym renderowane? I czy mógłbyś config materiału pokazać? EDIT: hm, tak jak teraz patrze na te obrazeczki co Ania pokazała, to włoski są jasne, bo są cieńsze w stisunku do reszty "ciała". Czyli jakiś subsurface mógłby zapewne fajnie spotęgować efekt. I może dof?? No ale i tak fajnie jest!
mastahcez Napisano 17 Marzec 2008 Autor Napisano 17 Marzec 2008 renderowane w mentalrayu ustawienia sa tak proste ze mozna nawet w scanlinie to zrenderowac:) zwykly raytrace z mapa falloff(fresnel) w slocie diffuse i luminosity i noise w slocie bump. wszystko jest tym zrobione ale osobne materialy dobieralem dla kazdego obiektu i gmeralem w fallofie zeby np. nogi wyciagnac na 1 plan albo zwiekszyc otoczke biala na samym korpusie. do renderu dorzucilem osobno passy: reflection, AO, light, zdepth i poskladalem wszystko w szopie. z wloskami to faktycznie masz racje, moze zrobie jeszcze jeden pass z nimi. 1
Notre Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 fajnie to wygląda :> następny render zrób większy żeby można było na tapetę dać ;asdasdasd
Levus Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 renderowane w mentalrayu ustawienia sa tak proste ze mozna nawet w scanlinie to zrenderowac:) zwykly raytrace z mapa falloff(fresnel) w slocie diffuse i luminosity i noise w slocie bump. wszystko jest tym zrobione ale osobne materialy dobieralem dla kazdego obiektu i gmeralem w fallofie zeby np. nogi wyciagnac na 1 plan albo zwiekszyc otoczke biala na samym korpusie. do renderu dorzucilem osobno passy: reflection, AO, light, zdepth i poskladalem wszystko w szopie. z wloskami to faktycznie masz racje, moze zrobie jeszcze jeden pass z nimi. Dzięki dzięki!
pit17 Napisano 20 Marzec 2008 Napisano 20 Marzec 2008 no fajowo:) ale osobiscie troche obrzydzajace, nie przepadam za takimi stworzeniami
Gość jymal Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 Fajny misiaczek =D Zgodzę sie z tym, co ktoś tu powiedział wcześniej - włosków więcej, ale krótsze :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się