Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dermatophagoides pteronyssinus - stwierdzilem ze to naprawde wdzieczne stworzonko... do posculptowania w zbrushu:) skoro juz sciagnalem triala i mam akurat troche czasu to czemuby nie pouczyc sie rzezbic. jak ladnie mi wyjdzie to bedzie cala scenka a jak nie to poprostu ciekawy model. narazie sam mesh z maxa. pozdr.

 

1-8.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ten mesh tak średnio pod zbrusha dobry jest. Przede wszystkim trójkąty, będziesz miał potem z nimi kłopoty w zbrushu. Za dużo szczegółów jak na base mesha. Nie wiem jak zrobiłeś segmenty odnóży, ale jeśli to osobne obiekty to już wogóle będzie niefajnie w zbrushu.

Napisano

to jest wysmoothowana wersja, do zbrasza idzie taka

4-1.jpg

staramlem sie utrzymac 100% quadow, a czemu nogi w osobnych segmentach moga sprawiac problemy? one sa osobno ale kazda noga to jeden obiekt, znaczy ekstrudowalem te segmenty wiec chyba nie bedzie zle?

poki co to w zbrushu takie cos mi wyszlo:P

5.jpg

nie wiem co mu mzna zrobic innego niz totalny hardkor na tym glowotulowiu wiec wyglada jak tkanka muzgowa. jakies propozycje? dzieki

Napisano

raczej tak, cos ala mikroskop elektronowy, jesli wyjdzie rzecz jasna i max mi sie nie zatnie wczesniej:) co do rzezby to faktycznie troche chaotyczna jest ale postaram sie to uporzadkowac jakos. z tym milbe to render bedzie podobny tylko raczej nie bede robil tych krech bo nie mam pojecia jak je zrobic w zbraszu a w dodatku unwrap mnie zabije... dzieki dzieki w kazdym razie, pozdr

Napisano

No fajowo wyszło imo!

Czym renderowane?

I czy mógłbyś config materiału pokazać?

 

EDIT:

hm, tak jak teraz patrze na te obrazeczki co Ania pokazała, to włoski są jasne, bo są cieńsze w stisunku do reszty "ciała".

Czyli jakiś subsurface mógłby zapewne fajnie spotęgować efekt.

 

I może dof??

 

No ale i tak fajnie jest!

Napisano

renderowane w mentalrayu ustawienia sa tak proste ze mozna nawet w scanlinie to zrenderowac:) zwykly raytrace z mapa falloff(fresnel) w slocie diffuse i luminosity i noise w slocie bump. wszystko jest tym zrobione ale osobne materialy dobieralem dla kazdego obiektu i gmeralem w fallofie zeby np. nogi wyciagnac na 1 plan albo zwiekszyc otoczke biala na samym korpusie. do renderu dorzucilem osobno passy: reflection, AO, light, zdepth i poskladalem wszystko w szopie. z wloskami to faktycznie masz racje, moze zrobie jeszcze jeden pass z nimi.

  • Like 1
Napisano
renderowane w mentalrayu ustawienia sa tak proste ze mozna nawet w scanlinie to zrenderowac:) zwykly raytrace z mapa falloff(fresnel) w slocie diffuse i luminosity i noise w slocie bump. wszystko jest tym zrobione ale osobne materialy dobieralem dla kazdego obiektu i gmeralem w fallofie zeby np. nogi wyciagnac na 1 plan albo zwiekszyc otoczke biala na samym korpusie. do renderu dorzucilem osobno passy: reflection, AO, light, zdepth i poskladalem wszystko w szopie. z wloskami to faktycznie masz racje, moze zrobie jeszcze jeden pass z nimi.

 

Dzięki dzięki!

Napisano

Fajny misiaczek =D Zgodzę sie z tym, co ktoś tu powiedział wcześniej - włosków więcej, ale krótsze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności