Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dermatophagoides pteronyssinus - stwierdzilem ze to naprawde wdzieczne stworzonko... do posculptowania w zbrushu:) skoro juz sciagnalem triala i mam akurat troche czasu to czemuby nie pouczyc sie rzezbic. jak ladnie mi wyjdzie to bedzie cala scenka a jak nie to poprostu ciekawy model. narazie sam mesh z maxa. pozdr.

 

1-8.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

maly up. zdalem sobie sprawe ze model robiony o 3 w nocy nie byl zbyt dokladny. teraz siadam do zbrusha.

 

2.jpg

 

3.jpg

Napisano

Ten mesh tak średnio pod zbrusha dobry jest. Przede wszystkim trójkąty, będziesz miał potem z nimi kłopoty w zbrushu. Za dużo szczegółów jak na base mesha. Nie wiem jak zrobiłeś segmenty odnóży, ale jeśli to osobne obiekty to już wogóle będzie niefajnie w zbrushu.

Napisano
  • Autor

to jest wysmoothowana wersja, do zbrasza idzie taka

4-1.jpg

staramlem sie utrzymac 100% quadow, a czemu nogi w osobnych segmentach moga sprawiac problemy? one sa osobno ale kazda noga to jeden obiekt, znaczy ekstrudowalem te segmenty wiec chyba nie bedzie zle?

poki co to w zbrushu takie cos mi wyszlo:P

5.jpg

nie wiem co mu mzna zrobic innego niz totalny hardkor na tym glowotulowiu wiec wyglada jak tkanka muzgowa. jakies propozycje? dzieki

Napisano

Czemu takie to pikselowate?

Fajnie ale na razie nie ma sie na co podniecać:)

Napisano
  • Autor

pikselowate bo siedze w tym ziet-braszu z godzine i jeszcze nieodkrylem sposobu na zapisanie obrazka wiec to zrzut ekranu jest:)

6.jpg

Napisano
  • Autor

raczej tak, cos ala mikroskop elektronowy, jesli wyjdzie rzecz jasna i max mi sie nie zatnie wczesniej:) co do rzezby to faktycznie troche chaotyczna jest ale postaram sie to uporzadkowac jakos. z tym milbe to render bedzie podobny tylko raczej nie bede robil tych krech bo nie mam pojecia jak je zrobic w zbraszu a w dodatku unwrap mnie zabije... dzieki dzieki w kazdym razie, pozdr

Napisano

Weź go wysmoothuj delikatnie i daj AA, wtedy będziemy wiedzieć. Przypomina mi moją siostrę. Słodki :).

Napisano

Fajnie wygląda!

Zawsze się zastanawiałem jak się robi taki materiał, to falloff jakiś?

Napisano
  • Autor

tak, material raytrace i falloff w luminosity i lekki w diffuse. teraz jescze pare wloskow, jakies otoczenie i koncze, mam nadzieje...

Napisano
  • Autor

dobra koniec zabawy, chyba ze jeszcze jakis inny kadr zrobie ale mam juz troche dosyc tego robala. pozdr,

 

mikroskopowickyzjadulec.jpg

 

do nastepnego renderu!

Napisano
  • Autor

nie chcialem przesadzac z tymi kudlami, wezme to pod uwage jak bede robil nastepny kadr. pozdr

Napisano

No fajowo wyszło imo!

Czym renderowane?

I czy mógłbyś config materiału pokazać?

 

EDIT:

hm, tak jak teraz patrze na te obrazeczki co Ania pokazała, to włoski są jasne, bo są cieńsze w stisunku do reszty "ciała".

Czyli jakiś subsurface mógłby zapewne fajnie spotęgować efekt.

 

I może dof??

 

No ale i tak fajnie jest!

Napisano
  • Autor

renderowane w mentalrayu ustawienia sa tak proste ze mozna nawet w scanlinie to zrenderowac:) zwykly raytrace z mapa falloff(fresnel) w slocie diffuse i luminosity i noise w slocie bump. wszystko jest tym zrobione ale osobne materialy dobieralem dla kazdego obiektu i gmeralem w fallofie zeby np. nogi wyciagnac na 1 plan albo zwiekszyc otoczke biala na samym korpusie. do renderu dorzucilem osobno passy: reflection, AO, light, zdepth i poskladalem wszystko w szopie. z wloskami to faktycznie masz racje, moze zrobie jeszcze jeden pass z nimi.

Napisano

fajnie to wygląda :>

 

następny render zrób większy żeby można było na tapetę dać ;asdasdasd

Napisano
  mastahcez napisał:
renderowane w mentalrayu ustawienia sa tak proste ze mozna nawet w scanlinie to zrenderowac:) zwykly raytrace z mapa falloff(fresnel) w slocie diffuse i luminosity i noise w slocie bump. wszystko jest tym zrobione ale osobne materialy dobieralem dla kazdego obiektu i gmeralem w fallofie zeby np. nogi wyciagnac na 1 plan albo zwiekszyc otoczke biala na samym korpusie. do renderu dorzucilem osobno passy: reflection, AO, light, zdepth i poskladalem wszystko w szopie. z wloskami to faktycznie masz racje, moze zrobie jeszcze jeden pass z nimi.

 

Dzięki dzięki!

Napisano

no fajowo:)

ale osobiscie troche obrzydzajace, nie przepadam za takimi stworzeniami

Napisano

Fajny misiaczek =D Zgodzę sie z tym, co ktoś tu powiedział wcześniej - włosków więcej, ale krótsze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności