Napisano 14 Marzec 200816 l Dermatophagoides pteronyssinus - stwierdzilem ze to naprawde wdzieczne stworzonko... do posculptowania w zbrushu:) skoro juz sciagnalem triala i mam akurat troche czasu to czemuby nie pouczyc sie rzezbic. jak ladnie mi wyjdzie to bedzie cala scenka a jak nie to poprostu ciekawy model. narazie sam mesh z maxa. pozdr.
Napisano 14 Marzec 200816 l Autor maly up. zdalem sobie sprawe ze model robiony o 3 w nocy nie byl zbyt dokladny. teraz siadam do zbrusha.
Napisano 14 Marzec 200816 l Ten mesh tak średnio pod zbrusha dobry jest. Przede wszystkim trójkąty, będziesz miał potem z nimi kłopoty w zbrushu. Za dużo szczegółów jak na base mesha. Nie wiem jak zrobiłeś segmenty odnóży, ale jeśli to osobne obiekty to już wogóle będzie niefajnie w zbrushu.
Napisano 14 Marzec 200816 l Autor to jest wysmoothowana wersja, do zbrasza idzie taka staramlem sie utrzymac 100% quadow, a czemu nogi w osobnych segmentach moga sprawiac problemy? one sa osobno ale kazda noga to jeden obiekt, znaczy ekstrudowalem te segmenty wiec chyba nie bedzie zle? poki co to w zbrushu takie cos mi wyszlo:P nie wiem co mu mzna zrobic innego niz totalny hardkor na tym glowotulowiu wiec wyglada jak tkanka muzgowa. jakies propozycje? dzieki
Napisano 14 Marzec 200816 l Czemu takie to pikselowate? Fajnie ale na razie nie ma sie na co podniecać:)
Napisano 14 Marzec 200816 l Autor pikselowate bo siedze w tym ziet-braszu z godzine i jeszcze nieodkrylem sposobu na zapisanie obrazka wiec to zrzut ekranu jest:)
Napisano 14 Marzec 200816 l Będzie taki fajny szary render wystylizowany na SEM? Może się przyda: (twój stworek to Milbe) http://www.uni-ulm.de/elektronenmikroskopie/rem2000/bilderSEM.html Nierówności na twoim pancerzu miejscami wyglądają zbyt przypadkowo. Zwłaszcza z przodu, tak trochę napaćkane.
Napisano 14 Marzec 200816 l Autor raczej tak, cos ala mikroskop elektronowy, jesli wyjdzie rzecz jasna i max mi sie nie zatnie wczesniej:) co do rzezby to faktycznie troche chaotyczna jest ale postaram sie to uporzadkowac jakos. z tym milbe to render bedzie podobny tylko raczej nie bede robil tych krech bo nie mam pojecia jak je zrobic w zbraszu a w dodatku unwrap mnie zabije... dzieki dzieki w kazdym razie, pozdr
Napisano 15 Marzec 200816 l Autor dobra, chyba juz jest wystarczajaco oblesny starczy tego modelowania. czy nie?
Napisano 15 Marzec 200816 l Weź go wysmoothuj delikatnie i daj AA, wtedy będziemy wiedzieć. Przypomina mi moją siostrę. Słodki :).
Napisano 15 Marzec 200816 l Fajnie wygląda! Zawsze się zastanawiałem jak się robi taki materiał, to falloff jakiś?
Napisano 15 Marzec 200816 l Autor tak, material raytrace i falloff w luminosity i lekki w diffuse. teraz jescze pare wloskow, jakies otoczenie i koncze, mam nadzieje...
Napisano 15 Marzec 200816 l Autor dzieki, mi tez dopiero teraz zaczyna sie podobac. jeszcze to troche pocisne. pozdr
Napisano 16 Marzec 200816 l Autor dobra koniec zabawy, chyba ze jeszcze jakis inny kadr zrobie ale mam juz troche dosyc tego robala. pozdr, do nastepnego renderu!
Napisano 16 Marzec 200816 l Co raz lepiej to wygląda tylko wydaje mnie się że powinno być wiecej ale mniejszych włosków
Napisano 17 Marzec 200816 l Autor nie chcialem przesadzac z tymi kudlami, wezme to pod uwage jak bede robil nastepny kadr. pozdr
Napisano 17 Marzec 200816 l No fajowo wyszło imo! Czym renderowane? I czy mógłbyś config materiału pokazać? EDIT: hm, tak jak teraz patrze na te obrazeczki co Ania pokazała, to włoski są jasne, bo są cieńsze w stisunku do reszty "ciała". Czyli jakiś subsurface mógłby zapewne fajnie spotęgować efekt. I może dof?? No ale i tak fajnie jest!
Napisano 17 Marzec 200816 l Autor renderowane w mentalrayu ustawienia sa tak proste ze mozna nawet w scanlinie to zrenderowac:) zwykly raytrace z mapa falloff(fresnel) w slocie diffuse i luminosity i noise w slocie bump. wszystko jest tym zrobione ale osobne materialy dobieralem dla kazdego obiektu i gmeralem w fallofie zeby np. nogi wyciagnac na 1 plan albo zwiekszyc otoczke biala na samym korpusie. do renderu dorzucilem osobno passy: reflection, AO, light, zdepth i poskladalem wszystko w szopie. z wloskami to faktycznie masz racje, moze zrobie jeszcze jeden pass z nimi.
Napisano 17 Marzec 200816 l fajnie to wygląda :> następny render zrób większy żeby można było na tapetę dać ;asdasdasd
Napisano 17 Marzec 200816 l mastahcez napisał: renderowane w mentalrayu ustawienia sa tak proste ze mozna nawet w scanlinie to zrenderowac:) zwykly raytrace z mapa falloff(fresnel) w slocie diffuse i luminosity i noise w slocie bump. wszystko jest tym zrobione ale osobne materialy dobieralem dla kazdego obiektu i gmeralem w fallofie zeby np. nogi wyciagnac na 1 plan albo zwiekszyc otoczke biala na samym korpusie. do renderu dorzucilem osobno passy: reflection, AO, light, zdepth i poskladalem wszystko w szopie. z wloskami to faktycznie masz racje, moze zrobie jeszcze jeden pass z nimi. Dzięki dzięki!
Napisano 20 Marzec 200816 l no fajowo:) ale osobiscie troche obrzydzajace, nie przepadam za takimi stworzeniami
Napisano 21 Marzec 200816 l Fajny misiaczek =D Zgodzę sie z tym, co ktoś tu powiedział wcześniej - włosków więcej, ale krótsze :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto