Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

A jaki materiał? Jak standard to może siatka obiektu jest nierówno rozłożona. Spróbuj bardziej zagęścić siatkę i sprawdź czy efekt będzie się różnił od tego co teraz. Możesz też spróbować użyć materiału mental raya bo jego disp sam zagęszcza siatkę na czas renderowania.

Napisano

Najważniejsze jaki renderer - jeżeli scanline to nie zawracajsobie głowy displacementem dla cegieł. Szybciej wyjdzie ręczne ich zrobienie.

Napisano

@Zbychowaty

Przecież wrzuciłem...

 

@Hynol

Oczywiście że MentalRay, scanline w ogóle nie renderuje displacementu.

 

@Tomala

Nie jestem pewien co się powinno ustawić w materiale mental ray (ustawiłem tam pod displacement swoją mapę cegiełki, ale ani tak, ani na domyślnych ustawieniach nie widać w ogóle obiektu). Kiedy zwiększyłem liczbę poly to było znacznie ładniej, nie było takiego rozmazanego brzydactwa :D Możesz mi jeszcze proszę objaśnić ten materiał mentalray?

Edit:

Dzięki wielkie za wszystko :)

Napisano

Na końcu pierwszej części tego tutka jest opisane jak w mentalu ustawić displacement w jego materiale: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=44383

A jak dobrać min/max height dla mapy disp to sobie sprawdzisz dodając do obiektu mod displace i tam zaznacz opcję luminance center i use existing mapping i pobaw się parametrem strenght i takie wartości jak strenght ustaw dla min/max height w opcjach height map displacement.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności