Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A jaki materiał? Jak standard to może siatka obiektu jest nierówno rozłożona. Spróbuj bardziej zagęścić siatkę i sprawdź czy efekt będzie się różnił od tego co teraz. Możesz też spróbować użyć materiału mental raya bo jego disp sam zagęszcza siatkę na czas renderowania.

Napisano

Najważniejsze jaki renderer - jeżeli scanline to nie zawracajsobie głowy displacementem dla cegieł. Szybciej wyjdzie ręczne ich zrobienie.

Napisano
  • Autor

@Zbychowaty

Przecież wrzuciłem...

 

@Hynol

Oczywiście że MentalRay, scanline w ogóle nie renderuje displacementu.

 

@Tomala

Nie jestem pewien co się powinno ustawić w materiale mental ray (ustawiłem tam pod displacement swoją mapę cegiełki, ale ani tak, ani na domyślnych ustawieniach nie widać w ogóle obiektu). Kiedy zwiększyłem liczbę poly to było znacznie ładniej, nie było takiego rozmazanego brzydactwa :D Możesz mi jeszcze proszę objaśnić ten materiał mentalray?

Edit:

Dzięki wielkie za wszystko :)

Napisano

Na końcu pierwszej części tego tutka jest opisane jak w mentalu ustawić displacement w jego materiale: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=44383

A jak dobrać min/max height dla mapy disp to sobie sprawdzisz dodając do obiektu mod displace i tam zaznacz opcję luminance center i use existing mapping i pobaw się parametrem strenght i takie wartości jak strenght ustaw dla min/max height w opcjach height map displacement.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności