Skocz do zawartości

HUMAN ARK - demoreel


Pawel Lipka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 116
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość e=mc^2

demo reel jest jedynie dobry , nie rozumiem za bardzo tego wielkiego podniecenia i tych wszystkich opadow szczeny, muzyka jest jedynie bardzo dobra, wylaczcie sobie muzyke od razu odbior reela spada

 

zobaczymy za jakis czas co pokaze to nowe studio, teraz nie ma za bardzo co oceniac

 

ps. I

swoja droga nie rozumiem reakcji na krytyke, jesli ktos napisze ze mu sie nie podoba , ogolnie skrytykuje , to odrazu podnosi sie krzyk, ze to zazdrosc itp. wlasnie obserwuje jakis czas reakcje forumowiczow na tych ludzi ktorzy maja czelnosc miec odmienne zdanie i cos skrytykowac, heh i te reakcje sa wlasnie takie "polskie";)

miedzy innymi miara profesjonalizmu jest reakcja na kazda krytyke ;)

 

ps. II

pytanie do human ark: czy wy jestescie zainteresowani houdinim w produkcji? czy tak tylko wpisaliscie w formularzu o prace?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>heh i te reakcje sa wlasnie takie "polskie";)

 

Te reakcje wygladaja rownie smiesznie jak upchane w gaszczu zachwytow wypowiedzi "a mi sie nie podoba!" ;)

Ja tego nie odbieram jako zazdrosc, to raczej takie sciemnianie aby podtrzymac zasady interesujacej konwersacji.

 

Oczywiscie, ze moze sie podobac lub nie...ale kwestia warsztatu jest juz raczej mniej podwazalna. Warsztat ludzi, ktorzy to robili widac klarownie.

A niedociagniecia? Profesjonalny animator nigdy nie powie o drugim, ze jest kiepski widzac jego swietna animacje, w ktorej jednak noga przez chwile wchodzi w ziemie;)

To sa takie pierdoly, ktorych sie nawet nie powinno omawiac.

 

Ja nie angazuje sie specjalnie w sprawe dema, choc milo mi, ze odbior jest dobry.

To bardzo korzystnie wplywa na morale zespolu w tym waznym momencie:)

Przed nami nowe wyzwania...loga, dzemy, powidla.....huh...az mam gesia skorke;)

 

W sprawie reklam powiem tyle. Dla mnie nie ma takiego znaczenia rozpietosc formy...30 sekund czy 30 minut. Obie formy moga dzialac dobrze i zrealizowac mozemy sie w nich na full. W reklamie sa po prostu mniej sprzyjajace temu czynniki....estetyka i wymogi klienta, czas wykonania, czesto nieatrakcyjna tematyka,itd.

Nie pocieszaja mnie wypowiedzia platige'owcow (jescze chyba ze starego forum3d), ze 5% reklam to rodzynki. Oznacza to, ze 95% to strata czasu i energii tworczej.

Mamy swoje cele i licze na to, ze je osiagniemy jednak teraz na poczatku pracy studia wazne jest by ustabilizowac sytuacje i przerobic troche materialu, jakikolwiek by nie byl.

 

 

Pozdrawiam,

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Shogunie, byc moze zle sie wyrazilem gdzies, ale nie uwazam zeby ten reel byl niedorobiony, moze poza ujeciem z pterodaktylem i ta woda z wodospadow. Uwazam ze wszystko w nim jest w porzadku, tylko brakuje elementow ktore by mnie powalily i ktore troche dokladniej okreslilyby jego przeznaczenie (patrz animacja postaci lub pojazdow). Zeby tam moze byla wstawiona jakas postac krecona na blueboxie.

Porownajmy to przywolanym przez Ciebie blurem, patrze wlasnie na filmik z "warhammer fantasy" i widze niezle modele postaci, ich animacje, w cholere efektow czasteczkowych, prace kamery, montaz... to tak w pierwszych 30 sekundach. Nie watpie ze ten filmik powstawal dluzej. I przez znacznie wiekszy zespol ludzi. Tylko miedzy innymi to stawia pod znakiem zapytania mozliwosc konkurowania z innymi studiami na tym rynku. Niewierny Tomasz ze mnie, jak zobacze to uwierze, poki co nie wiedzialem. Ani umiejetnosci ktore by pozwolily konkurowac z blurem (chociaz jestem pewny ze czlonkowie human ark nie beda tak ochoczo sie stawiac z nimi w jednym rzedzie), ani szans ich udowodnienia w komercyjnych projektach. Widzialem tego reela, a z drugiej strony zerwane kontrakty i rozplywajace sie w bezladzie organizacyjnym i braku funduszy projekty. Ale wszystko sie zmienia. I naprawde chetnie zobacze ze kolejne studio robi cos fajnego. W koncu nic tak nie zmusza do pracy jak gul, ze ktos potrafi a ja nie;).

Odnosnie krytyki jeszcze. Zawsze mialem zbyt ciety jezyk, jakos nie umiem go powstrzymac choc wiem ze powinienem. Ale tez nigdy, podkreslam, nigdy nie obrazilem sie na nikogo kto krytykowalby mnie. Wymagam od siebie sporo, zdaje sobie sprawe ze swoich brakow, i z tego ze czasem jednak ich nie zauwazam. Wiem ze sa rozne gusta.

Krytykowalem sporo ludzi i nie zamierzam przestac. W zadnym stopniu to ze czyjas praca mi sie nie podoba, nie przeszkadza mi w tym zeby z kims pogadac jak kumple przy piwie. I vice versa, to ze komus sie nie podoba cos mojego, nie znaczy ze skreslam go jako czlowieka. Taki dystans jest zdrowy.

Shogun, ja rozumiem ze to Twoi kumple i ze bedziesz ich bronic jak niepodleglosci. Ale moze warto dac im szanse otrzaskac sie z bardziej gorzkimi slowami. Moze powiedza "my wam jeszcze pokazemy" i trzasna cos po czym wszystkim szczeka spadnie? A tak poklepujac sie po pleckach, to nadal bysmy robili kulki na szachownicy i zachwycali sie zajebistym presetem do GI.

Co do sekundnika, to jego rola w tworzeniu filmu autopromocyjnego powinna byc ograniczona w stosunku do zwyklej komercyjnej pracy. Wiec mnie nie przekonuje ten argument. Chyba ze przeoczylem zdanie od tworcow "mielismy na to 5 tygodni, i mielismy zrobic jak najwiecej niepowiazanych ze soba scen".

Twoj fragment wypowiedzi o reklamach pomijam bo nie byl chyba do mnie. Nigdzie nie powiedzialem ze tworzenie reklam to jakakolwiek ujma na honorze.

Serdecznie pozdrawiam :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luki Luki, zwrcam honor, pokazałeś, że potrafisz ważyć słowa i formułować myśli.

 

Nie ukrywam, ze reel ma masę niedociagnięć, ale sam w tej chwili siedzę nad cyklem 10 animacji potaci, po 12 - 14h dziennie, mam na to 3 tyg, które się własnie kończą, i doskonale wiem, ile jest w tym, co robię, niedoróbek, wynikajacych wylacznie z braku czasu.

Również pozdrawiam serdecznie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Pawel udalo Wam sie!!!kolejna burzliwa dyskusja!!!(niewazne co mowia-wazne zeby mowili!!!) ...niewazne czy bedziecie lepsi od PI, ale fajnie by bylo zebysmy dorownywali ekipom z za oceanu i nietylko z innej galaktyki tez.pozdro.

ps. 9-ty post wow... się pnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tweety: przepraszamm, umknelo mi.

Apropos softu - mamy kilka pakietow adobe production premium(z afterem wewnatrz),

poza tym eon fusion i combustion.

Do 3d oczywiscie 3dsmax, dodatkowo 4 pakiety XSI advanced, maya i nawet jedna licencja lightwave'a ;)

 

Odpowiadajac na pytanie o Houdiniego...tak, planujemy uzywac go w produkcji.

 

Pozdrawiam,

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe.dyskusja o wyższosci swiąt BN nad Swietami Wielkiej Nocy:)Czy robic reklamy i jak ma sie to ambicji i aspiracji tworców.

1.Temat jest bezprzedmiotowy poniewaz graficy beda robic to co im sie każe a nie to co chcieliby robic i w tym temacie nie maja nic do gadania.maja zrobic szybko i dobrze -nie zaleznie czy to jest reklama czy ambitna animacja.tutaj liczy sie czas (ktorego zawsze i wszystkim brakuje) i ekonomia.Po to zostalo stworzone to studio.I dlatego wzieli zdolnych ludzi,aby ten problem nie mogłbyc podwazany.w przyszlosci.

2. Panowie na temat i do dzieła.Zebralismy sie tutaj po to aby obgadać reela za plecami naszych kolegów.:) Bo o to nas prosili (wystawiajac demo na forum).Krytykowac ,chwalic,ale konstruktywnie.pisac co sie nie podoba i dlaczego.Chwalic za to co dobre.podajac przyklady .ale przede wszystkim nie czepiac sie słow wyciagnietych z kontekstu.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności