Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szukam tutow odnosnie tworzenie pod game art czyli modele low poly oraz tworzenie texturek. Tak wiem google google tylko jesli o wszystkich innych rzeaczach jest tyle materialow ze mozna sobie wybierac do koloru itp to w tym temacie naprawde jest slabo i ciezko cos znalzec :/ Jak ktos zna jakies fajnie stronki (procz googli) to niech sie podzieli. Widze ze tutaj tez mamy sporo artystow wiec jesli ktorys z was mial ochote stworzyc jakis kolejny tut to niech nie tworzy kolejnego o podstawach maxa, o felgach czy innych rzeczy ktorych jest od groma :P.

 

Najbardziej to mnie interesuja sztuczki w malowaniu textur bo jeszcze z tym modelowanie low poly to podgladam troche siaty innych i cos sam wykminic moge a z teksturami to juz nie bardzo :/

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepszy tutorial wszech czasów o malowaniu textur to character texturing for production od gnomona tam instruktorem jest Ian Joyner. Naprawdę warto zainwestować.

Napisano
Najlepszy tutorial wszech czasów o malowaniu textur to character texturing for production od gnomona tam instruktorem jest Ian Joyner. Naprawdę warto zainwestować.

 

True true..:D

Napisano

fajna rzecz gratulacje jesli to wszystko robiłes .

widziałem ze kilka fotek wziołes ze stronki głównej zbrusha bawiłem sie nim kilka dni ale niewiem o co w nim chodiło nawet po obejrzeniu tych wszystkich video z tej szkoły zbrush(miałem wersje 30 dniowa) jestem poczatkujacym i niewiem zadurzo o 3d mam 3d s maxa wersje edukacyjna i prubuje cis robic narazie wziołem sie za samochody ale cos mi nieidzie. wszystkiego ucze sie z tutoriali zrobionych przez innych

 

i fajna stronke z tutkami zrobiłes Levus :

 

http://poopinmymouth.com/tutorial/tutorial.htm

Napisano

A ja przy okazji dołączam się do pytania o tutoriale, skoro już ten temat został odkopany :), sam nie widziałem za wiele takich, które wyjaśniają gdzie dodawać trójkąty, czemu akurat tam dodawać no i w ogóle jak budować siatkę pod określony polycount :|. Wiem, że pytam o podstawy, ale to jest na razie jedyna rzecz jakiej w ogóle nie mogę pojąć :P -> budowanie siatki pod game art ;/, aha i jeszcze jedno: next-genowe modele organiczne nie muszą posiadać widocznych trójkątów w siatce ? :|

Napisano
No ja sie przyznam szczerze że też nie wiedziałem.

 

O fak. Ja też nie! Nieźle!:cool:

 

Hagelades:

wiesz, no trójkąty należy dodawać tam gdzie trzeba:p

Chodzi o to, że kształt siatki dopasowujesz do powierzchni, no trzeba się tego raczej nauczyć. Budujesz siatkę tak, by kształtem przypominała oryginał, czyli "tam gdzie odstaje od reszty powinno być wymodelowane".

Należy pamiętać, żeby nie narobić kaszany w miejscach gdzie np zginają się kończyny itp. No ciężko to wyjaśnić jak ciąć siatkę..

Jak pod określony polycount, no zasada jest prosta, im mniejszt limit trisów, tym bardziej kanciasty model:)

 

A czy nie trzeba ciąć na trójkąty to chyba nieistotne, procek sam sobie potnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności