viz.k Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Od jakiegos czasu tak mam, jak sporo obiektow/geometrii w scenie to niektore obiekty pojawiaja sie tylko kiedy sa zaznaczone. Jak odznacze to zupelnie znikaja...pewnie cos z grafika/driverami ale co zrobic? Mam gf 8500gt, driverow probowalem roznych 3 czy 4 wersji..
Levus Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Może masz w maxie ustawione softwarowe wyświetlanie zamiast direcx lub opengl?
JunioR Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 dzieje sie to wtedy gdy jako render ustawiony masz np vray a materialy na obiektach sa standart?
viz.k Napisano 5 Kwiecień 2008 Autor Napisano 5 Kwiecień 2008 Zadna z tych odpowiedzi. Jest na open_gl i dzieje sie tak tylko kiedy naladuje do sceny duzo geometrii. Poza tym jakis czas temu pisalem tez o tym ze mtl editor dziala duuuuzo wolniej niz wczesniej (przesiadalem sie ostatnio na xp64). Ogolnie na wydajnosc w samym 3d nie narzekam, jest ok, poza wspomnianym edytorem materialow, wiec oba te problemy to chyba nie kwestia sprzetu tylko wlasnie nie wiem czego:)
wookash_3d Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 Co do znikających obiektów to może "Adaptive Degradation" ?
viz.k Napisano 5 Kwiecień 2008 Autor Napisano 5 Kwiecień 2008 nie, nie dzieje sie to tylko przy zmienianiu widoku i obiektow nie widac w ogole, nawet bounding boxa, nic jeszcze jeden problem, pierwszy raz takie cos mam...renderuje scene i w pewnym momencie przy liczeniu irradiance map render tak jakby sie zatrzymuje, tzn dalej idzie ale zatrzymuje sie na bucketach i liczy je w nieskonczonosc...jedynym wyjsciem jest wylaczenie maxa poprzez "end process" w managerze zadan, po takiej operacji plik juz nie nadaje sie do uzytku, nawet mergowac z niego nie mozna:( mial tak ktos juz?
MF Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 Jezeli chodzi o znikajace obiekty to rowniez spotykam ten problem od czasu do czasu... Do tej pory poza resetem maxa nie znalazlem zadnej solucji :/. edit: Przebilem sie prez area Autodesku i wyszperalem to: "Then i had a look at Configure Driver and tried some different Geometry settings. Bingo!! I turned off Use Cached D3DXMeshes and now fingers crossed all is well."
viz.k Napisano 5 Kwiecień 2008 Autor Napisano 5 Kwiecień 2008 oo dziala:) warto poszukac odpowiedzi u zrodla, to customer area czyli tylko dla zarejestrowanych maxiarzy?
MF Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 Area jest dostepna dla kazdego, nawet nie trzeba sie rejestrowac/logowac aby przeczytac zawartosc forum.
viz.k Napisano 5 Kwiecień 2008 Autor Napisano 5 Kwiecień 2008 problem z przysypianiem przy liczeniu irrmapy chyba rozwiazany... nie chce zapeszac ale chodzilo chyba o rozmiar/wage tekstury w vraydisplace, zmniejszylem ja troche i skompresowalem w PS i render przeszedl...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się