Napisano 6 Kwiecień 200816 l Witam. Chcialbym pokazac pierwsza animacje ktora zrobilem. Moze i jest niedopracowana,ale jednak pierwsza. oto link
Napisano 6 Kwiecień 200816 l Autor Nie zwracajcie uwagi na ten "organ" na spodniach,ktory powstal od niedociagniecia unwarpa:)
Napisano 7 Kwiecień 200816 l SERGIO fajnie sie zapowiada... dodaj mu jakiegoś gana... ;) i dopracuj paluchy u dłoni, bo sztywne trochę... ;P powodzenia w dalszych pracach... ;)
Napisano 7 Kwiecień 200816 l wyglada calkiem fanie, tylko w 2 scenie gdy tylko sobie idzie, rece jakos tak dziwnie wygladaja ;)
Napisano 7 Kwiecień 200816 l Całkiem nieźle:) Giba się jak palma na plaży:D W pierwszej fazie jak jest jeszcze za murem jego prawa ręka jest na sztywno. Ale jak na pierwszy raz to bardzo fajnie, pomimo że trochę sztywno, jest dynamika tak czy inaczej. pozdro!
Napisano 7 Kwiecień 200816 l Autor Modelik:)???Heh to wlasciwie jestem ja:)No moze nie podobny 1 do 1.Sam zrobilem model,texturke:)Renderuje kolejna animacje:) Dzieki za komentarze. Pozdrawiam
Napisano 7 Kwiecień 200816 l Autor Witam wszystkich.Dzisiaj troche sie pomeczylem i zrobilem kolejna sztywna animacje:)No coz druga moja dopiero.Widze duuuuzo bledow. Krytyka oczewiscie mile widziana:)Przy robieniu tych animacji nie wzorowalem sie na niczym.Nie mialem odpalonego zadnego filmiku do podgladu,a tym bardziej nie kopiowalem ruchow skads.Moze dlatego wyglada nie zbyt fajnie. Czekam na wasze komentarze. Pozdrawiam Oto link:
Napisano 7 Kwiecień 200816 l łot pomysł fajny... ;) natomiast to co widzę to że brakuje mi podstawowej zasady, czyli akcja wywołuje reakcje... :P drzwi powinny bardziej zareagować, tym bardziej że impet uderzenia był dosyć duży... ;) oryginalny sposób przeładowywania broni jednak, wydaje mi się że robi się to inaczej, tym bardziej jeśli to jest gangster, chyba tak?... stopy u twojej postaci(chyba o ciebie chodzi :P ), są dosyć sztywne, znaczy się mam wrażenie że kolo ma jakieś skurcze mięśni... wystrzał z borni ma większy rozrzut, tym bardziej trzymanej jedną ręką... kolo się fajnie buja , jednak brak w tym płynnego przejścia między ruchami postaci...(warto to dopracować) to tak na szybko co widzę, jednak na początki to dobrze ci idzie... :) dajesz dalej... :D powodzenia!!! P.s. Możesz następne animacje wrzucać na jakiś serwer, może to być nawet rapid, bo wtedy łatwiej i wygodniej się ogląda, no i więcej błędów będzie zauważalnych... Na youtbe nie można dać zwolnionego tempa...
Napisano 8 Kwiecień 200816 l No powoli robi sie z tego niezły bajer ;) oby tak dalej :)popracuj nad szczegułami wymienionymi przez floo :) pzdr
Napisano 8 Kwiecień 200816 l Jak już masz postać, która się rusza, jest zriggowana, to pozwól sobie na więcej cierpliwości w dopracowaniu ruchów, mimiki, posiedź nad curve editorem, bo warto.
Napisano 8 Kwiecień 200816 l Dokładnie, choć się na animowaniu nie znam, ale tak jak Shogun napisał, curve editor się kłania, bo ruchy są sztuczne nieco. Timing chyba całkiem wporzo, jednak płynność leży, prędkość ruchów, powinna się zmniejszać-zwiększać dynamicznie w okolicach kluczy. Np, prędkość ruchu ręki może być nieco wolniejsza, gdy zaczyna się ruch, a większa gdy już trwa. Na przykładzie kołyski: Kołyska w punkcie 0 ma prędkość ruchu zero, następnie zaczyna przyśpieszać do punktu 1 a następnie zwalniać do punktu 2 w którym się zatrzyma, a następnie zacznie "wracać" do punktu 1 zwiększająć prędkość:) To a propos bujania:) Bujanie fajnie wychodzi, ale tak jak floo napisał, brak płynności. Jako dodatkowe ćwiczonko proponuję tutorial o odbijaniu piłeczki od stołu aby wyłapać regułę. BTW:Pokażesz jakieś większe screeny tego modeliku? Siateczkę? Bo fajnie wygląda, ale można mu jeszcze kilka tweaków zrobić. pozdro!
Napisano 8 Kwiecień 200816 l Lewus niezły tutorial :) a animacje SERGIO uznał bym za fazę koncepcyjną animacji... taki zarys tego co ma się dziać... chyć curve editor i do pracy... ;)
Napisano 8 Kwiecień 200816 l Autor Levus dzieki wielkie za pomoc.Ogolnie umie sie poslugiwac Curvsami,ale dopiero zaczelem animacje,bylem na tyle napalony ze nawet nie myslalem o tym editorze. A ja mam pare pytan jeszcze do was.Pierwsze to czy w curvs editorze mam po wszystkich osiach sie bawic krzywymi XYZ?Przy animacji jakiejs tam skaczacej pileczki powiedzmy wybieram os X,Y prawda,zeby zrobic realistyczny skok pilki.Z bipedem to tak nie robilem dlatego sie pytam,bo byc moze jest jakis latwiejszy sposob.Aha,i co to jest TCB?Przy animacji niby cos tam korzystalem z tego,ale tak do konca nie za bardzo czaje co kiedy i po co w tym TCB.Nastepne pytanie brzmi:jak mozna przylinkowac przydmiot we wlasciwej klatce.W przypadku mojej sceny to sie okombinowalem jak doczepic guna w odpowiedniej chwili:(Musialem oszukiwac.Czyli gostek juz mial bron w lapie jak wchodzil do pokoju,tylko byla ukryta.Przy biurku bron po prostu robila sie widoczna.A ta co byla na biurku znikala:)Doczepilem do lapy dummy,a do dummy kontrolerem Orientation constaint i position constaint.Jest jakas lepsza metoda moze? Co do samej animacji to tak jak mowi FLOO to tylko jakas tam koncepcyjna.Jak sie naucze dobrze animowac to sceny te moze w ogole znikna:) Dzieki za komentarze i pomoc. P.S. Gdyby ktos mial jakies fajne tutory co do curvsow z bipedem,lub ogolnie na temat animacji bardzo bym prosil sie podzielic,jesli komus nie szkoda.
Napisano 8 Kwiecień 200816 l Autor Dodaje renderki bez zadnego raytracingu itp.Tylko model,texturka i siateczka low i medium:)No widze ze mam duzo poprawek co do twarzy,modelu,texturki i rig.
Napisano 9 Kwiecień 200816 l buty jakby jakiejś konkretnej skejtowskiej firmy :) nie przepadam za tą firmą :PP następnym razem zrób buty z fallena :D:D
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Trochę więcej pracy nad texturkami i byłby bardzo fajny modelik:) No ale nie o modelach tu tylko o animacji... Jeśli chodzi o krzywe, no to edytujesz oś którą potrzebujesz. Jak oś Z nie bierze udziału w ruchu to możesz zostawić w spokoju.
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Autor Dzieki Levus:)Moze w ten weekend zrobie cos nowego.Ale teraz mnie wzielo na cloth FX i chce przerobic caly model.Kurde...Za duzo chce naraz:)
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Autor Heh:), a gdzie tam do bitwy;) Dopiero sie ucze:D Jak poprawie texturki,model i narobie wiecej morph targets, wtedy moze:D
Napisano 11 Kwiecień 200816 l SERGIO, e tam!!! dajesz!!! jak to mówią nie krępuj się Albercik... :P http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=47904 zapodaj animacje, bo coś krucho w temacie... :(
Napisano 12 Kwiecień 200816 l jezeli chcesz się bawić w cloth fx to prawdopodobnie będziesz musiał zrobić ubranie od nowa. Co do samej animacji i minibitwy to wcale nie musisz mieć poprawionego modelu i texturek - spokojnie wystarczy to co jest
Napisano 12 Kwiecień 200816 l Autor No wlasnie wczoraj zaczelem robic od nowa model.Osobno bluze,spodnie bede musial robic.I nie wiem czy to sie oplaci.Napewno bedzie wygladac lepiej w animacji.Tylko kurcze znowu unwarpa robic.Chyba ze potne stary model i dodam cialo do srodka,a stary model wykorzystam jako ciuchy ;D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto