animator Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Skleciłem z kilku testów filmik, chłopaki mówili że fajny to wsadzam tutaj Co myślicie http://pl.youtube.com/watch?v=ECo-pEw0-5c pare fotek
Kusanagi Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 wypasik ;) ahh jak ja bym chcial takie cos w grach zobaczyc
mowicz Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Bardzo fajne ;) FumeFx jest dla 3dMaxa, a czy jest cos podobnego dla Mayi ? ;)
Leleń Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 no niezle, korzystales z jakis tutkow? btw. w niektorych grach sa ladne efekty eksplozji :P LostPlanet Crysis
animator Napisano 7 Kwiecień 2008 Autor Napisano 7 Kwiecień 2008 Leleń nie do wszystkiego doszedlem sam, testowlem każdą opcje aż w końcu doszedlem do takiej wprawy :)
Swinger76 Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 bardzo fajnie, spróbuj pobawić się w coś nieco innego niż eksplozje, to jest w zasadzie najłatwiejsze bo nie kontrolowane z natury. Ale zmusić FumeFX do zamierzonego efektu....juz nie tak łatwo:)
streaker Napisano 10 Kwiecień 2008 Napisano 10 Kwiecień 2008 Obraz - ok, ale nad dźwiękiem powinieneś popracować ;P
siurek Napisano 10 Kwiecień 2008 Napisano 10 Kwiecień 2008 No fajne nawet, ale nic nowego. Ja to chcialbym wreszcie zobaczyc w tych symulowanych buszkach timing blizszy realnemu. Szybkie odpalanie i powolna chmura. Teraz to wszystko wyglada jak podpalenie benzyny a nie eksplozje. O takie cos bym chcial zobaczyc porzadnie zrobione. Da rade?
SYmek Napisano 10 Kwiecień 2008 Napisano 10 Kwiecień 2008 No fajne nawet, ale nic nowego. Ja to chcialbym wreszcie zobaczyc w tych symulowanych buszkach timing blizszy realnemu. Szybkie odpalanie i powolna chmura. Teraz to wszystko wyglada jak podpalenie benzyny a nie eksplozje. O takie cos bym chcial zobaczyc porzadnie zrobione. Da rade? Dolaczam sie do prosby! Moze cos, co wyglada chocby odrobine inaczej niz dema na stronie producenta...? Dlaczego symulacje fumefx wszystkie wygladaja jakby je robil jeden czlowiek?
ossa201 Napisano 10 Kwiecień 2008 Napisano 10 Kwiecień 2008 Niema problemu, w wolnym czasie, chociaż własnie praktycznie go nie mam coś takiego postaram się wam pokazać :)
animator Napisano 10 Kwiecień 2008 Autor Napisano 10 Kwiecień 2008 dzwięk robiłem 15 min. kiedyś może zrobie, ciężko ustawić aby exsplozia rozchodziła się w takim kształcie
floo Napisano 10 Kwiecień 2008 Napisano 10 Kwiecień 2008 nice work! może coś więcej na ten temacik??? np. na jakim sofcie robiłeś sound??? jak długo renderowałeś itp... :P :)
animator Napisano 11 Kwiecień 2008 Autor Napisano 11 Kwiecień 2008 no w maxsie dźwięk jak trzeba było zapętlić jakiś kawałek to audacity a resztą tego dźwięku poradziłem sobie w aftereffects szczerze powiedziawszy to nie pamiętam już ile to się liczyło, chyba obliczenia fume to jakieś 2 h na jedną scenkę, no i potem już zwykły rendering finaloski
Kulfon_Fascynator Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 w czym renderowales ?....mental ray moze renderowac FumeFX ?...pamietam ze kiedys chcialem renderowac Mental Ray animacje wybuchow wykonane w After Burn i sie nie dalo , pewnie dalej sie nie da.
animator Napisano 29 Czerwiec 2008 Autor Napisano 29 Czerwiec 2008 w finalu.............************************************************************
keraj37 Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 Chmurki z afterburn renderuja sie ladnie pod v-ray'em, ciekawe czemu nie w mentalu ale osobiscie nie probowalem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się