Posted April 7, 200817 yr Skleciłem z kilku testów filmik, chłopaki mówili że fajny to wsadzam tutaj Co myślicie http://pl.youtube.com/watch?v=ECo-pEw0-5c pare fotek
April 7, 200817 yr no niezle, korzystales z jakis tutkow? btw. w niektorych grach sa ladne efekty eksplozji :P LostPlanet Crysis
April 7, 200817 yr Author Leleń nie do wszystkiego doszedlem sam, testowlem każdą opcje aż w końcu doszedlem do takiej wprawy :)
April 7, 200817 yr bardzo fajnie, spróbuj pobawić się w coś nieco innego niż eksplozje, to jest w zasadzie najłatwiejsze bo nie kontrolowane z natury. Ale zmusić FumeFX do zamierzonego efektu....juz nie tak łatwo:)
April 10, 200817 yr No fajne nawet, ale nic nowego. Ja to chcialbym wreszcie zobaczyc w tych symulowanych buszkach timing blizszy realnemu. Szybkie odpalanie i powolna chmura. Teraz to wszystko wyglada jak podpalenie benzyny a nie eksplozje. O takie cos bym chcial zobaczyc porzadnie zrobione. Da rade?
April 10, 200817 yr No fajne nawet, ale nic nowego. Ja to chcialbym wreszcie zobaczyc w tych symulowanych buszkach timing blizszy realnemu. Szybkie odpalanie i powolna chmura. Teraz to wszystko wyglada jak podpalenie benzyny a nie eksplozje. O takie cos bym chcial zobaczyc porzadnie zrobione. Da rade? Dolaczam sie do prosby! Moze cos, co wyglada chocby odrobine inaczej niz dema na stronie producenta...? Dlaczego symulacje fumefx wszystkie wygladaja jakby je robil jeden czlowiek?
April 10, 200817 yr Niema problemu, w wolnym czasie, chociaż własnie praktycznie go nie mam coś takiego postaram się wam pokazać :)
April 10, 200817 yr Author dzwięk robiłem 15 min. kiedyś może zrobie, ciężko ustawić aby exsplozia rozchodziła się w takim kształcie
April 10, 200817 yr nice work! może coś więcej na ten temacik??? np. na jakim sofcie robiłeś sound??? jak długo renderowałeś itp... :P :)
April 11, 200817 yr Author no w maxsie dźwięk jak trzeba było zapętlić jakiś kawałek to audacity a resztą tego dźwięku poradziłem sobie w aftereffects szczerze powiedziawszy to nie pamiętam już ile to się liczyło, chyba obliczenia fume to jakieś 2 h na jedną scenkę, no i potem już zwykły rendering finaloski
June 27, 200816 yr w czym renderowales ?....mental ray moze renderowac FumeFX ?...pamietam ze kiedys chcialem renderowac Mental Ray animacje wybuchow wykonane w After Burn i sie nie dalo , pewnie dalej sie nie da.
June 29, 200816 yr Author w finalu.............************************************************************
June 30, 200816 yr Chmurki z afterburn renderuja sie ladnie pod v-ray'em, ciekawe czemu nie w mentalu ale osobiscie nie probowalem
Create an account or sign in to comment