Napisano 7 Kwiecień 200816 l Skleciłem z kilku testów filmik, chłopaki mówili że fajny to wsadzam tutaj Co myślicie http://pl.youtube.com/watch?v=ECo-pEw0-5c pare fotek
Napisano 7 Kwiecień 200816 l Bardzo fajne ;) FumeFx jest dla 3dMaxa, a czy jest cos podobnego dla Mayi ? ;)
Napisano 7 Kwiecień 200816 l no niezle, korzystales z jakis tutkow? btw. w niektorych grach sa ladne efekty eksplozji :P LostPlanet Crysis
Napisano 7 Kwiecień 200816 l Autor Leleń nie do wszystkiego doszedlem sam, testowlem każdą opcje aż w końcu doszedlem do takiej wprawy :)
Napisano 7 Kwiecień 200816 l bardzo fajnie, spróbuj pobawić się w coś nieco innego niż eksplozje, to jest w zasadzie najłatwiejsze bo nie kontrolowane z natury. Ale zmusić FumeFX do zamierzonego efektu....juz nie tak łatwo:)
Napisano 10 Kwiecień 200816 l No fajne nawet, ale nic nowego. Ja to chcialbym wreszcie zobaczyc w tych symulowanych buszkach timing blizszy realnemu. Szybkie odpalanie i powolna chmura. Teraz to wszystko wyglada jak podpalenie benzyny a nie eksplozje. O takie cos bym chcial zobaczyc porzadnie zrobione. Da rade?
Napisano 10 Kwiecień 200816 l No fajne nawet, ale nic nowego. Ja to chcialbym wreszcie zobaczyc w tych symulowanych buszkach timing blizszy realnemu. Szybkie odpalanie i powolna chmura. Teraz to wszystko wyglada jak podpalenie benzyny a nie eksplozje. O takie cos bym chcial zobaczyc porzadnie zrobione. Da rade? Dolaczam sie do prosby! Moze cos, co wyglada chocby odrobine inaczej niz dema na stronie producenta...? Dlaczego symulacje fumefx wszystkie wygladaja jakby je robil jeden czlowiek?
Napisano 10 Kwiecień 200816 l Niema problemu, w wolnym czasie, chociaż własnie praktycznie go nie mam coś takiego postaram się wam pokazać :)
Napisano 10 Kwiecień 200816 l Autor dzwięk robiłem 15 min. kiedyś może zrobie, ciężko ustawić aby exsplozia rozchodziła się w takim kształcie
Napisano 10 Kwiecień 200816 l nice work! może coś więcej na ten temacik??? np. na jakim sofcie robiłeś sound??? jak długo renderowałeś itp... :P :)
Napisano 11 Kwiecień 200816 l Autor no w maxsie dźwięk jak trzeba było zapętlić jakiś kawałek to audacity a resztą tego dźwięku poradziłem sobie w aftereffects szczerze powiedziawszy to nie pamiętam już ile to się liczyło, chyba obliczenia fume to jakieś 2 h na jedną scenkę, no i potem już zwykły rendering finaloski
Napisano 27 Czerwiec 200816 l w czym renderowales ?....mental ray moze renderowac FumeFX ?...pamietam ze kiedys chcialem renderowac Mental Ray animacje wybuchow wykonane w After Burn i sie nie dalo , pewnie dalej sie nie da.
Napisano 29 Czerwiec 200816 l Autor w finalu.............************************************************************
Napisano 30 Czerwiec 200816 l Chmurki z afterburn renderuja sie ladnie pod v-ray'em, ciekawe czemu nie w mentalu ale osobiscie nie probowalem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto