Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajne ;) FumeFx jest dla 3dMaxa, a czy jest cos podobnego dla Mayi ? ;)

Napisano

no niezle, korzystales z jakis tutkow?

 

btw. w niektorych grach sa ladne efekty eksplozji :P

LostPlanet

Crysis
Napisano
  • Autor

Leleń nie do wszystkiego doszedlem sam, testowlem każdą opcje aż w końcu doszedlem do takiej wprawy :)

Napisano

bardzo fajnie, spróbuj pobawić się w coś nieco innego niż eksplozje, to jest w zasadzie najłatwiejsze bo nie kontrolowane z natury. Ale zmusić FumeFX do zamierzonego efektu....juz nie tak łatwo:)

Napisano

No fajne nawet, ale nic nowego. Ja to chcialbym wreszcie zobaczyc w tych symulowanych buszkach timing blizszy realnemu. Szybkie odpalanie i powolna chmura. Teraz to wszystko wyglada jak podpalenie benzyny a nie eksplozje.

 

O takie cos bym chcial zobaczyc porzadnie zrobione.

 

Da rade?

Napisano
No fajne nawet, ale nic nowego. Ja to chcialbym wreszcie zobaczyc w tych symulowanych buszkach timing blizszy realnemu. Szybkie odpalanie i powolna chmura. Teraz to wszystko wyglada jak podpalenie benzyny a nie eksplozje.

 

O takie cos bym chcial zobaczyc porzadnie zrobione.

 

Da rade?

 

Dolaczam sie do prosby! Moze cos, co wyglada chocby odrobine inaczej niz dema na stronie producenta...? Dlaczego symulacje fumefx wszystkie wygladaja jakby je robil jeden czlowiek?

Napisano

Niema problemu, w wolnym czasie, chociaż własnie praktycznie go nie mam coś takiego postaram się wam pokazać :)

Napisano
  • Autor

dzwięk robiłem 15 min.

kiedyś może zrobie, ciężko ustawić aby exsplozia rozchodziła się w takim kształcie

Napisano

nice work!

 

może coś więcej na ten temacik???

 

np. na jakim sofcie robiłeś sound???

 

jak długo renderowałeś itp... :P :)

Napisano
  • Autor

no w maxsie

dźwięk jak trzeba było zapętlić jakiś kawałek to audacity

a resztą tego dźwięku poradziłem sobie w aftereffects

szczerze powiedziawszy to nie pamiętam już ile to się liczyło,

chyba obliczenia fume to jakieś 2 h na jedną scenkę, no i potem już zwykły rendering finaloski

Napisano

w czym renderowales ?....mental ray moze renderowac FumeFX ?...pamietam ze kiedys chcialem renderowac Mental Ray animacje wybuchow wykonane w After Burn i sie nie dalo , pewnie dalej sie nie da.

Napisano
  • Autor

w finalu.............************************************************************

Napisano

Chmurki z afterburn renderuja sie ladnie pod v-ray'em, ciekawe czemu nie w mentalu ale osobiscie nie probowalem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności