pixar Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 Witam. Chciałbym zaprezentować mój pierwszy model oteksturowany (jestem w fazie amatorszczyzny z mapowania i pracy w photoshopie:) więc efekt jest jaki jest. Proszę o komentarze i jakieś podpowiedzi :P Model składa się z 416tri diff+specular
Bruneq Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 cooo tooo, jakis konkurs drwali?! Zaraz po audi TT są toporki LP!:D a toporek nawet fajny...wiekszych uwag brak
floo Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 toporek jest git... można by się czepiać materiału na uchwycie, który mógłby być lekko zgięty... ;)
Levus Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 Trzeba było minibitwę zrobić:p Jest trochę bamboli, ale siekierka daje radę. Drewienko spoczko, tak samo metal na cześci siecznej, choć ma niedociągniecia (chodzi mi o jednolitość). Nie podoba mi się specular na kantach, szczegolne na tym sześcianie łączącym ostrze z trzonkiem, przesadzony i jednolity plama, a powinien być raczej taki "porysowany" trochę. Szmatka na rękojeści do wymiany, wygląda jakbyś ligniną obłożył. Wycho skala szmaty, jest za duża ta faktura materiału, przez co wygląda nierealistycznie i się rozmywa.
Scottero Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 Calkowicie zgadzam sie z Lewusem, od siebie dodalbym ze spec jest za bardzo przesadzony, siekierka IMO za bardzo sie swieci, metal jest nawet, nawet tylko za bardzo szary i monotonny, malo tego na niektorych ujeciach ostrze wyglada jak z kamienia ;) Ale powodzenia i jak na pierwsza teksturke niezle;) samsie mecze z txt. Pozdro