Napisano 12 Kwiecień 200817 l Witam. Chciałbym zaprezentować mój pierwszy model oteksturowany (jestem w fazie amatorszczyzny z mapowania i pracy w photoshopie:) więc efekt jest jaki jest. Proszę o komentarze i jakieś podpowiedzi :P Model składa się z 416tri diff+specular
Napisano 12 Kwiecień 200817 l cooo tooo, jakis konkurs drwali?! Zaraz po audi TT są toporki LP!:D a toporek nawet fajny...wiekszych uwag brak
Napisano 12 Kwiecień 200817 l toporek jest git... można by się czepiać materiału na uchwycie, który mógłby być lekko zgięty... ;)
Napisano 12 Kwiecień 200817 l Trzeba było minibitwę zrobić:p Jest trochę bamboli, ale siekierka daje radę. Drewienko spoczko, tak samo metal na cześci siecznej, choć ma niedociągniecia (chodzi mi o jednolitość). Nie podoba mi się specular na kantach, szczegolne na tym sześcianie łączącym ostrze z trzonkiem, przesadzony i jednolity plama, a powinien być raczej taki "porysowany" trochę. Szmatka na rękojeści do wymiany, wygląda jakbyś ligniną obłożył. Wycho skala szmaty, jest za duża ta faktura materiału, przez co wygląda nierealistycznie i się rozmywa.
Napisano 12 Kwiecień 200817 l Calkowicie zgadzam sie z Lewusem, od siebie dodalbym ze spec jest za bardzo przesadzony, siekierka IMO za bardzo sie swieci, metal jest nawet, nawet tylko za bardzo szary i monotonny, malo tego na niektorych ujeciach ostrze wyglada jak z kamienia ;) Ale powodzenia i jak na pierwsza teksturke niezle;) samsie mecze z txt. Pozdro
Napisano 16 Kwiecień 200817 l Autor Dzięki za rady. Troszkę poprawiłem ale na tyle tylko ile umiem jak już wspominałem dopiero wstępuje na ścieżkę teksturowania więc wszystkie zasady operowania Specularami i Normalkami zaczynam lekko pojmować, jak to mówią człowiek uczy się na błędach:P. Ostatnio na forum wszyscy się zbroją więc i ja się lekko zabezpieczam modelując Tarcze (+2 do Obrony:P ) Texturki mają rozdziałke 512x512
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto