Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Chciałbym zaprezentować mój pierwszy model oteksturowany (jestem w fazie amatorszczyzny z mapowania i pracy w photoshopie:) więc efekt jest jaki jest. Proszę o komentarze i jakieś podpowiedzi :P

 

Model składa się z 416tri

17904901gq7.th.jpg

 

diff+specular

13770723vq5.th.jpg44430185un1.th.jpg

97364752yc6.th.jpg10647253fx3.th.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cooo tooo, jakis konkurs drwali?! Zaraz po audi TT są toporki LP!:D

 

a toporek nawet fajny...wiekszych uwag brak

Napisano

toporek jest git...

 

można by się czepiać materiału na uchwycie, który mógłby być lekko zgięty... ;)

Napisano

Trzeba było minibitwę zrobić:p

 

Jest trochę bamboli, ale siekierka daje radę.

Drewienko spoczko, tak samo metal na cześci siecznej, choć ma niedociągniecia (chodzi mi o jednolitość).

Nie podoba mi się specular na kantach, szczegolne na tym sześcianie łączącym ostrze z trzonkiem, przesadzony i jednolity plama, a powinien być raczej taki "porysowany" trochę.

 

Szmatka na rękojeści do wymiany, wygląda jakbyś ligniną obłożył. Wycho skala szmaty, jest za duża ta faktura materiału, przez co wygląda nierealistycznie i się rozmywa.

Napisano

Calkowicie zgadzam sie z Lewusem, od siebie dodalbym ze spec jest za bardzo przesadzony, siekierka IMO za bardzo sie swieci, metal jest nawet, nawet tylko za bardzo szary i monotonny, malo tego na niektorych ujeciach ostrze wyglada jak z kamienia ;)

Ale powodzenia i jak na pierwsza teksturke niezle;) samsie mecze z txt.

Pozdro

Napisano
  • Autor

Dzięki za rady. Troszkę poprawiłem ale na tyle tylko ile umiem jak już wspominałem dopiero wstępuje na ścieżkę teksturowania więc wszystkie zasady operowania Specularami i Normalkami zaczynam lekko pojmować, jak to mówią człowiek uczy się na błędach:P. Ostatnio na forum wszyscy się zbroją więc i ja się lekko zabezpieczam modelując Tarcze (+2 do Obrony:P )

 

1baq4.th.jpg

 

16358261jm4.th.jpg30483126aq8.th.jpg22123804an0.th.jpg

 

Texturki mają rozdziałke 512x512

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności