kubicka.basia Napisano 17 Kwiecień 2008 Share Napisano 17 Kwiecień 2008 mam pytanko.. jak najlepiej wymodelowac bale w goralskiej chatce, zeby nie byly boxami tylko je troche zdeformowac, zeby bylu bardziej realistyczne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 17 Kwiecień 2008 Share Napisano 17 Kwiecień 2008 recznie deformowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 17 Kwiecień 2008 Share Napisano 17 Kwiecień 2008 uzyj cylinder zamiast boxa ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 17 Kwiecień 2008 Share Napisano 17 Kwiecień 2008 cylinder + modyfikator noise :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 17 Kwiecień 2008 Share Napisano 17 Kwiecień 2008 Jako, ze te bale zwykle wcale nie sa az tak okragle, moze narysowac krzywa profilu takiego bala "po przecieciu" i utworzyc z jej pomoca obiekt? Nie wiem jak w maxie ale w xsi mozesz potem calosc skopiowac i zmienic delikatnie krzywa zmieniajac tym samym obiekt. Calosc powtorzyc "x" razy i masz rozne bale. Potem reczne modyfikacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi