Vehr Napisano 19 Kwiecień 2008 Share Napisano 19 Kwiecień 2008 Zrobilem cos takiego prosze o ocene to jest moja pierwsza praca w 3ds maxie probna bez tekstur pomozcie mi jak zrobic lepsza nie krytykujcie mnie az tak Pomozcie poprawic swiatlo i co by sie jeszcze przydala do tej pracy wiem ze to nie jest wszystko jeszcze brakuje paru rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 19 Kwiecień 2008 Share Napisano 19 Kwiecień 2008 Ja sie nie znam ale jest za ciemno. Masz bounces 0 (czy jakos tak), musisz ustawic na co najmniej 1 zeby fotony sie odbijaly. Albo wogole nie masz GI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KonradOZ Napisano 19 Kwiecień 2008 Share Napisano 19 Kwiecień 2008 Witaj, tez jestem poczatkujacy( tylko na razie nie mam tyle odwagi zeby wrzucac swoje pracki na forum), co do twojej pracki, wg mnie oczywiscie, moglbys cos jeszcze dodac na stoliku, cos na scianach(półka,obraz itd), a na 1 rzut oka to poduchy do dopracowania no i okno(przydalaby sie jakas grubosc sciany-okna bo narazie wyglada jakby byl to dziwny cien rzucony z przeciwleglej sciany). Co do rendera no to światło, ta ciemność daje strasznie duzo niedopowiedzeń no chyba ze takie bylo zamierzenie. Jak dla mnie na 1 raz ok porownujac do moich wypocin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poke Napisano 19 Kwiecień 2008 Share Napisano 19 Kwiecień 2008 Popraw temat zanim ktoś zauważy ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 19 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2008 mam bounces ustawione na 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 19 Kwiecień 2008 Share Napisano 19 Kwiecień 2008 pocwicz modelowanie.albo slonce tak mocno daje albo sciany to plejn bez grubosci. uzywasz vraya wiec wlacz GI i ustaw IRR + LC. w envortment pierwsze dwa zaznacz i daj Mitchell Nevralli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 19 Kwiecień 2008 Share Napisano 19 Kwiecień 2008 Temat nadal źle nazwany. Zmień na >> Scena 3D: Sypialnia (np. moja 1 pracka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 19 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2008 uzywam metal raya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 19 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2008 Nikt nie chce wiecej ocienic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 19 Kwiecień 2008 Share Napisano 19 Kwiecień 2008 uzywasz vraya wiec wlacz GI i ustaw IRR + LC. w envortment pierwsze dwa zaznacz i daj Mitchell Nevralli. Nie ma to jak od razu zdecydować za początkującego czym ma renderować :D -------- Ale wracając do tematu... Modeling wydaje się ok, tylko poduszki wyglądają jakby były z gumy :) Ze światłem musisz mieć coś nie tak, jeśli przy bounces równym 5 nie widać, żeby światło się odbijało od czegokolwiek :) Jeśli używasz mentala, to przerób koniecznie te tutki, przydadzą Ci się na pewno :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=31457 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34963 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=46396 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=44827 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35119 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 20 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2008 Poprawiłem trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 20 Kwiecień 2008 Share Napisano 20 Kwiecień 2008 chyba proporcje siadly.. czemu to lozko takie dlugie ? i te poduszki modeluj od nowa. i brak w tej szafie "raczek". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheCapo Napisano 20 Kwiecień 2008 Share Napisano 20 Kwiecień 2008 no te okno napewno musisz poprawić. Ale jak na początek nieźle. jak chcesz nadac grubość ścianom to użyj modyfikatora SHELL. miłej robótki dalej:) Heaven ma racje i ta pułka pod tym oknem czy czyms innym jest jakaś dziwna taka duża i niska:) do czego ona będzie służyć:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 20 Kwiecień 2008 Share Napisano 20 Kwiecień 2008 a co do okna... ma wymiar jakby w lazience mialo byc. przewaznie sa 150x150 albo wieksze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 21 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2008 Ok dzięki mam inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 21 Kwiecień 2008 Share Napisano 21 Kwiecień 2008 dziwne mapowanie tych tekstur na puleczkach nad lozkiem. zrob na nie zooma zeby mozna sie bylo przyjrzec. no i przescieradlo do kitu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheCapo Napisano 22 Kwiecień 2008 Share Napisano 22 Kwiecień 2008 Zdaje mi sie ze podloga za bardzo odbija. poduszki troche dziwne. no przescieradlo troche nie pyklo. no i ciagle te okno take dziwne. A i te lampki za lozkiem troche ledwo je widac:) no ale dla pocieszenia jak na poczatek no to nizle tomek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 22 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2008 ok dzieki wiem musze wszystko poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheCapo Napisano 22 Kwiecień 2008 Share Napisano 22 Kwiecień 2008 No spoko dopiero sie uczysz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ljzz Napisano 25 Kwiecień 2008 Share Napisano 25 Kwiecień 2008 Podłoga się blyszczy!!! I to według mnie za bardzo i okno popraw. I jeszcze na łóżku widac jakieś lampki(dziwnie wyglądaja, a może to na scianie rysunek, niewiem), ale za to szafa bardzo mi się podoba :) I na koniec popraw jeszcze poduszki i prześcieradlo bo sztucznie wyglada! (ale ogolnie to bardzo fajnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 25 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 25 Kwiecień 2008 Trochę inna perspektywa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 25 Kwiecień 2008 Share Napisano 25 Kwiecień 2008 dechy wydają się zbyt duże i za bardzo polakierowane, kolor pościeli nie pasuje mi do koloru ścian, jakoś mi się gryzie ten odcień zieleni z czerwienią... lustro zbytnio odbija jakoś mało naturalnie... za oknem nic nie ma... pusto na pułkach i szafkach... ciemnawo jest jakoś... więcej szczegółów i będzie git... ;D powodzenia w dalszych pracach! pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 25 Kwiecień 2008 Share Napisano 25 Kwiecień 2008 tak wogole to chyba miedzy jedna a druga rama okna jest wolna przestrzen bo zapomniales stworzyc tam polygony chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kimmi Napisano 25 Kwiecień 2008 Share Napisano 25 Kwiecień 2008 Deski na podłodze są zdecydownie za duże, zmniejszysz je 3 może 4 krotnie i będą ok. Zmniejsz refleksy na podłodze, bo teraz wygląda jak świerzo pomalowane. Popraw jeszcze mapowanie na poduszkach, bo teraz z boku tekstyra jest zbyt zciśnięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się