Vehr Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 Zrobilem cos takiego prosze o ocene to jest moja pierwsza praca w 3ds maxie probna bez tekstur pomozcie mi jak zrobic lepsza nie krytykujcie mnie az tak Pomozcie poprawic swiatlo i co by sie jeszcze przydala do tej pracy wiem ze to nie jest wszystko jeszcze brakuje paru rzeczy
Gomez Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 Ja sie nie znam ale jest za ciemno. Masz bounces 0 (czy jakos tak), musisz ustawic na co najmniej 1 zeby fotony sie odbijaly. Albo wogole nie masz GI.
KonradOZ Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 Witaj, tez jestem poczatkujacy( tylko na razie nie mam tyle odwagi zeby wrzucac swoje pracki na forum), co do twojej pracki, wg mnie oczywiscie, moglbys cos jeszcze dodac na stoliku, cos na scianach(półka,obraz itd), a na 1 rzut oka to poduchy do dopracowania no i okno(przydalaby sie jakas grubosc sciany-okna bo narazie wyglada jakby byl to dziwny cien rzucony z przeciwleglej sciany). Co do rendera no to światło, ta ciemność daje strasznie duzo niedopowiedzeń no chyba ze takie bylo zamierzenie. Jak dla mnie na 1 raz ok porownujac do moich wypocin.
heaven Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 pocwicz modelowanie.albo slonce tak mocno daje albo sciany to plejn bez grubosci. uzywasz vraya wiec wlacz GI i ustaw IRR + LC. w envortment pierwsze dwa zaznacz i daj Mitchell Nevralli.
NV Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 Temat nadal źle nazwany. Zmień na >> Scena 3D: Sypialnia (np. moja 1 pracka)
patry Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 uzywasz vraya wiec wlacz GI i ustaw IRR + LC. w envortment pierwsze dwa zaznacz i daj Mitchell Nevralli. Nie ma to jak od razu zdecydować za początkującego czym ma renderować :D -------- Ale wracając do tematu... Modeling wydaje się ok, tylko poduszki wyglądają jakby były z gumy :) Ze światłem musisz mieć coś nie tak, jeśli przy bounces równym 5 nie widać, żeby światło się odbijało od czegokolwiek :) Jeśli używasz mentala, to przerób koniecznie te tutki, przydadzą Ci się na pewno :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=31457 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34963 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=46396 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=44827 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35119
heaven Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 chyba proporcje siadly.. czemu to lozko takie dlugie ? i te poduszki modeluj od nowa. i brak w tej szafie "raczek".
TheCapo Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 no te okno napewno musisz poprawić. Ale jak na początek nieźle. jak chcesz nadac grubość ścianom to użyj modyfikatora SHELL. miłej robótki dalej:) Heaven ma racje i ta pułka pod tym oknem czy czyms innym jest jakaś dziwna taka duża i niska:) do czego ona będzie służyć:)
heaven Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 a co do okna... ma wymiar jakby w lazience mialo byc. przewaznie sa 150x150 albo wieksze
heaven Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 dziwne mapowanie tych tekstur na puleczkach nad lozkiem. zrob na nie zooma zeby mozna sie bylo przyjrzec. no i przescieradlo do kitu.
TheCapo Napisano 22 Kwiecień 2008 Napisano 22 Kwiecień 2008 Zdaje mi sie ze podloga za bardzo odbija. poduszki troche dziwne. no przescieradlo troche nie pyklo. no i ciagle te okno take dziwne. A i te lampki za lozkiem troche ledwo je widac:) no ale dla pocieszenia jak na poczatek no to nizle tomek:)
Vehr Napisano 22 Kwiecień 2008 Autor Napisano 22 Kwiecień 2008 ok dzieki wiem musze wszystko poprawić
ljzz Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 Podłoga się blyszczy!!! I to według mnie za bardzo i okno popraw. I jeszcze na łóżku widac jakieś lampki(dziwnie wyglądaja, a może to na scianie rysunek, niewiem), ale za to szafa bardzo mi się podoba :) I na koniec popraw jeszcze poduszki i prześcieradlo bo sztucznie wyglada! (ale ogolnie to bardzo fajnie)
floo Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 dechy wydają się zbyt duże i za bardzo polakierowane, kolor pościeli nie pasuje mi do koloru ścian, jakoś mi się gryzie ten odcień zieleni z czerwienią... lustro zbytnio odbija jakoś mało naturalnie... za oknem nic nie ma... pusto na pułkach i szafkach... ciemnawo jest jakoś... więcej szczegółów i będzie git... ;D powodzenia w dalszych pracach! pozdrawiam!
heaven Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 tak wogole to chyba miedzy jedna a druga rama okna jest wolna przestrzen bo zapomniales stworzyc tam polygony chyba.
Kimmi Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 Deski na podłodze są zdecydownie za duże, zmniejszysz je 3 może 4 krotnie i będą ok. Zmniejsz refleksy na podłodze, bo teraz wygląda jak świerzo pomalowane. Popraw jeszcze mapowanie na poduszkach, bo teraz z boku tekstyra jest zbyt zciśnięta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się