Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzien Dobry.

 

Na wstepie chcialbym oznajmic ze jestem dumny z tego ze moge wziac udzial w tym jakze by nie patrzec wielkim wyzwaniu.

Chcialbym rowniez podziekowac moim rodzicom bez ktorych moja osoba nie wziela by udzialu w tej bitwie. :D

 

Hehe no dobra .. czesc z was kojazy mnie jako oFt :) czy tez oFcik z #3dmax :) Zabieram sie do pracy nad statkiem kosmicznym bo to mnie fascynuje .. efekt koncowy jest tylko w mojej glowie a rysowac nie potrafie wiec nawet nie bede probowal tego na papier olowkiem przelac .. :)

 

Mam zamiar zrobic okret wojenny bardzo niedaleko w przyszlosc siegajac :)

 

Czy wyjdzie .. zobaczycie sami .. poki co niewiele mam a to co mam to jeszcze sie pokazywac nie zdaje :)

 

Takze do zobaczenia :D :P

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

rotating_fighter_launcher_01.jpg

 

rotating_fighter_launcher_02.jpg

 

 

Mam takie pytanie czy ktos tu wogole zaglada ? :) Bo to ja siedzem i siem meczem, piwo to juz sie konczy podobnie jak fajki a tu zadnych odpowiedzi, opini czego kolwiek :)

Pozdrawiam :D

 

Napisano

heja

 

podoba mi sie hangar v0.5

ne wiem czy jeszcze bedziesz wygladzac ale w niektoorych miejscach jest zbyt kanciasto (wyrzutnie)

 

jakby nie bylo niezly start

 

PS. Moge kopsnac z 3 fajki ale piwa nie oddam ;P

Napisano

Hehe kanciasty jest ale to z powodu takiego, iz bedzie umieszczony w zamknieciu, dodaje duzo szczegolikow w celu nadania temu jakiegos zycia. W chwili obecnej zrobilem wlasnie te taleze, tertaaz umieszcze kwatery oblusgi mysliwcow i pilotow mysliwcow. Potem umieszcze w na platformach dziala a nastepnie zrobie wysiegniki do statku \'glownego\'. Ciezko mi opisac wizje swoja ale mam nadzieje ze efekt koncowy sie wam spodoba :)

Uzywam do tworzenia maxa v5 i jak zawsze najwiecej czasu zajmuje mi zrobienie tekstur na poszczegolne elementy :) ale jak to mowia : \"Jak ja nie dam rady to kto da?\" :D

 

Wracam do pracy .. ide najpeirw na stacje po fajki i piwo :D

Napisano

Oto ile dotychczas wygenerowalem facow i obiektow i swiatel :)

 

render_01.JPG

 

A to jest w wersji bez dostrojonych swiatel widok na 1 z dwoch sobie podobnych \'sekscji\' czesci wyrzutni mysliwcow. W pozostalych 2 czesciach zaraz zrobie sekscje mieszkalne.

 

Dwa swiatla tu sa fe ale to tylko test

 

rotating_fighter_launcher_03.jpg

 

Napisano

Hmmm... Tempo pracy masz niesamowite :)

 

W pierwszym poscie nie masz nic do pokazania, a parŕ minut pˇ╝niej pierwsze rendery.

 

No ale fakt, ┐e ko˝cowy efekt wygl▒da naprawdŕ przekonuj▒co.

Z godzin zamieszczania wynika, ┐e siedzia│e przy tym ca│y dzie˝ - czŕsto urz▒dzasz sobie takie maratony??

Napisano

Hehehe ... :D jestem lamka jeszcze ale bardzo zawzieta :)

I wiesz to jest tak jak mam tzw. \'faze\' to siedze nad tym poki nie dojdzie do jakiegos efektu pracy ... podkreslam ze to nie jest koniec pracy mojej to dopiero jakas 1/7 prac :) Teraz to ciezsze mnie czeka :) Oka wlasnie wrocilem z uczelni i do 0600 mam czas wiec zaczynam :)

Napisano

czesc ofcik pedalcu zlamany :) , a co z RTK? co z copernicusem??? nieladnie tak zostawiac kolegow :(. Stacja calkime niezle ale widac ze babylon 5 zostawil w twojej wyobrazni wyrazny odcisk :D

Napisano

Babilon 5 jak babilon 5 ale to nie stacja to co teraz robie ... :) to jest warship a raczej \'statek matka\' :)

po jego skonczeniu i na cg walne .. ale musialem na szybkiego cos wybrac :) Bitwa czy cg i do tego copernicus mi sie skasowal wraz z uszkodzeniem hdd :(

Wiec ja sam widzisz musze go na nowo zrobic :)

:D

Napisano

No niestety .. moj komputer powoli odmawia wspolpracy.... nie wydala takiej ilosci kresek na monitorze :D .. a szczerze to juz wyrenderowanie wpelni omapowanego trwa okol 30 min ... a dopiero mam czesc wspornika... a nie mam jeszcze 2 (takiej samej) wyrzutni i kadluba statku z duperelami tj dziala antenki swiatelka itd.... jestem ciekaw jak za kilka godzin bede dzialal :(

 

Wlasnie sie renderuje omapowany pix to troche potrwa .. ale ja juz zobaczycie .. nie zrobilem kabelkow super gladkich .. ale do finalowego rendera tak wlasnie zrobie :) ale teraz musze jakos se umilac czas pracy w maxie :D

 

Oka ... to narazie all :) .... i ciagle sam tu jestem :(

Napisano

rotating_fighter_launcher_06.jpg

 

To jest wlasnie z pierwsza czescia wspornika .. ciagle odcuwalny jest brak swiatel i jak mowilem wczesniej ostre krawedzie wspornika .. ale to all bedzie powoli poprawiane :D

Napisano

rotating_fighter_launcher_06.jpg

 

To jest wlasnie z pierwsza czescia wspornika .. ciagle odcuwalny jest brak swiatel i jak mowilem wczesniej ostre krawedzie wspornika .. ale to all bedzie powoli poprawiane :D

Napisano

Naprawde Bardzo Ladnie Prosze aby ktos sie tu czasem wypowiadal .. bo ja nawet nie wiem czy ktos bierze mnie pod uwage podczas tej \'bitwy\'. Chcialbym znac opinie i wogole ... :(

Napisano

Hehe tos mnie pocieszyl :D

 

Szczerze .. jeszcze kupa pracy przedemna .. ale wlasnie robie centralna czesc statku w low poly i siem mecze jak .. ehhhhh

I dzieki ze chodz ktos sie odezwal :)

Napisano

Kurcze wiem ze sie nie znam na 3D jak co po niektorzy, w koncu \'pracuje\' w tym od lipca (gdzies tak polowy) i kazda wolna chwile spedzam w Maxie. Ale czy az tak tragicznie mi to wychodzi ze nikt (porcz paru osob) komentarzy zadnych nie daje?

Byla mowa nie tylko kometarzach ale i o radach .. :( No coz .. pozostaje tkwic w tym co mam i robic dalej :D Dzielnie polygeny edytowac do wygladu kadluba :D

Napisano

To dzielnie poki co wywalczylem skrzydelka .. o to i one .. ale jak zawsze bez zbednych do tego typu prezentacji swiatel i szczegolikow

hull_01.jpg

Napisano

Jedno ci trzeba przyznać masz kupę wolnego czasu i sporo zacięcia;)

Jeżeli chodzi o rady. To nie przesadzaj z ilo¶ci± ¶wiateł. Od tego puchnie ci komputer:) Ogólnie nie wiem co ci doradzić ponieważ nie przepadam za scenami w kosmosie.

Pracuj dalej Bacry

P.S. Postaraj się zmienić te standardowe tekstury maxa, albo trochę nad nimi popracuj dowal co¶, zmiksuj albo nie wiem teraz za bardzo rzucaj± sięw oczy:)

Napisano

Odpowiadajac na twoje pytanie z u2u:

 

Sam musisz zadecydowac, pamietaj ze najwazniejsze jest aby spelnic poczatkowe zalozenia.

 

Co do ilosci komentarzy to naprawde nie tylko tu jest ten problem. Ale spokojnie, zaradzi sie temu.

 

Sam temat jest wdzieczny. Pamietaj o specyficznym oswietleniu panujacym w kosmosie.

 

Naprawde wydaje mi sie ze ostro przesadziles z iloscia swiatel. Pamietaj o dobrodziejstwach GI i przeliczen Photonow.

 

Najbardziej raza te szyby na dachu. Poza tym ze sa dziwnie niebieskie to wiaza sie z nimi moim zdaniem i jeszcze inne problemy czyli z powodu ksztaltu i wielkosci, optycznie strasznie zmniejszaja cala stacje, przez nie, nie czuje sie jej wielkosci. Przeciez to jest wielka stacja z ladowiskami dla mysliwcow, dzialkami etc. Niech beda to malutkie koleczka! Zobaczysz jak zmienia sie optycznie jej gabaryty. Gwarantuje. Fajnie jakby swiecily, wtedy bedzie takze tetnic zyciem.

 

Ostatnia sprawa, nie ograniczaj sie do map koloru i bump. Dodaj tez specular i glossiness tak aby przykuwalo zroznicowanie w odbiciach swiatla na duzych powierzchniach. Wiesz plytki etc.

Napisano

Przyznaje racje Bacremu Masz bardzo duszo wolnego czasu i w rzeczy samej zapału to masz chyba tony , bardzo dobra praca i ogrinalnie pomyslana super wykonanie , i jak dla mnie to normalnie zadnych zastrzezen a anwet wiele pytaj jak to lub tamto zrobiełęs ale to jzu zostawie dla siebie

 

Gratulujee supoerandzki projeckt




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności