und3r Napisano 11 Listopad 2002 Napisano 11 Listopad 2002 Dzien Dobry. Na wstepie chcialbym oznajmic ze jestem dumny z tego ze moge wziac udzial w tym jakze by nie patrzec wielkim wyzwaniu. Chcialbym rowniez podziekowac moim rodzicom bez ktorych moja osoba nie wziela by udzialu w tej bitwie. :D Hehe no dobra .. czesc z was kojazy mnie jako oFt :) czy tez oFcik z #3dmax :) Zabieram sie do pracy nad statkiem kosmicznym bo to mnie fascynuje .. efekt koncowy jest tylko w mojej glowie a rysowac nie potrafie wiec nawet nie bede probowal tego na papier olowkiem przelac .. :) Mam zamiar zrobic okret wojenny bardzo niedaleko w przyszlosc siegajac :) Czy wyjdzie .. zobaczycie sami .. poki co niewiele mam a to co mam to jeszcze sie pokazywac nie zdaje :) Takze do zobaczenia :D :P
und3r Napisano 11 Listopad 2002 Autor Napisano 11 Listopad 2002 Mam takie pytanie czy ktos tu wogole zaglada ? :) Bo to ja siedzem i siem meczem, piwo to juz sie konczy podobnie jak fajki a tu zadnych odpowiedzi, opini czego kolwiek :) Pozdrawiam :D
Nezz Napisano 11 Listopad 2002 Napisano 11 Listopad 2002 heja podoba mi sie hangar v0.5 ne wiem czy jeszcze bedziesz wygladzac ale w niektoorych miejscach jest zbyt kanciasto (wyrzutnie) jakby nie bylo niezly start PS. Moge kopsnac z 3 fajki ale piwa nie oddam ;P
und3r Napisano 11 Listopad 2002 Autor Napisano 11 Listopad 2002 Hehe kanciasty jest ale to z powodu takiego, iz bedzie umieszczony w zamknieciu, dodaje duzo szczegolikow w celu nadania temu jakiegos zycia. W chwili obecnej zrobilem wlasnie te taleze, tertaaz umieszcze kwatery oblusgi mysliwcow i pilotow mysliwcow. Potem umieszcze w na platformach dziala a nastepnie zrobie wysiegniki do statku \'glownego\'. Ciezko mi opisac wizje swoja ale mam nadzieje ze efekt koncowy sie wam spodoba :) Uzywam do tworzenia maxa v5 i jak zawsze najwiecej czasu zajmuje mi zrobienie tekstur na poszczegolne elementy :) ale jak to mowia : \"Jak ja nie dam rady to kto da?\" :D Wracam do pracy .. ide najpeirw na stacje po fajki i piwo :D
und3r Napisano 11 Listopad 2002 Autor Napisano 11 Listopad 2002 Oto ile dotychczas wygenerowalem facow i obiektow i swiatel :) A to jest w wersji bez dostrojonych swiatel widok na 1 z dwoch sobie podobnych \'sekscji\' czesci wyrzutni mysliwcow. W pozostalych 2 czesciach zaraz zrobie sekscje mieszkalne. Dwa swiatla tu sa fe ale to tylko test
VGT Napisano 12 Listopad 2002 Napisano 12 Listopad 2002 Hmmm... Tempo pracy masz niesamowite :) W pierwszym poscie nie masz nic do pokazania, a parŕ minut pˇ╝niej pierwsze rendery. No ale fakt, ┐e ko˝cowy efekt wygl▒da naprawdŕ przekonuj▒co. Z godzin zamieszczania wynika, ┐e siedzia│e przy tym ca│y dzie˝ - czŕsto urz▒dzasz sobie takie maratony??
und3r Napisano 12 Listopad 2002 Autor Napisano 12 Listopad 2002 Hehehe ... :D jestem lamka jeszcze ale bardzo zawzieta :) I wiesz to jest tak jak mam tzw. \'faze\' to siedze nad tym poki nie dojdzie do jakiegos efektu pracy ... podkreslam ze to nie jest koniec pracy mojej to dopiero jakas 1/7 prac :) Teraz to ciezsze mnie czeka :) Oka wlasnie wrocilem z uczelni i do 0600 mam czas wiec zaczynam :)
Dr. eA Napisano 12 Listopad 2002 Napisano 12 Listopad 2002 zastanawiajaca ilosc swiatel:) keep going bo postepy w pracy sa bardzo efektowne
Crash Napisano 12 Listopad 2002 Napisano 12 Listopad 2002 czesc ofcik pedalcu zlamany :) , a co z RTK? co z copernicusem??? nieladnie tak zostawiac kolegow :(. Stacja calkime niezle ale widac ze babylon 5 zostawil w twojej wyobrazni wyrazny odcisk :D
und3r Napisano 13 Listopad 2002 Autor Napisano 13 Listopad 2002 Babilon 5 jak babilon 5 ale to nie stacja to co teraz robie ... :) to jest warship a raczej \'statek matka\' :) po jego skonczeniu i na cg walne .. ale musialem na szybkiego cos wybrac :) Bitwa czy cg i do tego copernicus mi sie skasowal wraz z uszkodzeniem hdd :( Wiec ja sam widzisz musze go na nowo zrobic :) :D
und3r Napisano 13 Listopad 2002 Autor Napisano 13 Listopad 2002 Coz powiedziec .. to jest siatka: A dla chetnych zobaczenia ilosci facow i obiektow:
und3r Napisano 13 Listopad 2002 Autor Napisano 13 Listopad 2002 No niestety .. moj komputer powoli odmawia wspolpracy.... nie wydala takiej ilosci kresek na monitorze :D .. a szczerze to juz wyrenderowanie wpelni omapowanego trwa okol 30 min ... a dopiero mam czesc wspornika... a nie mam jeszcze 2 (takiej samej) wyrzutni i kadluba statku z duperelami tj dziala antenki swiatelka itd.... jestem ciekaw jak za kilka godzin bede dzialal :( Wlasnie sie renderuje omapowany pix to troche potrwa .. ale ja juz zobaczycie .. nie zrobilem kabelkow super gladkich .. ale do finalowego rendera tak wlasnie zrobie :) ale teraz musze jakos se umilac czas pracy w maxie :D Oka ... to narazie all :) .... i ciagle sam tu jestem :(
und3r Napisano 13 Listopad 2002 Autor Napisano 13 Listopad 2002 To jest wlasnie z pierwsza czescia wspornika .. ciagle odcuwalny jest brak swiatel i jak mowilem wczesniej ostre krawedzie wspornika .. ale to all bedzie powoli poprawiane :D
und3r Napisano 13 Listopad 2002 Autor Napisano 13 Listopad 2002 To jest wlasnie z pierwsza czescia wspornika .. ciagle odcuwalny jest brak swiatel i jak mowilem wczesniej ostre krawedzie wspornika .. ale to all bedzie powoli poprawiane :D
und3r Napisano 14 Listopad 2002 Autor Napisano 14 Listopad 2002 Naprawde Bardzo Ladnie Prosze aby ktos sie tu czasem wypowiadal .. bo ja nawet nie wiem czy ktos bierze mnie pod uwage podczas tej \'bitwy\'. Chcialbym znac opinie i wogole ... :(
biglebowsky Napisano 14 Listopad 2002 Napisano 14 Listopad 2002 :D Model w porz±dku, nie ma się do czego przyczepiać, ciekaw jestem tylko jak to planujesz zaprezentować w końcowym renderingu, bo dopiero tutaj można najleprzy model pogrzebać:)
und3r Napisano 14 Listopad 2002 Autor Napisano 14 Listopad 2002 Hehe tos mnie pocieszyl :D Szczerze .. jeszcze kupa pracy przedemna .. ale wlasnie robie centralna czesc statku w low poly i siem mecze jak .. ehhhhh I dzieki ze chodz ktos sie odezwal :)
und3r Napisano 14 Listopad 2002 Autor Napisano 14 Listopad 2002 Kurcze wiem ze sie nie znam na 3D jak co po niektorzy, w koncu \'pracuje\' w tym od lipca (gdzies tak polowy) i kazda wolna chwile spedzam w Maxie. Ale czy az tak tragicznie mi to wychodzi ze nikt (porcz paru osob) komentarzy zadnych nie daje? Byla mowa nie tylko kometarzach ale i o radach .. :( No coz .. pozostaje tkwic w tym co mam i robic dalej :D Dzielnie polygeny edytowac do wygladu kadluba :D
und3r Napisano 14 Listopad 2002 Autor Napisano 14 Listopad 2002 To dzielnie poki co wywalczylem skrzydelka .. o to i one .. ale jak zawsze bez zbednych do tego typu prezentacji swiatel i szczegolikow
Bacry Napisano 15 Listopad 2002 Napisano 15 Listopad 2002 Jedno ci trzeba przyznać masz kupę wolnego czasu i sporo zacięcia;) Jeżeli chodzi o rady. To nie przesadzaj z ilo¶ci± ¶wiateł. Od tego puchnie ci komputer:) Ogólnie nie wiem co ci doradzić ponieważ nie przepadam za scenami w kosmosie. Pracuj dalej Bacry P.S. Postaraj się zmienić te standardowe tekstury maxa, albo trochę nad nimi popracuj dowal co¶, zmiksuj albo nie wiem teraz za bardzo rzucaj± sięw oczy:)
Gotham Napisano 16 Listopad 2002 Napisano 16 Listopad 2002 Odpowiadajac na twoje pytanie z u2u: Sam musisz zadecydowac, pamietaj ze najwazniejsze jest aby spelnic poczatkowe zalozenia. Co do ilosci komentarzy to naprawde nie tylko tu jest ten problem. Ale spokojnie, zaradzi sie temu. Sam temat jest wdzieczny. Pamietaj o specyficznym oswietleniu panujacym w kosmosie. Naprawde wydaje mi sie ze ostro przesadziles z iloscia swiatel. Pamietaj o dobrodziejstwach GI i przeliczen Photonow. Najbardziej raza te szyby na dachu. Poza tym ze sa dziwnie niebieskie to wiaza sie z nimi moim zdaniem i jeszcze inne problemy czyli z powodu ksztaltu i wielkosci, optycznie strasznie zmniejszaja cala stacje, przez nie, nie czuje sie jej wielkosci. Przeciez to jest wielka stacja z ladowiskami dla mysliwcow, dzialkami etc. Niech beda to malutkie koleczka! Zobaczysz jak zmienia sie optycznie jej gabaryty. Gwarantuje. Fajnie jakby swiecily, wtedy bedzie takze tetnic zyciem. Ostatnia sprawa, nie ograniczaj sie do map koloru i bump. Dodaj tez specular i glossiness tak aby przykuwalo zroznicowanie w odbiciach swiatla na duzych powierzchniach. Wiesz plytki etc.
dawid Napisano 16 Listopad 2002 Napisano 16 Listopad 2002 wydaje mi sie ze jak dasz teksturke paneli na kanal \'speculer level\' to swiatlo na tych skrzydlach bedzie sie ladniej swiatlo ukladalo
dawid Napisano 16 Listopad 2002 Napisano 16 Listopad 2002 wydaje mi sie ze jak dasz teksturke paneli na kanal \'speculer level\' to swiatlo na tych skrzydlach bedzie sie ladniej ukladalo
SiD Napisano 21 Marzec 2003 Napisano 21 Marzec 2003 Przyznaje racje Bacremu Masz bardzo duszo wolnego czasu i w rzeczy samej zapału to masz chyba tony , bardzo dobra praca i ogrinalnie pomyslana super wykonanie , i jak dla mnie to normalnie zadnych zastrzezen a anwet wiele pytaj jak to lub tamto zrobiełęs ale to jzu zostawie dla siebie Gratulujee supoerandzki projeckt
Rekomendowane odpowiedzi