NaviRetlav Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 Przeglądałem ostatni sieć i znalazłem bardzo ciekawy projekt . Niestety dopiero jest w fazie beta testów i nie mam zielonego pojęcia program zostanie udostępniony publicznie . Ale efekty są wypasione. Więcej info : http://www.inetgrafx.at/
floo Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 zapowiada się obiecująco, zobaczym co z tego wyjdzie i czy znajdzie to zastosowanie, bo widoczna zbytnia powtarzalność, już sam budynki jakoś ujdzie, natomiast materiały na każdym takie same, co nie wygląda realistycznie... edit: polecam dział tutoriale... ;)
NaviRetlav Napisano 10 Maj 2008 Autor Napisano 10 Maj 2008 Doszedł nowy news od autora pluginu. Teraz pracuje nad zróżnicowanymi typami budynków.
piotrek Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 (edytowane) Ciekawi mnie, gdzie takie poluginy znajdują zastosowanie. Jeśli ktoś chce do portfolio taką scenę zrobić, chyba nie będzie korzystał z gotowców. Jeśli tylko jako background, wystarczy zdjęcie wsadzić, albo jakiś oszczędny model - na pewno nie trzeba tylu poly. W przemyśle filmowym raczej też z takich gotowców się nie korzysta... Co by nie było, projekt ciekawy. Przypomina mi tutek cmiVFX o tworzeniu proceduralnego miasta. Może autor oglądął i zapragnął mieć coś takiego w Maya. :) Edytowane 10 Maj 2008 przez piotrek
Destroyer Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 WOW ta chałupa wygląda superancko :) piotrek może się przydać jako background w animacji arch bo zdjęcie już wtedy najprawdopodobniej nie da rady, fakt że trochę ciężko wygląda ale chyba w finale będzie opcja optymalizacji :) zresztą nie widzę czemu w filmie też nie miałoby mieć zastosowania np przy przelocie kamery przez miasto powinno spoko dać radę i zaoszczędzić masę klikania :) pare zastosowań na pewno by się znalazło dla tej zabawki :) cheers!
Orangegraphics Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 nie rozumiem sceptycyzmu, jest super, modele według mnie tez całkiem ok, tylko niech zróźnicuje
Martin Day Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Watek juz dosc sedziwy ale wlasnie na niego trafilem wiec moze cos dopisze. Tworce CyGen'a znam osobisce wiec mysle, ze moge rozwiac Wasze watpliwosci co do zastosowania. Otoz absolutnie jest to przydatne w filmie - jak pisal Xi0r. Takie modele stanowia glownie baze pod matte painting, tak wiec powtarzalnosc materialow czy nawet niektorych budynkow nie jest wielkim problemem - i tak zostana w mniejszym lub wiekszym stopniu "przemalowane". Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się