Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Sporo czasu minęło od mojej ostatniej wizyty tutaj :) od samego modelowania również :P Jako, że mam już prawie wakacje... no tylko matura :D postanowiłem coś wyskrobać, niestety dokończenie Tygrysa I nie wchodzi w grę z powodu zbyt dużej ilości błędów nowicjusza :P Więc padło na kolejnego Kotka :)

 

render1wa0.th.jpg

koło napędowe zrobione prawie rok temu :)

 

render5ark9.th.pngrender4aja8.th.png

a tu dzisiejsze rendery

 

Jeśli jutro nie zajmę się poprawianiem wizualnym siatki, to będzie koło napinające i koła jezdne :)

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 6,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam,

 

Widze, ze zapowiada sie ciekawy model. Jak na razie zbyt malo, by oceniac, ale bede bacznie obserwowal postepy. Na razie zycze powodzenia.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Napisano

troche obstukany i nudny temat... tyle na swiecie ciekawszych rzeczy jest niz te samochody i czolgi..

Napisano

bardzo ladny detal sie szykuje :)

 

 

 

troche obstukany i nudny temat... tyle na swiecie ciekawszych rzeczy jest niz te samochody i czolgi..

 

tak ? niby co, wiem ze dziewczynki ale nie kazdy lubi organike :D

Napisano

druganov dla jednych samochod to nuda dla innych vizka, wymysl tez cos ciekawego ;)

Bardzo fajny model sie zapowiada, bede zagladal :)

pozdro !

Napisano

Rozumiem ze kolega dragunov aut pokoi i czołgów ma na swoim koncie tyle ze mu juz nudno, tylko jakos ich nie moge znaleść...czy moze jednak jak dziecko " nie lubie! - a próbowałes kiedys? - nigdy." pozdrawiam:)

Napisano

Czołg wymodelować super sprawa , jak skończę mecha ( za 100 lat ) to też będę robił . A model zapowiada sie ciekawie , będę obserwował . Powodzenia !

Napisano

kliment woroszyłow - a co ma do tego mój warsztat do oglądania? nie trzeba mieć na koncie milion aut i czołgów żeby sie nimi znudzić. bezsens. jak oglądasz film 10 razy to ci sie po prostu nudzi i tyle... i nie trzeba go tworzyć.

Napisano

dragunov są filmy które można oglądać wiele razy bo sie bardzo podoba - tak samo z modelami ;]

Napisano

Fakt zapowiada sie ciekawie :D .... A dragunov dla ciebie to jaki temacik by byl najlepszy ? Mi sie podoba pracka Equilibrium ... Respect

Napisano
  • Autor

Dzięki :) Czuje, że po 7 latach czas zmodernizować komputer :P 40min. rendery mnie dobijają... :P

 

render8ahg9.th.pngrender7aix5.th.pngrender6aim0.th.png

 

Poprawiłem też denerwujący szczegół siatki koła napędowego, ale nie zobaczycie różnicy :P Mała modyfikacja przęsła gąsienicy i to chyba na tyle narazie... póki co muszę poprawić trochę koła jezdne i rozciągnąć przęsło, w finalnym ułożeniu jest za krótka o 1/4 dł. przęsła :P

Napisano

kliment - chyba nie kminie:)

fajnie idzie

Napisano
  • Autor

A ja chyba wiem, cień tak padł, że słabo widać, ale jest poprawną stroną :) Dziś już chyba spasuje, jutro poprawię długość przęseł i obręcz kół jezdnych przy osi, i postaram się zabrać za kadłub :)

Napisano

przypatrz sie poszczególnym ogniwom Janek. jedne maja wgłębienia w dół inne w góre.

NIe mam jak sprawdzic bo jestem w pracy ale mam wrazenie ze wszystkie wystajace cześci skierowane były w tym samym kierunku.

Napisano
  • Autor

Aaaa o to chodziło, cała gąsienica składa się z dwóch różnych przęseł, układanych na przemian. Wszystko jest na 100% na swoim miejscu :)

Napisano
  • Autor

:)

 

Coś topornie mi idzie modelowanie tego kadłuba, co coś potnę, to mi nie pasuje :P Póki co jest ogólna bryła pocięta pod odpowiednimi kątami i jeden detal z tyłu :P

 

btw. Czy ktoś mógłby mi doradzić jak zrobić poniższe spawy?

Napisano
  • Autor

Myślałem raczej nad jakimś sposobem wymodelowania ich i późniejszego wykładania nimi szczelin na spawy. Ponieważ póki co teksturować nie potrafię w ogóle :P Jakiś czas temu - tu na forum - widziałem spaw zrobiony ze spline'a z jakimś modyfikatorem, ale mi nie wychodził.

Napisano

Takie spawy są wyjątkowo nieoptymalne, można dać splina z kosmiczną ilością poly i na to noise z włączonym fractal czy jakos tak. Lepiej zrobić prosty spline i jak mówi kliment nałożyć na niego bump czy dispa z noisem.

Napisano
  • Autor

Ostatnio nie miałem zbyt dużo czasu przez te matury, i nie udało mi się wiele zrobić, dopieściłem jedynie gąsienice i koła, m.in. potraktowałem chamferem wszystkie krawędzie, tylko jak ja mam Wam to pokazać teraz...

 

xdbf6.th.png

 

xD

Napisano

No zapowiada się miodnie , tym bardziej ze na razie modele czyste . Work .. Work ... Powodzenia

Napisano
  • Autor

Utworzyłem łańcuch z kości, każda od jednej osi przęsła do drugiej, utworzyłem hierarchię, w której przęsło podąża za kością, wystarczyło przesunąć pierwszą kość na odpowiednie miejsce, a każdą kolejną kość lekko obracać. Tym sposobem można łatwo, szybko i bardzo dokładnie dopasować gąsienicę do układu kół :)

Napisano
a mnie jakos nudno... pomysly sie zatrzymaly na autach, czolgach i pokojach

 

Jakos szukam Twoich prac na tym forum i nie moge odszukac (moze za slabo to robie). Mam(y) rozumiec z tego ze dla Ciebie wszystko jest oklepane i nudne?.

 

Prosze pokazac cos innego ciekawszego..

 

ehh koniec zasmiecania!!!

 

Super wyglada a detal fajny. Czekam na wiecej

 

Pozdrawiam

 

Łukasz

Napisano
  • Autor

Dzięki Lukasz2244 :)

Niestety modelując wieżę przekonałem się jak niedokładnego blueprinta używam, zastanawiam się czy nie poszukać nowego i przeskalować jakoś bluprint lub koła i gąsinice do nowego rozmiaru.

 

Tymczasem, jarzmo lufy prawie gotowe

 

renderx8aws9.th.png

Napisano

Wygląda bardzo fajnie, niezły detal, zapowiada się ciekawie więc czekam na więcej.

Pozdro

Napisano

Śliczności ^_^ trzymam kciuki że dotrwasz do końca ;)

Może ci pomogą te:

knigtiger24cq0.th.jpg

knigtiger25my1.th.jpg

 

Lepiej przeskaluj blueprint niż model...

pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności