Napisano 28 Kwiecień 200816 l Sporo czasu minęło od mojej ostatniej wizyty tutaj :) od samego modelowania również :P Jako, że mam już prawie wakacje... no tylko matura :D postanowiłem coś wyskrobać, niestety dokończenie Tygrysa I nie wchodzi w grę z powodu zbyt dużej ilości błędów nowicjusza :P Więc padło na kolejnego Kotka :) koło napędowe zrobione prawie rok temu :) a tu dzisiejsze rendery Jeśli jutro nie zajmę się poprawianiem wizualnym siatki, to będzie koło napinające i koła jezdne :)
Napisano 28 Kwiecień 200816 l Witam, Widze, ze zapowiada sie ciekawy model. Jak na razie zbyt malo, by oceniac, ale bede bacznie obserwowal postepy. Na razie zycze powodzenia. Pozdrawiam, xaoo
Napisano 28 Kwiecień 200816 l troche obstukany i nudny temat... tyle na swiecie ciekawszych rzeczy jest niz te samochody i czolgi..
Napisano 28 Kwiecień 200816 l mnie jakos nie nudno... jak dalej na takim poziomie to bedzie Git:) bede zaglądał.
Napisano 28 Kwiecień 200816 l bardzo ladny detal sie szykuje :) troche obstukany i nudny temat... tyle na swiecie ciekawszych rzeczy jest niz te samochody i czolgi.. tak ? niby co, wiem ze dziewczynki ale nie kazdy lubi organike :D
Napisano 28 Kwiecień 200816 l a mnie jakos nudno... pomysly sie zatrzymaly na autach, czolgach i pokojach
Napisano 28 Kwiecień 200816 l druganov dla jednych samochod to nuda dla innych vizka, wymysl tez cos ciekawego ;) Bardzo fajny model sie zapowiada, bede zagladal :) pozdro !
Napisano 28 Kwiecień 200816 l Rozumiem ze kolega dragunov aut pokoi i czołgów ma na swoim koncie tyle ze mu juz nudno, tylko jakos ich nie moge znaleść...czy moze jednak jak dziecko " nie lubie! - a próbowałes kiedys? - nigdy." pozdrawiam:)
Napisano 28 Kwiecień 200816 l Czołg wymodelować super sprawa , jak skończę mecha ( za 100 lat ) to też będę robił . A model zapowiada sie ciekawie , będę obserwował . Powodzenia !
Napisano 29 Kwiecień 200816 l kliment woroszyłow - a co ma do tego mój warsztat do oglądania? nie trzeba mieć na koncie milion aut i czołgów żeby sie nimi znudzić. bezsens. jak oglądasz film 10 razy to ci sie po prostu nudzi i tyle... i nie trzeba go tworzyć.
Napisano 29 Kwiecień 200816 l dragunov są filmy które można oglądać wiele razy bo sie bardzo podoba - tak samo z modelami ;]
Napisano 29 Kwiecień 200816 l Fakt zapowiada sie ciekawie :D .... A dragunov dla ciebie to jaki temacik by byl najlepszy ? Mi sie podoba pracka Equilibrium ... Respect
Napisano 29 Kwiecień 200816 l Autor Dzięki :) Czuje, że po 7 latach czas zmodernizować komputer :P 40min. rendery mnie dobijają... :P Poprawiłem też denerwujący szczegół siatki koła napędowego, ale nie zobaczycie różnicy :P Mała modyfikacja przęsła gąsienicy i to chyba na tyle narazie... póki co muszę poprawić trochę koła jezdne i rozciągnąć przęsło, w finalnym ułożeniu jest za krótka o 1/4 dł. przęsła :P
Napisano 29 Kwiecień 200816 l coś mi sie wydaje ze masz odwrócone ogniwa gąski, raz ida w jedną potem w druga, na kole napędowym. poza tym good work.:)
Napisano 29 Kwiecień 200816 l Autor A ja chyba wiem, cień tak padł, że słabo widać, ale jest poprawną stroną :) Dziś już chyba spasuje, jutro poprawię długość przęseł i obręcz kół jezdnych przy osi, i postaram się zabrać za kadłub :)
Napisano 29 Kwiecień 200816 l przypatrz sie poszczególnym ogniwom Janek. jedne maja wgłębienia w dół inne w góre. NIe mam jak sprawdzic bo jestem w pracy ale mam wrazenie ze wszystkie wystajace cześci skierowane były w tym samym kierunku.
Napisano 29 Kwiecień 200816 l Autor Aaaa o to chodziło, cała gąsienica składa się z dwóch różnych przęseł, układanych na przemian. Wszystko jest na 100% na swoim miejscu :)
Napisano 1 Maj 200816 l Autor :) Coś topornie mi idzie modelowanie tego kadłuba, co coś potnę, to mi nie pasuje :P Póki co jest ogólna bryła pocięta pod odpowiednimi kątami i jeden detal z tyłu :P btw. Czy ktoś mógłby mi doradzić jak zrobić poniższe spawy?
Napisano 1 Maj 200816 l Autor Myślałem raczej nad jakimś sposobem wymodelowania ich i późniejszego wykładania nimi szczelin na spawy. Ponieważ póki co teksturować nie potrafię w ogóle :P Jakiś czas temu - tu na forum - widziałem spaw zrobiony ze spline'a z jakimś modyfikatorem, ale mi nie wychodził.
Napisano 1 Maj 200816 l Takie spawy są wyjątkowo nieoptymalne, można dać splina z kosmiczną ilością poly i na to noise z włączonym fractal czy jakos tak. Lepiej zrobić prosty spline i jak mówi kliment nałożyć na niego bump czy dispa z noisem.
Napisano 18 Maj 200816 l Autor Ostatnio nie miałem zbyt dużo czasu przez te matury, i nie udało mi się wiele zrobić, dopieściłem jedynie gąsienice i koła, m.in. potraktowałem chamferem wszystkie krawędzie, tylko jak ja mam Wam to pokazać teraz... xD
Napisano 18 Maj 200816 l No zapowiada się miodnie , tym bardziej ze na razie modele czyste . Work .. Work ... Powodzenia
Napisano 19 Maj 200816 l Autor Programistom dzięki za proxy :D Gąsienice i koła skończone :) Edytowane 19 Maj 200816 l przez Equilibrium`
Napisano 25 Maj 200816 l Autor Utworzyłem łańcuch z kości, każda od jednej osi przęsła do drugiej, utworzyłem hierarchię, w której przęsło podąża za kością, wystarczyło przesunąć pierwszą kość na odpowiednie miejsce, a każdą kolejną kość lekko obracać. Tym sposobem można łatwo, szybko i bardzo dokładnie dopasować gąsienicę do układu kół :)
Napisano 25 Maj 200816 l łooo a co to za wersja maxa?? :D któraś z nowych ma taki fajny interface?? :D
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor Trzeba skończyć model w końcu... :P Na razie dość ogólne bryły i parę detali
Napisano 21 Styczeń 200916 l a mnie jakos nudno... pomysly sie zatrzymaly na autach, czolgach i pokojach Jakos szukam Twoich prac na tym forum i nie moge odszukac (moze za slabo to robie). Mam(y) rozumiec z tego ze dla Ciebie wszystko jest oklepane i nudne?. Prosze pokazac cos innego ciekawszego.. ehh koniec zasmiecania!!! Super wyglada a detal fajny. Czekam na wiecej Pozdrawiam Łukasz
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor Dzięki Lukasz2244 :) Niestety modelując wieżę przekonałem się jak niedokładnego blueprinta używam, zastanawiam się czy nie poszukać nowego i przeskalować jakoś bluprint lub koła i gąsinice do nowego rozmiaru. Tymczasem, jarzmo lufy prawie gotowe
Napisano 21 Styczeń 200916 l Wygląda bardzo fajnie, niezły detal, zapowiada się ciekawie więc czekam na więcej. Pozdro
Napisano 22 Styczeń 200916 l Śliczności ^_^ trzymam kciuki że dotrwasz do końca ;) Może ci pomogą te: Lepiej przeskaluj blueprint niż model... pozdro.
Napisano 22 Styczeń 200916 l Autor Tym razem trzeba skończyć :P Wielkie dzięki za printa, już widać, że lepszy od mojego :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto