Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Sporo czasu minęło od mojej ostatniej wizyty tutaj :) od samego modelowania również :P Jako, że mam już prawie wakacje... no tylko matura :D postanowiłem coś wyskrobać, niestety dokończenie Tygrysa I nie wchodzi w grę z powodu zbyt dużej ilości błędów nowicjusza :P Więc padło na kolejnego Kotka :)

 

render1wa0.th.jpg

koło napędowe zrobione prawie rok temu :)

 

render5ark9.th.pngrender4aja8.th.png

a tu dzisiejsze rendery

 

Jeśli jutro nie zajmę się poprawianiem wizualnym siatki, to będzie koło napinające i koła jezdne :)

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam,

 

Widze, ze zapowiada sie ciekawy model. Jak na razie zbyt malo, by oceniac, ale bede bacznie obserwowal postepy. Na razie zycze powodzenia.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Napisano

bardzo ladny detal sie szykuje :)

 

 

 

troche obstukany i nudny temat... tyle na swiecie ciekawszych rzeczy jest niz te samochody i czolgi..

 

tak ? niby co, wiem ze dziewczynki ale nie kazdy lubi organike :D

Napisano

Czołg wymodelować super sprawa , jak skończę mecha ( za 100 lat ) to też będę robił . A model zapowiada sie ciekawie , będę obserwował . Powodzenia !

Napisano

kliment woroszyłow - a co ma do tego mój warsztat do oglądania? nie trzeba mieć na koncie milion aut i czołgów żeby sie nimi znudzić. bezsens. jak oglądasz film 10 razy to ci sie po prostu nudzi i tyle... i nie trzeba go tworzyć.

Napisano

Dzięki :) Czuje, że po 7 latach czas zmodernizować komputer :P 40min. rendery mnie dobijają... :P

 

render8ahg9.th.pngrender7aix5.th.pngrender6aim0.th.png

 

Poprawiłem też denerwujący szczegół siatki koła napędowego, ale nie zobaczycie różnicy :P Mała modyfikacja przęsła gąsienicy i to chyba na tyle narazie... póki co muszę poprawić trochę koła jezdne i rozciągnąć przęsło, w finalnym ułożeniu jest za krótka o 1/4 dł. przęsła :P

Napisano

A ja chyba wiem, cień tak padł, że słabo widać, ale jest poprawną stroną :) Dziś już chyba spasuje, jutro poprawię długość przęseł i obręcz kół jezdnych przy osi, i postaram się zabrać za kadłub :)

Napisano

:)

 

Coś topornie mi idzie modelowanie tego kadłuba, co coś potnę, to mi nie pasuje :P Póki co jest ogólna bryła pocięta pod odpowiednimi kątami i jeden detal z tyłu :P

 

btw. Czy ktoś mógłby mi doradzić jak zrobić poniższe spawy?

Napisano

Myślałem raczej nad jakimś sposobem wymodelowania ich i późniejszego wykładania nimi szczelin na spawy. Ponieważ póki co teksturować nie potrafię w ogóle :P Jakiś czas temu - tu na forum - widziałem spaw zrobiony ze spline'a z jakimś modyfikatorem, ale mi nie wychodził.

Napisano

Takie spawy są wyjątkowo nieoptymalne, można dać splina z kosmiczną ilością poly i na to noise z włączonym fractal czy jakos tak. Lepiej zrobić prosty spline i jak mówi kliment nałożyć na niego bump czy dispa z noisem.

Napisano

Ostatnio nie miałem zbyt dużo czasu przez te matury, i nie udało mi się wiele zrobić, dopieściłem jedynie gąsienice i koła, m.in. potraktowałem chamferem wszystkie krawędzie, tylko jak ja mam Wam to pokazać teraz...

 

xdbf6.th.png

 

xD

Napisano

Utworzyłem łańcuch z kości, każda od jednej osi przęsła do drugiej, utworzyłem hierarchię, w której przęsło podąża za kością, wystarczyło przesunąć pierwszą kość na odpowiednie miejsce, a każdą kolejną kość lekko obracać. Tym sposobem można łatwo, szybko i bardzo dokładnie dopasować gąsienicę do układu kół :)

Napisano
a mnie jakos nudno... pomysly sie zatrzymaly na autach, czolgach i pokojach

 

Jakos szukam Twoich prac na tym forum i nie moge odszukac (moze za slabo to robie). Mam(y) rozumiec z tego ze dla Ciebie wszystko jest oklepane i nudne?.

 

Prosze pokazac cos innego ciekawszego..

 

ehh koniec zasmiecania!!!

 

Super wyglada a detal fajny. Czekam na wiecej

 

Pozdrawiam

 

Łukasz

Napisano

Dzięki Lukasz2244 :)

Niestety modelując wieżę przekonałem się jak niedokładnego blueprinta używam, zastanawiam się czy nie poszukać nowego i przeskalować jakoś bluprint lub koła i gąsinice do nowego rozmiaru.

 

Tymczasem, jarzmo lufy prawie gotowe

 

renderx8aws9.th.png

Napisano

Śliczności ^_^ trzymam kciuki że dotrwasz do końca ;)

Może ci pomogą te:

knigtiger24cq0.th.jpg

knigtiger25my1.th.jpg

 

Lepiej przeskaluj blueprint niż model...

pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności