Equilibrium` Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Sporo czasu minęło od mojej ostatniej wizyty tutaj :) od samego modelowania również :P Jako, że mam już prawie wakacje... no tylko matura :D postanowiłem coś wyskrobać, niestety dokończenie Tygrysa I nie wchodzi w grę z powodu zbyt dużej ilości błędów nowicjusza :P Więc padło na kolejnego Kotka :) koło napędowe zrobione prawie rok temu :) a tu dzisiejsze rendery Jeśli jutro nie zajmę się poprawianiem wizualnym siatki, to będzie koło napinające i koła jezdne :)
xaoo Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Witam, Widze, ze zapowiada sie ciekawy model. Jak na razie zbyt malo, by oceniac, ale bede bacznie obserwowal postepy. Na razie zycze powodzenia. Pozdrawiam, xaoo
dragunov Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 troche obstukany i nudny temat... tyle na swiecie ciekawszych rzeczy jest niz te samochody i czolgi..
kliment woroszyłow Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 mnie jakos nie nudno... jak dalej na takim poziomie to bedzie Git:) bede zaglądał.
ReflectVision Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 bardzo ladny detal sie szykuje :) troche obstukany i nudny temat... tyle na swiecie ciekawszych rzeczy jest niz te samochody i czolgi.. tak ? niby co, wiem ze dziewczynki ale nie kazdy lubi organike :D
dragunov Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 a mnie jakos nudno... pomysly sie zatrzymaly na autach, czolgach i pokojach
hcpiter Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 druganov dla jednych samochod to nuda dla innych vizka, wymysl tez cos ciekawego ;) Bardzo fajny model sie zapowiada, bede zagladal :) pozdro !
kliment woroszyłow Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Rozumiem ze kolega dragunov aut pokoi i czołgów ma na swoim koncie tyle ze mu juz nudno, tylko jakos ich nie moge znaleść...czy moze jednak jak dziecko " nie lubie! - a próbowałes kiedys? - nigdy." pozdrawiam:)
Poke Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Czołg wymodelować super sprawa , jak skończę mecha ( za 100 lat ) to też będę robił . A model zapowiada sie ciekawie , będę obserwował . Powodzenia !
dragunov Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 kliment woroszyłow - a co ma do tego mój warsztat do oglądania? nie trzeba mieć na koncie milion aut i czołgów żeby sie nimi znudzić. bezsens. jak oglądasz film 10 razy to ci sie po prostu nudzi i tyle... i nie trzeba go tworzyć.
Poke Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 dragunov są filmy które można oglądać wiele razy bo sie bardzo podoba - tak samo z modelami ;]
Drakon Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 Fakt zapowiada sie ciekawie :D .... A dragunov dla ciebie to jaki temacik by byl najlepszy ? Mi sie podoba pracka Equilibrium ... Respect
Equilibrium` Napisano 29 Kwiecień 2008 Autor Napisano 29 Kwiecień 2008 Dzięki :) Czuje, że po 7 latach czas zmodernizować komputer :P 40min. rendery mnie dobijają... :P Poprawiłem też denerwujący szczegół siatki koła napędowego, ale nie zobaczycie różnicy :P Mała modyfikacja przęsła gąsienicy i to chyba na tyle narazie... póki co muszę poprawić trochę koła jezdne i rozciągnąć przęsło, w finalnym ułożeniu jest za krótka o 1/4 dł. przęsła :P
kliment woroszyłow Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 coś mi sie wydaje ze masz odwrócone ogniwa gąski, raz ida w jedną potem w druga, na kole napędowym. poza tym good work.:)
hcpiter Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 no no jedziesz w detal :) Bardzo fajnie i czysto pozdro !
Equilibrium` Napisano 29 Kwiecień 2008 Autor Napisano 29 Kwiecień 2008 A ja chyba wiem, cień tak padł, że słabo widać, ale jest poprawną stroną :) Dziś już chyba spasuje, jutro poprawię długość przęseł i obręcz kół jezdnych przy osi, i postaram się zabrać za kadłub :)
kliment woroszyłow Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 przypatrz sie poszczególnym ogniwom Janek. jedne maja wgłębienia w dół inne w góre. NIe mam jak sprawdzic bo jestem w pracy ale mam wrazenie ze wszystkie wystajace cześci skierowane były w tym samym kierunku.
Equilibrium` Napisano 29 Kwiecień 2008 Autor Napisano 29 Kwiecień 2008 Aaaa o to chodziło, cała gąsienica składa się z dwóch różnych przęseł, układanych na przemian. Wszystko jest na 100% na swoim miejscu :)
kliment woroszyłow Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 OKi, dzięki i sory za małą wiarę:) zwracam honor:)
Equilibrium` Napisano 1 Maj 2008 Autor Napisano 1 Maj 2008 :) Coś topornie mi idzie modelowanie tego kadłuba, co coś potnę, to mi nie pasuje :P Póki co jest ogólna bryła pocięta pod odpowiednimi kątami i jeden detal z tyłu :P btw. Czy ktoś mógłby mi doradzić jak zrobić poniższe spawy?
kliment woroszyłow Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 multi materiał z noisem w slocie bump dla poligonów z ID dla spawów?
Equilibrium` Napisano 1 Maj 2008 Autor Napisano 1 Maj 2008 Myślałem raczej nad jakimś sposobem wymodelowania ich i późniejszego wykładania nimi szczelin na spawy. Ponieważ póki co teksturować nie potrafię w ogóle :P Jakiś czas temu - tu na forum - widziałem spaw zrobiony ze spline'a z jakimś modyfikatorem, ale mi nie wychodził.
FF Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 Takie spawy są wyjątkowo nieoptymalne, można dać splina z kosmiczną ilością poly i na to noise z włączonym fractal czy jakos tak. Lepiej zrobić prosty spline i jak mówi kliment nałożyć na niego bump czy dispa z noisem.
Equilibrium` Napisano 18 Maj 2008 Autor Napisano 18 Maj 2008 Ostatnio nie miałem zbyt dużo czasu przez te matury, i nie udało mi się wiele zrobić, dopieściłem jedynie gąsienice i koła, m.in. potraktowałem chamferem wszystkie krawędzie, tylko jak ja mam Wam to pokazać teraz... xD
mileS Napisano 18 Maj 2008 Napisano 18 Maj 2008 No zapowiada się miodnie , tym bardziej ze na razie modele czyste . Work .. Work ... Powodzenia
Equilibrium` Napisano 19 Maj 2008 Autor Napisano 19 Maj 2008 (edytowane) Programistom dzięki za proxy :D Gąsienice i koła skończone :) Edytowane 19 Maj 2008 przez Equilibrium`
Mr. J Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 Gąsienicę zrobiłes za pomocą PathDeform, czy jakoś inaczej?
Equilibrium` Napisano 25 Maj 2008 Autor Napisano 25 Maj 2008 Utworzyłem łańcuch z kości, każda od jednej osi przęsła do drugiej, utworzyłem hierarchię, w której przęsło podąża za kością, wystarczyło przesunąć pierwszą kość na odpowiednie miejsce, a każdą kolejną kość lekko obracać. Tym sposobem można łatwo, szybko i bardzo dokładnie dopasować gąsienicę do układu kół :)
Matrixus17 Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 łooo a co to za wersja maxa?? :D któraś z nowych ma taki fajny interface?? :D
Equilibrium` Napisano 21 Styczeń 2009 Autor Napisano 21 Styczeń 2009 Trzeba skończyć model w końcu... :P Na razie dość ogólne bryły i parę detali
Lukasz2244 Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 a mnie jakos nudno... pomysly sie zatrzymaly na autach, czolgach i pokojach Jakos szukam Twoich prac na tym forum i nie moge odszukac (moze za slabo to robie). Mam(y) rozumiec z tego ze dla Ciebie wszystko jest oklepane i nudne?. Prosze pokazac cos innego ciekawszego.. ehh koniec zasmiecania!!! Super wyglada a detal fajny. Czekam na wiecej Pozdrawiam Łukasz
Equilibrium` Napisano 21 Styczeń 2009 Autor Napisano 21 Styczeń 2009 Dzięki Lukasz2244 :) Niestety modelując wieżę przekonałem się jak niedokładnego blueprinta używam, zastanawiam się czy nie poszukać nowego i przeskalować jakoś bluprint lub koła i gąsinice do nowego rozmiaru. Tymczasem, jarzmo lufy prawie gotowe
indian Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Wygląda bardzo fajnie, niezły detal, zapowiada się ciekawie więc czekam na więcej. Pozdro
Aust Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 Śliczności ^_^ trzymam kciuki że dotrwasz do końca ;) Może ci pomogą te: Lepiej przeskaluj blueprint niż model... pozdro.
Equilibrium` Napisano 22 Styczeń 2009 Autor Napisano 22 Styczeń 2009 Tym razem trzeba skończyć :P Wielkie dzięki za printa, już widać, że lepszy od mojego :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się