Napisano 28 Kwiecień 200816 l Jakoś na początku kwietnia odpowiedziałem na ogłoszenie teamu Experience WWII (Battlefield 2), które wisiało bez odezwy od miesiąca z hakiem w modcontractorze na game-artist.net. Akurat miałem ochotę spróbować swoich sił w modelowaniu żołnierza, a tu akurat nawinęła się niezła okazja, dodatkowo miałem szansę zrobienia dobrego uczynku :) Dostałem szkielet, na bazie którego miałem zrobić postać, limit 7k na całość, 256x512 na głowę, 1024x1024 na ciało plus dodatkowe mapy na ekwipunek dla poszczególnych klas. Wszystkie elementy wyposażenia powinny stanowić osobne obiekty, żeby umożliwić zróżnicowanie klas żołnierzy. Ostatecznie model ma 6957 trisów, jedną teksturę głowy, 4 tekstury ciała (odcienie munduru) i jedną 1024 na której upchnąłem cały ekwipunek. Wrzucę kilka renderów, bez żadnych dodatkowych świateł, z self-illumination na 70. Modele wczoraj wysłałem do eksportu, więc zmian raczej nie będzie, mimo to chętnie wysłucham opinii, może dzięki nim uda mi się w przyszłości uniknąć powielania błędów ;) Edytowane 10 Maj 200816 l przez Kuba
Napisano 28 Kwiecień 200816 l No i fajnie Ci wyszło :) Tylko dłoń przy nadgarstku wygląda dość grubo przy kciuku.
Napisano 28 Kwiecień 200816 l good job!! nice work!!! ;) fajny modelik, pokaż później jakieś screeny z gry... :D
Napisano 28 Kwiecień 200816 l normal plytki bardzo ale jak pod bf2 to sie nada, malo tam normali widać przy wszechobecnym ambiencie ;) color taki malo zdetalizowany i przydalo by sie go jakoś ladnie ubłocic, pobrudzić poprzecierać, spec'a nie widze render bardzo czytelny ale niezbyt łądny po za tym to jedna z fajniejszych postaci ukonczonych i wrzuconych na forum ostatnio. Jestem na Tak ;) E: liście nie wygladają za dobrze razem z modelem, może nastepnym razem poloczysz i namalujesz czesc na teksturze a czesc na plane'ach dasz. mysle ze da o wiele lepszy efekt. no i bardziej takie "zużyte" te liscie powinny być
Napisano 28 Kwiecień 200816 l Wszystko super ale z tymi listkami wygląda śmiesznie - jakiś słaby ten kamuflaż
Napisano 28 Kwiecień 200816 l hehe słaby? zobacz to: http://www.tridentmilitary.com/New-Photos14/scs1ab.jpg http://www.tridentmilitary.com/New-Photos14/scs13gb.jpg rosyjski 2 wojenny ;) z tymi listkami jest tylko taki problem że troche jak piura wyglądają
Napisano 28 Kwiecień 200816 l Srednio to mi wyglada, normalki plytkie jak to juz Eric napisal. Brakuje mi tutaj jakiegoś kontrastu, czegoś co by dodało koloru do tej troszke bladej teksturze. (Sam często przesadzam z kontrastem - być może dlatego tak odbieram te tekstury) Modele spko, nie ma się chyba co do nich przyczepić.
Napisano 28 Kwiecień 200816 l nie jest zle idze Ci coraz lepjej, według mnie normal nie jest tak znowu płaski poprstu przesadziles z self ilumination, za dużo go dales z tego co widze to blisko full i dlatego ma wygląd porcelanowo-świecowy, skoro to ma byc do tej gry co piszesz i jesli ona faktycznie tak se wyswietla te normale to moze trza by bylo wrzucic na to jeszcze jakies AO albo cavity czy cos chocby z crayzego, co do textur to tak jakas oporcz głowy mają za duzo swojego juz ambientu dane, co widac wlasnie w zestawiniu głowa a np pas tam gdzie kabura paski itd, speculara dales za jasnego pewnie cos w okolicach szarosci przez co polsyk jest taki rozproszony ale nadal widoczny, liscie na maskowaniu są za ciemne i zbtyt regularnie ułozone, ogólnie jako całość ma to taki akwarelowy wyraz,
Napisano 29 Kwiecień 200816 l Autor Dzięki za komentarze ;) Normale renderowałem z takim s-i bo bałem się, że po wrzuceniu do battlefielda będzie wyglądało zupełnie inaczej i będzie dodatkowa robota. Nie dawałem też żadnych świateł do sceny, żeby one też nie przekłamywały. Czekam na screeny z silnika, żeby w razie czego dostosować tekstury. Liście rzeczywiście wyglądają "trochę" dziwnie :) Nie wiedziałem jak się do tego zabrać, a koniecznie chcieli jakieś gałązki, więc wrzuciłem trochę "na pałę" :) Screeny mam dostać w ciągu kilku dni, wtedy wrzucę, sam jestem ciekaw jak wyszło :) Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
Napisano 29 Kwiecień 200816 l Podoba mi sie, wyglada troche oldschoolowo i lubie te klimaty. O listkach nie chce mi sie pisac bo wszystko zostalo napisane:] Nie podobaja mi sie rekawy (faudy), ale to juz na GG Ci pisalem. Uwazam, ze to najlepsze modele jakie do tej pory zrobiles:]
Napisano 29 Kwiecień 200816 l elegancko Kuba, mi sie podoba tylko trochę wyprane te kolory. koleś obrośnięty liśćmi rlz :d
Napisano 29 Kwiecień 200816 l Autor Dzięki :) Z rękawami wypuściłem się za daleko i na pewnym etapie ciężko mi było odkręcić; następnym razem postaram się o ładniejsze ;) Co do pana z żywopłotem na sobie, to na szczęście jest to tylko część ekwipunku i jeśli nie sprawdzi się w grze, będzie można bez bólu go wywalić.
Napisano 29 Kwiecień 200816 l ahh, żołnierz kraju dwóch książek, super. BF mmm. szkoda że zarzuciłeś takie mało reprezentacyjne rzuty. Jakaś perspektywa. jakieś światło żeby pod kątami było. To widać by było normalke, przy takim oświetleniu normalka jest zbędna. pozatym totemo ojsi わたしの一せんポスト。とてもおいしい!
Napisano 6 Maj 200816 l Mają swój charakter, może rendere mnie nie przekonywywują ale same postacie tak :] GJ.
Napisano 6 Maj 200816 l Siatki czyste, ladne teksturki ogolnie tez, tylko bardzo wyblakle :) No ale poprawka ich zbyt dlugo ci nie powinno zajac ;) Pozdro ;*
Napisano 10 Maj 200816 l Autor Zrobiłem dwa ujęcia do newsa, więc wrzucę je tu przy okazji. Pukawa nie mojego autorstwa. Modelu mam już powyżej uszu, a muszę dodatkowo wydziergać jeszcze kilka elementów. Postaram się uwinąć do końca tygodnia, a potem spadam z żoną i małym nad morze Edytowane 11 Maj 200816 l przez Kuba
Napisano 11 Maj 200816 l jakby troche lepiej bardzije plastycznie to wygląda a jednoczesnie jakos nie dzisiejszo , chyba ze taki mial byc zamar
Napisano 12 Maj 200816 l Fajne modeliki, jedynie liściasty mi się nie podoba, sztucznie te liście wyglądają. Co mi się rzuciło, to wyblakłe kolorki nieco. Może kontrast na mundurach lekko podciągnąć? Ale robi raczej okejowe wrażenie, widać duży progress:) pozdro!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto