Napisano 4 Maj 200816 l Witam. Jestem w trakcie robienia sceny i stwierdziłem że chciałbym dodać do niej trochę zieleni w postaci bluszczu. Jedyne co na ten temat znalazłem na forum to program Ivo Generator. Bawię się już nim ze 2 godziny i mam wrażenie że program gubi się przy bardziej skomplikowanych obiektach lub gdy ma pokryć kilka obiektów. Ma ktoś doświadczenie z tym programem lub zna inny program/plugin/skrypt który by mógł mi w tym pomóc? Robienie tego ręcznie raczej mnie nie zadowala ; ). Wcześniej próbowałem także PCloudem ale to już totalna porażka. Z góry dzięki za odpowiedź!
Napisano 5 Maj 200816 l Hmm... myślę, że możesz te obiekty podzielić na części jakoś sensownie, powrzucać osobno, stworzyć bluszcz i z powrotem skleić:) ja tak robię i nic nie miesza:P
Napisano 5 Maj 200816 l Z tego co pamiętam przy Ivy generator nie było zalecane używać zbyt skomplikowanych obiektow, na stronie producenta tak coś kiedyś pisało. Nie będzie najprościej obudować twój skomplikowany obiekt jakimś obiektem low poly, ten low poly przepuścić przez ivy generator, i potem podmnienić obiekt na ten skomplikowany?
Napisano 5 Maj 200816 l a i nie jeden ivy musi być na jednym obiekcie przecież? kilka osobnych bluszczy? w sensie kilka razy przepuścić.
Napisano 5 Maj 200816 l Autor Okazało się że efekty były tak kiepskie ponieważ obiekt był porośnięty od środka - flip normals. Zastosowałem się do waszych rad, podzieliłem obiekt na kawałki, zmniejszyłem ilość polys. Teraz leci o wiele szybciej, co prawda jeszcze parę razy mi sie wywalił ale i tak jest o wiele lepiej. Dzięki za pomoc! Edit: To niestety nie koniec moich problemów : p. Pokryłem wszystko co chciałem bluszczykiem, wyexportowłem, zainportowałem ( chwile to trwało ), renderuje, max prosi o lokalizacje texturek, podaje ją i oto co widze: http://img357.imageshack.us/img357/3694/masakracz2.jpg Gdzie opacity? Niemam tego w material editorze i nie moge z tym nic zrobić : /. Help...!
Napisano 5 Maj 200816 l Autor Heaven: Mam wrażenie że mnie nie zrozumiałeś. Jeśli przez MA masz na myśli material editor to po prostu tam tych materiałów niema, wtedy nie miałbym problemu z przypisaniem tym texturą opacity.