piotrekde Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 (edytowane) Chciałem przedstawic kolejny projekt. Rendering w 3ds maxie, obróbka w Photoshopie. Oraz krótka animacja. Rendering 3ds max, obróbka Photoshop i After Effects. Edytowane 25 Wrzesień 2008 przez piotrekde
zgred Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 textura skora wydaje sie byc fajna, ale dalbys jakis inny kadr bo zbytnio nie widac tego nosorozca.
adam_m Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 a uszy??? Jakiś zmasakrowny ten zwierzak ze starej fotografii ;)
piotrekde Napisano 12 Maj 2008 Autor Napisano 12 Maj 2008 no bo to jest jeszcze wersja bez nauszników. prouszalem już tą sprawę na ogolnym zebraniu kolektywu i po ogolnym glosowaniu podjelismy decyzje o dorobieniu uszuff. wiem wiem, ze on jest bezuszny ta pracka ma jakis rok i tak naprawde dopiero zaczynalem zabawe z modelowaniem :)
Luki Luki Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 Siatkie bym zobaczyl, bo poki co widze fotogeometrie jak Penguin, a to troche za malo zeby mowic ze to moja zupelnie wlasna praca, kiedy za calosc robi zdjecie wrzucone na jakis obiekt. Obawiam sie ze ani tu renderu nie ma, ani swiatla, ani niczego poza ta fotka. Ale z przyjemnoscia zostane wyprowadzony z bledu.
piotrekde Napisano 26 Wrzesień 2008 Autor Napisano 26 Wrzesień 2008 Zgodnie z prośba dołączam fragment siatki. Jak widzisz siatka nie jest jakas specjalna a model robiłem jakieś dwa lata temu, zanim nie zacząłem pracowac na ZBrushu.
snajper992 Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 Marna troche ta animacja, ale te renderki z DOF'em to całkiem niezłe (bo sie nierusza) prawie full real.
Rekomendowane odpowiedzi