wroniec Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 (edytowane) Witam Ostatnimi czasy zdarzyło mi się popełnić kilka wizualizacji architektury przemysłowej. Przy projektach nie brałem żadnego udziału, moja jest jedynie prezentacja graficzna. Zapraszam do komentowania. Soft to Viz 2008, V-Ray 1.5 i Photoshop Edytowane 29 Maj 2009 przez wroniec
korasonek Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 Witam Co mnie sie rzuca w oczy to te oteksturowane na żółto czarno boxy z pierwszych vizek:) Ja bym to wymienił bo bije po oczach :) Pozdrawiam
lashco Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 m i sie podoba widac ze duzo pracy włozyles... wiadomo ze jest troche zeczy co mozna by podrysowac ale nie mnie sie czepiac... walcz dalej. pozdro
BizU Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 jak dla mnie nieporozumieniem jest to, że miejsca dla niepełnosprawnych są w najdalszej części parkingu samochodowego. Ale rozumiem, Ty tylko renderujesz. Co do renderów widać pracę jaką włożyłeś (poza wspomnianymi boxami ;)). Ładnie
wroniec Napisano 17 Maj 2008 Autor Napisano 17 Maj 2008 Dzięki za komentarze. korasonek Te żółto-czarne? ciemno-niebieskie boxy to autobusy :) Klient straszliwie chciał, aby były jego autobusy, a nie jakieś z bibliotek. Nie było czasu na nic lepszego to są takie BOXY-AUTOBUSY, boli mnie to bardzo. lashco Dzięki. No rzeczy do poprawy to jest dużo. Często brakowało czasu, nieraz chęci, a niekiedy po prostu umiejętności. Boomcha Dzięki. Co do tych samochodów. Co prawda ja nie jestem mistrzem w tej dziedzinie, ale jest pełno wizualek, gdzie fury nie psują końcowego efektu, a wręcz przeciwnie. Chyba większy problem jest z ludźmi, ja nie mam na to patentu i rzadko kiedy widzę naturalnie wyglądających ludzi w wizualizacjach. A co do pytania. To renderuję na dwóch prockach dwurdzeniowych na jednej płycie i 3 GB ramu (dokładnych parametrów, nie pamiętam). Rendery w rozdzielczości około 3000x2000 idą jakieś 2-3 godziny, czasami dłużej. BizU Co do tych miejsc parkingowych to nawet zwracałem uwagę na to projektantom, ale nie wiem co się z tym stało. Wizualki już nie zmieniałem, ale w projekcie może zmienili. No jak widzę, boxy przypadły do gustu ;)
Kimmi Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 Muszę przyznać, że renderki od 14 są naprawde super. Poprzedznie też są fajne, ale juz mniej.
naeq Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 Jak wyżej :) Interior Hali całkiem ładnie wygląda + ostatnie obrazki Exteriorów, ale początkowe nie za bardzo.
siwy Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 Niektóre obrazki super, inne troche mniej ale widze tu kawał dobrej roboty. Ten glow miejscami jest przesadzony. Szkło fajnie wyszło. Trawa mogłaby byc lepsza. Ogólnie fajnie.
mirach Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 Jak dla mnie duzo dobrej roboty. Jedyne co bym sie czepial to o teksture drogi, strasznie sie w jednolita szarosc zlewa na niekotrych renderach. Autobusy i ciezarowki wg mnie zbyt jednolity i odrozniajacy sie kolor. Ale tak czy siak, niektore naprawde super :)
wroniec Napisano 17 Maj 2008 Autor Napisano 17 Maj 2008 Dzięki za komentarze. Kimmi Przewrotnie, te od 14 robiłem przed tymi wcześniejszymi. Czyli jakby się cofam ;) FAlcom No te początkowe dla mnie są gut, ale może ja dystansu jeszcze nie nabrałem. siwy No glowa to ja lubię, to i chyba dlatego jego tak dużo. Z materiałem trawy walczę, zwłaszcza na dużych powierzchniach. Black Mamba Dzięki :) mirach Z tym asfaltem to faktycznie przydałyby się jakieś ślady czy zanieczyszczenia, może następnym razem.
royart Napisano 18 Maj 2008 Napisano 18 Maj 2008 Oprócz w/w uwag mam małe zastrzeżenia co do konstrukcji obiektu. Wiązary kratowe nie posiadają wyraźnego podparcia (słupów). Niektóre z tych elementów wypadają wprost w otworach okiennych (wizka nr 6 i 7 od góry). Poza tym wydaje mi się że są w zbyt małym rozstawie osiowym. Ale rozumiem że jest to schematyczne przedstawienie konstrukcji obiektu:) Pracuj dalej pozdr
wroniec Napisano 19 Maj 2008 Autor Napisano 19 Maj 2008 Zastanawiałem się czy jakiś konstruktor skomentuje konstrukcję tej hali. Model jest na podstawie przekrojów, a braki na rysunkach zastąpiłem własną wyobraźnią. Klient nie miał zarzutów, więc chyba nie to dla niego było najważniejsze. Pozdrawiam
Loki Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 fajnie jest, jedynie przepalenia się mi nie podobają, ale nie można mieć wszystkiego :)
royart Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Zastanawiałem się czy jakiś konstruktor skomentuje konstrukcję tej hali. Model jest na podstawie przekrojów, a braki na rysunkach zastąpiłem własną wyobraźnią. Klient nie miał zarzutów, więc chyba nie to dla niego było najważniejsze. Pozdrawiam To tylko tak na przyszłość - trzeba zwracać uwagę na konstrukcje obiektu. Klient nie musi znać się na konstrukcji. Papier wszystko przyjmie ale potem w trakcie wznoszenia i eksploatacji budynku zostanie to zweryfikowane.
wroniec Napisano 19 Maj 2008 Autor Napisano 19 Maj 2008 Loki No niestety nie można :) royart Oczywiście, że zostanie to zweryfikowane. Chyba żadna wizualizacja, choćby i najbardziej fotorealistyczna, nie jest identyczna z tym co powstanie (powstało). Zresztą jak już coś wybudowano, to nikt już nie patrzy na wizkę. Jak wcześniej wspomniałeś, chodziło tu o "schematyczne przedstawienie konstrukcji obiektu". Pozdrawiam
engineer_damian_p Napisano 2 Czerwiec 2008 Napisano 2 Czerwiec 2008 hm..takie zółto-niebiskie double-decker''y to tylko w Dublinie :-) Jak zrobiłeś szkło na ostatnim renderze?
gustaw11 Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 material na prawde daje rade, ale powracajac do watka ktory naruszyl Siwy to jak zrobiles szklo w ostatnich vizkach? bo w 2 i w 3 od konca naprawde wyszlo super.
wroniec Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Napisano 4 Czerwiec 2008 Szkło w każdej wizce to VRayMaterial z falloffem w reflect i prawie białym kolorem w refract. W zależności od jasności wnętrza, zmieniałem położenie krzywej w falloffie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi