PKextreme Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 Witam moja mam nadzieje ukończkona pracka Silnik Vray Opr 3ds max 9 1.Render 2.Render
hcpiter Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 i co bylo przyczyna tej rozlanej wody na podlodze ?
PKextreme Napisano 29 Maj 2008 Autor Napisano 29 Maj 2008 heh za wysoki połysk no i jednak był bump :P
PKextreme Napisano 29 Maj 2008 Autor Napisano 29 Maj 2008 No troszke sie przejarało ale nie umiem tego zmniejszyc ;/
hcpiter Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 heh za wysoki połysk no i jednak był bump :P a no widzisz... A vizka slaba, moglo to jeszcze polezec w wipie
PKextreme Napisano 29 Maj 2008 Autor Napisano 29 Maj 2008 Cytat: Napisal hcpiter "A vizka slaba, moglo to jeszcze polezec w wipie" Dlaczego słaba tzn czego brakuje ??
Touch Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 No troszke sie przejarało ale nie umiem tego zmniejszyc ;/ A realu czasem wymienia się żarówkę na słabszą jak za mocno daje. Z IES'ami nie jest inaczej, zmniejsz moc świecenia, najlepiej procentowo, daj z 65% tego co masz teraz i sprawdź. W zakładce światła do którego podpiąłeś IES'a na pewno to znajdziesz. Pozdr
PKextreme Napisano 29 Maj 2008 Autor Napisano 29 Maj 2008 hehe to dziwne bo własnie mam to zaznaczone tam jest multiplier 100% a dałem na 50% i dalej tak jest
!Ewert Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 (edytowane) to daj na 6%, jak dasz żarówkę załóżmy 10000W na ścianę w małym pokoju to będzie biało a jak dasz 5000W w tym samym pokoju tez będzie biało kumasz o co chodzi? Rozmowa jak z wipa ;) Zawsze wychodzę z założenia takiego że krytyka jest najlepszym motywatorem. Edytowane 29 Maj 2008 przez !Ewert
PKextreme Napisano 29 Maj 2008 Autor Napisano 29 Maj 2008 no ok ok hehe ani jednego słowa pochwały fajna motywacja cos wykombinuje zapuszcze render i dam na forum pozdro
hcpiter Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 Cytat: Napisal hcpiter "A vizka slaba, moglo to jeszcze polezec w wipie" Dlaczego słaba tzn czego brakuje ?? chodzi o to ze wnetrze takie nijakie, 2 sciany okno jeszcze niedokonczone, teapot z maxa :D no i ogolnie bardziej scene rozbudowac jezeli to ma byc wizka
gientekwl Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 a ja pochwale Cię za ładne tekstury, materiały i dosyć ładny render, to co widzę podoba mi się prócz ies'ów [przepalenia]
Bazil Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 bajecznie by bylo gdybys dodal displace'a na podloge, albo wiekszego bumpa,bo to wyglada troche jak szklo z diffusem paneli :) Czajniczek tez tandetny troche. Wymodeluj cos wlasnego i czasem nie chromuj. Jakas porcelanke na przyklad rzuc.
hcpiter Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 bajecznie by bylo gdybys dodal displace'a na podloge, albo wiekszego bumpa,bo to wyglada troche jak szklo z diffusem paneli :) Czajniczek tez tandetny troche. Wymodeluj cos wlasnego i czasem nie chromuj. Jakas porcelanke na przyklad rzuc. hahaha, tak displeace to dobra rada, zwlaszcza na lakierowana podloge, a bump tez byl i nei spodobal sie publice i samu autorowi :]
Bazil Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 no ej maly disp albo bump lepszy od lakierowanej na szklo podlogi, nie ;P?
hcpiter Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 no ej maly disp albo bump lepszy od lakierowanej na szklo podlogi, nie ;P? niebardzo :]
PKextreme Napisano 30 Maj 2008 Autor Napisano 30 Maj 2008 Heh ale pomysl wiecie ja tam wole zeby mi to oceniali ci zaawansowani ludzie tj np hcpiter, carlos a nie swierzaki ;p bo bazil mnie tym rozbroił no ale ok :P:P
Tas Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 a ten czajniczek z Utah skad wzioles :P Materialy faktycznie fajne, ale mogles dac troche wyzszy global multiplier, zeby w paru miejscach ziarno na materialach zniknelo.
Rekomendowane odpowiedzi