Skocz do zawartości

Scena 3D: Pokój Gościnny


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

No troszke sie przejarało ale nie umiem tego zmniejszyc ;/

 

A realu czasem wymienia się żarówkę na słabszą jak za mocno daje. Z IES'ami nie jest inaczej, zmniejsz moc świecenia, najlepiej procentowo, daj z 65% tego co masz teraz i sprawdź. W zakładce światła do którego podpiąłeś IES'a na pewno to znajdziesz.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to daj na 6%, jak dasz żarówkę załóżmy 10000W na ścianę w małym pokoju to będzie biało a jak dasz 5000W w tym samym pokoju tez będzie biało kumasz o co chodzi?

 

Rozmowa jak z wipa ;)

 

Zawsze wychodzę z założenia takiego że krytyka jest najlepszym motywatorem.

Edytowane przez !Ewert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

Napisal hcpiter

"A vizka slaba, moglo to jeszcze polezec w wipie"

Dlaczego słaba tzn czego brakuje ??

chodzi o to ze wnetrze takie nijakie, 2 sciany okno jeszcze niedokonczone, teapot z maxa :D no i ogolnie bardziej scene rozbudowac jezeli to ma byc wizka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bajecznie by bylo gdybys dodal displace'a na podloge, albo wiekszego bumpa,bo to wyglada troche jak szklo z diffusem paneli :)

Czajniczek tez tandetny troche. Wymodeluj cos wlasnego i czasem nie chromuj. Jakas porcelanke na przyklad rzuc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bajecznie by bylo gdybys dodal displace'a na podloge, albo wiekszego bumpa,bo to wyglada troche jak szklo z diffusem paneli :)

Czajniczek tez tandetny troche. Wymodeluj cos wlasnego i czasem nie chromuj. Jakas porcelanke na przyklad rzuc.

 

hahaha, tak displeace to dobra rada, zwlaszcza na lakierowana podloge, a bump tez byl i nei spodobal sie publice i samu autorowi :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten czajniczek z Utah skad wzioles :P

 

Materialy faktycznie fajne, ale mogles dac troche wyzszy global multiplier, zeby w paru miejscach ziarno na materialach zniknelo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności