Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Dawno nie gościłem na forum, ale przyszedł czas i na mnie :)

Wykonałem pierwszą w swoim życiu postać Niemieckiego żołnierza 3D, którą potem chciałbym umieścić w scenie a dokładnie może na tle lekko rozmytego zdjęcia jakiś ruin powojennych. Hełm będzie poprawiony, żołnierz będzie trzymał również w reku pistolet maszynowy Mp40. Wszystko jest poskładane tymczasowo dla próby, można to nazwać wersją beta. Później będą textury. Co poprawić ?

Prosił bym tylko o komentarze na temat modelu !

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

całkiem nieźle jak na początki... :)

 

rękawy nie wyglądają zbyt dobrze... bardziej jak kawałki rury a nie rękawy... :P

 

popracuj również nad górną częścią munduru , bo wygląda zbyt sztywno i trzeba to bardziej zmiąć, wtedy będzie bardziej naturalnie...

 

powodzenia w dalszych pracach...

 

pokaż siateczkę i ile poly? (trisów)

Napisano

Swietny pomysl. Gratuluje poczucia humoru. W tle proponuje lekko rozmyte ruiny stadionu a z oka niech mu wystaje bialo czerwona flaga :E

Zrobilem overpainta, kilka zmian konceptu plus zalazek tekstur i przykladowy pomysl na aranzacje 1 planu. Enjoy ;)

 

n1pa8.th.jpg

Napisano

Gomez - proszę o dokładniejsze czytanie mojego wstępu

 

To ma być ocena MODELU jako model a nie jako Niemieckiego żołnierza wehrmachtu i nawiązywanie do wczorajszych mistrzostw w piłce !

Napisano (edytowane)

Hmmmm widzę duże zainteresowanie moją pracą czyli wnioskuję, że wszytko jest OK i nic nie trzeba poprawiać :D BARDZO SIĘ CIESZĘ.

 

OK, dorobiłem szybko Mp40. Nie jest to może nić nadzwyczajnego ale i tak będzie to z pewnej odległości widoczne więc stwierdziłem, że nie ma sensu bawić się w detale i pierdoły, których i tak nie będzie widać.

 

http://img120.imageshack.us/img120/9301/mppju0.jpg

 

Textury robione za pomocą TEXPORTERA i z tym mam mały problem, gdyż nie bardzo wiem jak potem połączyć 2 textury by były na jednym obiekcie tzn np zrobię przednią część jakiegoś obiektu - 1 textura i potem np bok lub tył - 2ga textura to nie wiem jak je umieścić gdyż tylko mogę jedną z tych 2ch, ale jak dam jedną to obiekt będzie miał od innej strony rozmytę texturę.

Jak tą siatkę rozłożyć by wyglądało to tak

http://www.cuneytozdas.com/software/3dsmax/Texporter/britney.jpg

 

Korzystałem z tego tutoraiala

http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/martins_costa_boots/martins_costa_boots_01.asp

Edytowane przez DonJakub
Napisano

Dzięki, dzięki :) co do maski to tamta z pochłaniaczem w "chlebaku" jest polska, Niemcy podczas IIWŚ mieli maski z okrągłym pochłaniaczem bez rurki, zwykle noszonej w okrągłem blaszanej puszce.

Napisano

hmmm odbicia w masce ? Zapewne chodzi Ci o texturę imitującą odbicia w okularach ? Zrobiłem ją ponieważ cała postać miała być umieszczona na tle rozwalonego fragmentu miasta i textura miała imitować odbicie ruin.

Napisano

Cześć. Szkiełkom przydałoby się więcej segmentów. Tak na marginesie to na początku sądziłem że to postać do gierki ale chyba się mylę w takim razie dlaczego jest taka uboga w detal? Będziesz go jakoś animował w tej scenie ?

 

"Hełm będzie poprawiony, żołnierz będzie trzymał również w reku pistolet maszynowy Mp40" A pistoletu ani widu, ani słychu :P

 

Ogólnie nie jest źle i ciekaw jestem jak to będzie wyglądać z tą sceną. Masz już jakiś zarys jak ona będzie wyglądać ?

Napisano

Chciałem właśnie tak zrobić ale niestety problem z bipedem trochę mnie zniechęcił i postanowiłem zostawić to w takiej formie. Co do szkiełek to mają dużo segmentów ale textura była robiona na low poly i dla tego tak wyszło.

Mp40 jest na 1 str, 6 post :) co do hełmu to został poprawiony.

Napisz co jeszcze byś chciał z detali ? Bo wydaje mi się, że jest OK.

Napisano

Dobrze Ci sie wydaje :) Po prostu tak mnie zmyliły te rendery - teraz jak patrze to jest okej tyle że wsadź go do sceny bo właśnie on jest taki ubogi w detal chociaż pewnie poprawnie wygląda. No... dajesz dalej :D

Napisano

nie znam się na postaciach ale od razu rzuca się w oczy że koleś jest płaski jak deska, ludzie tak nie wyglądają :)

z uwag ogólnych:

- textury bardzo ubogie, a miejscami ich zupełnie brak, jak na przykład szelki. przez ten czarny materiał wyglądają jak z gumy

- ładownice też wyglądają słabiutko, tak jakby troche papier a troche guma :)

- textura munduru mogła by mieć więcej detalu, w tej chwili cały mundur wygląda jak wycięty z jednego kawałka materiału

- pagony przyklejone do ramion?

i nity na hełmie jakieś podejrzanie małe

 

nie jest źle, ale scenke proponuję sobie na razie odpuścić, i jeszcze popracować nad żołnierzem

 

powodzenia

Napisano

Z detali do wykończenia proponuję:

 

- trochę brudu na mundurze i drobne uszkodzenia materiału w okolicach łokci i kolan

- ręce już ma brudne a szyja co? nie poci się i nie brudzi?

- zamiast pęknięć lakieru na hełmie dałbyś jakieś rysy (otarcia)

- klamra paska z drobnym rdzawym nalotem i guziki jakieś takie za bardzo nowe

 

I popraw ładownice i pagony :)

 

Poza tym ślicznie :)

Napisano

Dodam jedynie że jak dodajesz tego typu detal to żeby był on zgodny z resztą sceny bo potem wychodzą jakieś nieścisłości w odbiorze pracy :P

 

No i dajesz dalej :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności