Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Dawno nie gościłem na forum, ale przyszedł czas i na mnie :)

Wykonałem pierwszą w swoim życiu postać Niemieckiego żołnierza 3D, którą potem chciałbym umieścić w scenie a dokładnie może na tle lekko rozmytego zdjęcia jakiś ruin powojennych. Hełm będzie poprawiony, żołnierz będzie trzymał również w reku pistolet maszynowy Mp40. Wszystko jest poskładane tymczasowo dla próby, można to nazwać wersją beta. Później będą textury. Co poprawić ?

Prosił bym tylko o komentarze na temat modelu !

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

całkiem nieźle jak na początki... :)

 

rękawy nie wyglądają zbyt dobrze... bardziej jak kawałki rury a nie rękawy... :P

 

popracuj również nad górną częścią munduru , bo wygląda zbyt sztywno i trzeba to bardziej zmiąć, wtedy będzie bardziej naturalnie...

 

powodzenia w dalszych pracach...

 

pokaż siateczkę i ile poly? (trisów)

Napisano

Swietny pomysl. Gratuluje poczucia humoru. W tle proponuje lekko rozmyte ruiny stadionu a z oka niech mu wystaje bialo czerwona flaga :E

Zrobilem overpainta, kilka zmian konceptu plus zalazek tekstur i przykladowy pomysl na aranzacje 1 planu. Enjoy ;)

 

n1pa8.th.jpg

Napisano
  • Autor

Gomez - proszę o dokładniejsze czytanie mojego wstępu

 

To ma być ocena MODELU jako model a nie jako Niemieckiego żołnierza wehrmachtu i nawiązywanie do wczorajszych mistrzostw w piłce !

Napisano
  • Autor

Hmmmm widzę duże zainteresowanie moją pracą czyli wnioskuję, że wszytko jest OK i nic nie trzeba poprawiać :D BARDZO SIĘ CIESZĘ.

 

OK, dorobiłem szybko Mp40. Nie jest to może nić nadzwyczajnego ale i tak będzie to z pewnej odległości widoczne więc stwierdziłem, że nie ma sensu bawić się w detale i pierdoły, których i tak nie będzie widać.

 

http://img120.imageshack.us/img120/9301/mppju0.jpg

 

Textury robione za pomocą TEXPORTERA i z tym mam mały problem, gdyż nie bardzo wiem jak potem połączyć 2 textury by były na jednym obiekcie tzn np zrobię przednią część jakiegoś obiektu - 1 textura i potem np bok lub tył - 2ga textura to nie wiem jak je umieścić gdyż tylko mogę jedną z tych 2ch, ale jak dam jedną to obiekt będzie miał od innej strony rozmytę texturę.

Jak tą siatkę rozłożyć by wyglądało to tak

http://www.cuneytozdas.com/software/3dsmax/Texporter/britney.jpg

 

Korzystałem z tego tutoraiala

http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/martins_costa_boots/martins_costa_boots_01.asp

Edytowane przez DonJakub

Napisano
  • Autor

Dzięki, dzięki :) co do maski to tamta z pochłaniaczem w "chlebaku" jest polska, Niemcy podczas IIWŚ mieli maski z okrągłym pochłaniaczem bez rurki, zwykle noszonej w okrągłem blaszanej puszce.

Napisano
  • Autor

hmmm odbicia w masce ? Zapewne chodzi Ci o texturę imitującą odbicia w okularach ? Zrobiłem ją ponieważ cała postać miała być umieszczona na tle rozwalonego fragmentu miasta i textura miała imitować odbicie ruin.

Napisano

Cześć. Szkiełkom przydałoby się więcej segmentów. Tak na marginesie to na początku sądziłem że to postać do gierki ale chyba się mylę w takim razie dlaczego jest taka uboga w detal? Będziesz go jakoś animował w tej scenie ?

 

"Hełm będzie poprawiony, żołnierz będzie trzymał również w reku pistolet maszynowy Mp40" A pistoletu ani widu, ani słychu :P

 

Ogólnie nie jest źle i ciekaw jestem jak to będzie wyglądać z tą sceną. Masz już jakiś zarys jak ona będzie wyglądać ?

Napisano
  • Autor

Chciałem właśnie tak zrobić ale niestety problem z bipedem trochę mnie zniechęcił i postanowiłem zostawić to w takiej formie. Co do szkiełek to mają dużo segmentów ale textura była robiona na low poly i dla tego tak wyszło.

Mp40 jest na 1 str, 6 post :) co do hełmu to został poprawiony.

Napisz co jeszcze byś chciał z detali ? Bo wydaje mi się, że jest OK.

Napisano

Dobrze Ci sie wydaje :) Po prostu tak mnie zmyliły te rendery - teraz jak patrze to jest okej tyle że wsadź go do sceny bo właśnie on jest taki ubogi w detal chociaż pewnie poprawnie wygląda. No... dajesz dalej :D

Napisano

nie znam się na postaciach ale od razu rzuca się w oczy że koleś jest płaski jak deska, ludzie tak nie wyglądają :)

z uwag ogólnych:

- textury bardzo ubogie, a miejscami ich zupełnie brak, jak na przykład szelki. przez ten czarny materiał wyglądają jak z gumy

- ładownice też wyglądają słabiutko, tak jakby troche papier a troche guma :)

- textura munduru mogła by mieć więcej detalu, w tej chwili cały mundur wygląda jak wycięty z jednego kawałka materiału

- pagony przyklejone do ramion?

i nity na hełmie jakieś podejrzanie małe

 

nie jest źle, ale scenke proponuję sobie na razie odpuścić, i jeszcze popracować nad żołnierzem

 

powodzenia

Napisano
  • Autor

Hohh widzę, że w końcu jakieś małe zainteresowanie tematem, dziękuję :)

 

Co byście proponowali jako detal do munduru ? Więcej brudu ?

Napisano

Z detali do wykończenia proponuję:

 

- trochę brudu na mundurze i drobne uszkodzenia materiału w okolicach łokci i kolan

- ręce już ma brudne a szyja co? nie poci się i nie brudzi?

- zamiast pęknięć lakieru na hełmie dałbyś jakieś rysy (otarcia)

- klamra paska z drobnym rdzawym nalotem i guziki jakieś takie za bardzo nowe

 

I popraw ładownice i pagony :)

 

Poza tym ślicznie :)

Napisano

Dodam jedynie że jak dodajesz tego typu detal to żeby był on zgodny z resztą sceny bo potem wychodzą jakieś nieścisłości w odbiorze pracy :P

 

No i dajesz dalej :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności