Napisano 8 Czerwiec 200816 l Witam! Dawno nie gościłem na forum, ale przyszedł czas i na mnie :) Wykonałem pierwszą w swoim życiu postać Niemieckiego żołnierza 3D, którą potem chciałbym umieścić w scenie a dokładnie może na tle lekko rozmytego zdjęcia jakiś ruin powojennych. Hełm będzie poprawiony, żołnierz będzie trzymał również w reku pistolet maszynowy Mp40. Wszystko jest poskładane tymczasowo dla próby, można to nazwać wersją beta. Później będą textury. Co poprawić ? Prosił bym tylko o komentarze na temat modelu !
Napisano 9 Czerwiec 200816 l całkiem nieźle jak na początki... :) rękawy nie wyglądają zbyt dobrze... bardziej jak kawałki rury a nie rękawy... :P popracuj również nad górną częścią munduru , bo wygląda zbyt sztywno i trzeba to bardziej zmiąć, wtedy będzie bardziej naturalnie... powodzenia w dalszych pracach... pokaż siateczkę i ile poly? (trisów)
Napisano 9 Czerwiec 200816 l Swietny pomysl. Gratuluje poczucia humoru. W tle proponuje lekko rozmyte ruiny stadionu a z oka niech mu wystaje bialo czerwona flaga :E Zrobilem overpainta, kilka zmian konceptu plus zalazek tekstur i przykladowy pomysl na aranzacje 1 planu. Enjoy ;)
Napisano 9 Czerwiec 200816 l Autor Gomez - proszę o dokładniejsze czytanie mojego wstępu To ma być ocena MODELU jako model a nie jako Niemieckiego żołnierza wehrmachtu i nawiązywanie do wczorajszych mistrzostw w piłce !
Napisano 13 Lipiec 200816 l Autor Hmmmm widzę duże zainteresowanie moją pracą czyli wnioskuję, że wszytko jest OK i nic nie trzeba poprawiać :D BARDZO SIĘ CIESZĘ. OK, dorobiłem szybko Mp40. Nie jest to może nić nadzwyczajnego ale i tak będzie to z pewnej odległości widoczne więc stwierdziłem, że nie ma sensu bawić się w detale i pierdoły, których i tak nie będzie widać. http://img120.imageshack.us/img120/9301/mppju0.jpg Textury robione za pomocą TEXPORTERA i z tym mam mały problem, gdyż nie bardzo wiem jak potem połączyć 2 textury by były na jednym obiekcie tzn np zrobię przednią część jakiegoś obiektu - 1 textura i potem np bok lub tył - 2ga textura to nie wiem jak je umieścić gdyż tylko mogę jedną z tych 2ch, ale jak dam jedną to obiekt będzie miał od innej strony rozmytę texturę. Jak tą siatkę rozłożyć by wyglądało to tak http://www.cuneytozdas.com/software/3dsmax/Texporter/britney.jpg Korzystałem z tego tutoraiala http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/martins_costa_boots/martins_costa_boots_01.asp Edytowane 13 Lipiec 200816 l przez DonJakub
Napisano 23 Lipiec 200816 l Nieźle nieźle :D lubie wojenne klimaty ;) pokarz niemca z innej perspektywy ;> fajna maska przeciw gazowa :D ale ja bym mu zrobił maske typu słonik z pochłaniaczem w tak zwanym "chlebaku". Chodzi mi o taką dodatkową rurkę do maski tak jak tu : http://www.druzynaorlow.webpark.pl/maskagazowa.jpg
Napisano 23 Lipiec 200816 l Autor Dzięki, dzięki :) co do maski to tamta z pochłaniaczem w "chlebaku" jest polska, Niemcy podczas IIWŚ mieli maski z okrągłym pochłaniaczem bez rurki, zwykle noszonej w okrągłem blaszanej puszce.
Napisano 6 Sierpień 200816 l Wszystko fajnie, tylko te dziwne odbicia w masce. Najbardziej podoba mi sie tekstura munduru :)
Napisano 6 Sierpień 200816 l Autor hmmm odbicia w masce ? Zapewne chodzi Ci o texturę imitującą odbicia w okularach ? Zrobiłem ją ponieważ cała postać miała być umieszczona na tle rozwalonego fragmentu miasta i textura miała imitować odbicie ruin.
Napisano 6 Sierpień 200816 l Cześć. Szkiełkom przydałoby się więcej segmentów. Tak na marginesie to na początku sądziłem że to postać do gierki ale chyba się mylę w takim razie dlaczego jest taka uboga w detal? Będziesz go jakoś animował w tej scenie ? "Hełm będzie poprawiony, żołnierz będzie trzymał również w reku pistolet maszynowy Mp40" A pistoletu ani widu, ani słychu :P Ogólnie nie jest źle i ciekaw jestem jak to będzie wyglądać z tą sceną. Masz już jakiś zarys jak ona będzie wyglądać ?
Napisano 6 Sierpień 200816 l Autor Chciałem właśnie tak zrobić ale niestety problem z bipedem trochę mnie zniechęcił i postanowiłem zostawić to w takiej formie. Co do szkiełek to mają dużo segmentów ale textura była robiona na low poly i dla tego tak wyszło. Mp40 jest na 1 str, 6 post :) co do hełmu to został poprawiony. Napisz co jeszcze byś chciał z detali ? Bo wydaje mi się, że jest OK.
Napisano 6 Sierpień 200816 l Dobrze Ci sie wydaje :) Po prostu tak mnie zmyliły te rendery - teraz jak patrze to jest okej tyle że wsadź go do sceny bo właśnie on jest taki ubogi w detal chociaż pewnie poprawnie wygląda. No... dajesz dalej :D
Napisano 6 Sierpień 200816 l nie znam się na postaciach ale od razu rzuca się w oczy że koleś jest płaski jak deska, ludzie tak nie wyglądają :) z uwag ogólnych: - textury bardzo ubogie, a miejscami ich zupełnie brak, jak na przykład szelki. przez ten czarny materiał wyglądają jak z gumy - ładownice też wyglądają słabiutko, tak jakby troche papier a troche guma :) - textura munduru mogła by mieć więcej detalu, w tej chwili cały mundur wygląda jak wycięty z jednego kawałka materiału - pagony przyklejone do ramion? i nity na hełmie jakieś podejrzanie małe nie jest źle, ale scenke proponuję sobie na razie odpuścić, i jeszcze popracować nad żołnierzem powodzenia
Napisano 6 Sierpień 200816 l Autor Hohh widzę, że w końcu jakieś małe zainteresowanie tematem, dziękuję :) Co byście proponowali jako detal do munduru ? Więcej brudu ?
Napisano 6 Sierpień 200816 l Z detali do wykończenia proponuję: - trochę brudu na mundurze i drobne uszkodzenia materiału w okolicach łokci i kolan - ręce już ma brudne a szyja co? nie poci się i nie brudzi? - zamiast pęknięć lakieru na hełmie dałbyś jakieś rysy (otarcia) - klamra paska z drobnym rdzawym nalotem i guziki jakieś takie za bardzo nowe I popraw ładownice i pagony :) Poza tym ślicznie :)
Napisano 7 Sierpień 200816 l Dodam jedynie że jak dodajesz tego typu detal to żeby był on zgodny z resztą sceny bo potem wychodzą jakieś nieścisłości w odbiorze pracy :P No i dajesz dalej :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto