mara Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 podgląd normal mapek w oknie 3D - powiem tak : NA- RESZ - CIE ! :D według mnie to była największa wada Blendera jako narzędzia do produkcji grafiki do gier kilka kanałów na teksturki plus maska dla każdej - czyli przejścia pomiędzy różnymi teksturkami robione bezpośrednio w Blenderze - to nie to co normalki w 3D View ale też fajnie :) http://apricot.blender.org/?p=192 http://apricot.blender.org/?p=186
n-pigeon Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 Nom, nowy silnik renderujący w shaded mode się przyda a możliwość malowania tekstur bezpośrednio na modelu bezcenne :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się