Skocz do zawartości

kolejne efekty projektu Apricot


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

podgląd normal mapek w oknie 3D - powiem tak : NA- RESZ - CIE ! :D według mnie to była największa wada Blendera jako narzędzia do produkcji grafiki do gier

 

kilka kanałów na teksturki plus maska dla każdej - czyli przejścia pomiędzy różnymi teksturkami robione bezpośrednio w Blenderze - to nie to co normalki w 3D View ale też fajnie :)

 

http://apricot.blender.org/?p=192

 

http://apricot.blender.org/?p=186

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności