Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
mara

kolejne efekty projektu Apricot

Question

podgląd normal mapek w oknie 3D - powiem tak : NA- RESZ - CIE ! :D według mnie to była największa wada Blendera jako narzędzia do produkcji grafiki do gier

 

kilka kanałów na teksturki plus maska dla każdej - czyli przejścia pomiędzy różnymi teksturkami robione bezpośrednio w Blenderze - to nie to co normalki w 3D View ale też fajnie :)

 

http://apricot.blender.org/?p=192

 

http://apricot.blender.org/?p=186

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0

Nom, nowy silnik renderujący w shaded mode się przyda a możliwość malowania tekstur bezpośrednio na modelu bezcenne :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy