_Mich@l_ Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 Witam gdzie można znaleźć takie kursy? Na razie szukam czegoś do domowej nauki. Tu na forum też kilka osób miało prace takie szkice samochodów mazakami albo co to było. Jestem w tym totalnie zielony a podoba mi się to ogromnie. Jakiś tutek, albo w pdf'ie kurs. Znacie coś takiego? Przykład pracy: http://www.italiaspeed.com/2006/cars/other/design/06/stile_italiano_giovani/002.jpg
piksar Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 pierwsze słysze o takich kursach, umiesz malowac odręcznie, masz umysł koncepcyjny - próbuj bez szkolenia, chodzi o czysty umysł, nowe pomysły - szkolenia choć porządane wypaczają
_Mich@l_ Napisano 12 Czerwiec 2008 Autor Napisano 12 Czerwiec 2008 Własnie interesuje mnie najbardziej sama technika. Nie wiem jakim sposobem mazakami takie dzieła się robią, odblaski detale i wogle. Dla mnie mazaki kojarzyly się z konturami, a tu rozmazy cieniowanie. Czy to specjane jakieś czy co. Jakies podstawy sztuki tak żeby móc się na czymś oprzeć. Mam nadzieję, że mnie rozumiesz
aspenboy Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 Poczytaj o markerach Copic lub podobnych, oferują dużo ułatwień (np. wiele odcieni szarości aż do czerni). Podobny system tonalny jest w niektórych innych firmowych markerach (nie mogę sobie przypomnieć teraz innych firm). Ale de facto markery to tylko narzędzie, natomiast od strony teoretycznej poleciłbym tutoriale Scotta Robertsona (od rysowania po cieniowanie powierzchni).
huzdebos Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 to bardziej ci zalezy na samej technice wykonywania konceptów/szkicy czy procesie projektowania/wymyslania aut? pzdrw
wookie Napisano 13 Czerwiec 2008 Napisano 13 Czerwiec 2008 Wspomniane mazaki , bodaj wodne , daja takie mozliwosci , sa drogie , 5-6 zl za jeden kolorek a porzeba sporo tego ;] , fajna zabawa , samego rysowania to tak z kursu pdf nikt cie nie nauczy za bardzo ;]