Skocz do zawartości

Obiekt3D: Młotek(kolejne próby teksturowania)


graphic

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ten młotek wygląda jak z kamienia, przesadziłeś z ziarnem na bumpie, textura koloru trochę abrastrakcyjna jak na metal. Metal ma drobniutki bump, drobne rysy i obtłuczenia.

Drewno, hm, lepiej ale wymaga poprawek tak czy inaczej. Generalnie za bardzo do serca sobie wziąłeś bump. I po co ta szara mapa? Sam normal wystarczy raczej.

Stracone miejsce na uv-ce do tego.

 

EDIT:

 

o ludzie, do tego 2x512, nie zauważyłem wcześniej, upchaj to wszystko na jednej to bedzię git.

256 by stykło na taki cały młotek.

To pojadłem:p

 

EDIT2:

poszukaj na cgtextures.com w zakladce metals, coś fajnego się znajdzie, pewnie trzeba będzie nieco wyostrzyć w shopie texturkę.

 

 

pozdrawiam!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez mlotek i go obejrzyj dokladnie. Metal bedzie bardzo gladki. Nawet jak to bardzo stary mlotek ;) Delikatne rysy moga byc, ale nie kratery jak u Ciebie.

Reszta to co przedmowcy.

Zreszta tekstura za duza jak na taki model.

Nie wystarczy wrzucic losowa teksture do Crazybumpa i oczekiwac fajnego rezultatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj słabo Ci to wyszło. Poza tym mimo, że to Twoja nauka młotek nie jest zbyt ambitnym projektem. Ten metal bardziej przypomina piorun kulisty, no i generalnie nie spotkałem się z takim młotkiem, pracuj dalej.

 

PS: Model też nie jest wybitny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności