Napisano 12 Czerwiec 200816 l Witam. Znowu mam dla Was kolejne "cacko":) Model jak model. Proszę się wypowiedzieć na temat teksturek. Wiem żenada ale krytyka pozwoli mi nauczy się więcej. teksturki:) :) No to tyle;) Teraz mnie jedzcie;)
Napisano 12 Czerwiec 200816 l Ten młotek wygląda jak z kamienia, przesadziłeś z ziarnem na bumpie, textura koloru trochę abrastrakcyjna jak na metal. Metal ma drobniutki bump, drobne rysy i obtłuczenia. Drewno, hm, lepiej ale wymaga poprawek tak czy inaczej. Generalnie za bardzo do serca sobie wziąłeś bump. I po co ta szara mapa? Sam normal wystarczy raczej. Stracone miejsce na uv-ce do tego. EDIT: o ludzie, do tego 2x512, nie zauważyłem wcześniej, upchaj to wszystko na jednej to bedzię git. 256 by stykło na taki cały młotek. To pojadłem:p EDIT2: poszukaj na cgtextures.com w zakladce metals, coś fajnego się znajdzie, pewnie trzeba będzie nieco wyostrzyć w shopie texturkę. pozdrawiam!:)
Napisano 12 Czerwiec 200816 l Jak dla mnie to to wszystko zbyt kanciaste, brakuje miekkosci, chamferow. Drewno do tego ma reflecta jak metal, i tak tez wyglada. No to z mojej strony. Pozdrawiam.
Napisano 13 Czerwiec 200816 l Wez mlotek i go obejrzyj dokladnie. Metal bedzie bardzo gladki. Nawet jak to bardzo stary mlotek ;) Delikatne rysy moga byc, ale nie kratery jak u Ciebie. Reszta to co przedmowcy. Zreszta tekstura za duza jak na taki model. Nie wystarczy wrzucic losowa teksture do Crazybumpa i oczekiwac fajnego rezultatu.
Napisano 13 Czerwiec 200816 l Oj słabo Ci to wyszło. Poza tym mimo, że to Twoja nauka młotek nie jest zbyt ambitnym projektem. Ten metal bardziej przypomina piorun kulisty, no i generalnie nie spotkałem się z takim młotkiem, pracuj dalej. PS: Model też nie jest wybitny.
Napisano 17 Czerwiec 200816 l CrazyBump uber alles :D Ale samym wczytaniem kiepskiego diffuse i generowaniem mapek nic nie zdziałasz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto