Napisano 16 Czerwiec 200816 l Cześć, dwa pytania do zamieszczonego renderingu, jak zdjąć niebieskie oświetlenie z vraysky, tak aby jednak nie zmniejszyły sie niebieskie odbicia w szybach. Jak zmniejszyć czas renderingu w momencie gdy w scenie jest bardzo dużo obiektów wyeksportowanych do v-ray masch- czyli zieleni.
Napisano 16 Czerwiec 200816 l Hi Co do czasu to zalezy exportowanie geometji do vray proxy automatycznie powoduje ze czas renderingu bedzie dluzszy. Cos za cos. Jedny sposub na skrucenie czasu to optymalizacja ustawien, ale pewnej granicy przeskoczyc sie nieda. jak bys jeszcze napisal ile sie to renderuje i naczym to latwiej bedzie okresilic czy da sie i o ile to przysipieszyc niebieski kolor od Skya hmm wsumie nigdy niemialem z tym problemu wiec ....... Moze jacys lepsi spece [ a jest to napewo paru takih ] beda wstanie pomuc. Sahe
Napisano 16 Czerwiec 200816 l Autor Czas renderingu to 7,36h Sprzęt Stacja graficzna 8x intel xeon 1,5ghz, grafika quadro fx 3500 ram 8gb rozdzielczość 1998x1342 Może czas jest taki długi, bo dałem na trawę displacement.
Napisano 16 Czerwiec 200816 l Może czas jest taki długi, bo dałem na trawę displacement. zgadza sie, displeace wydluza bardzo rendering.
Napisano 16 Czerwiec 200816 l Mam to samo doswiadczenie z vrayem. Displace + vray proxy = ogromnie przedluzony czas renderu. Jesli to still to bardziej oplaca sie wmontowac trawe w psie, albo zrobic 2 rendery, drugi tylko z tym kawalkiem trawy z wlaczonym displace i zmontowac.
Napisano 16 Czerwiec 200816 l Autor O dzięki o tym nie pomyślałem, tylko że trudno uzyskać ładny cień od drzewka na trawie, ale coś trzeba będzie pokombinować.
Napisano 16 Czerwiec 200816 l co do niebieskiego nieba to pobaw sie parametrem white balance w ustawieniach fizycznej kamery v-ray'a albo tez jest taki plugin ktorego nazwy nie jestem powien bo nie pamietam ale sie chyba nazywal color correction