Skocz do zawartości

[WIP-animacja] Retro Robot - update 21.12.08


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej:)

 

Masz rację, chód nie jest taki jaki mógłby być :) Ale scena wygląda ładnie i przyjemnie.

Coś tam czasami przy wiatraku/wentylatorze chyba skacze ale może mi się wydawać.

 

Pozdrawiam i czekam na rozwinięcie akcji :)

  • Odpowiedzi 122
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej hej,

 

 

Fajnie się rozwija, trzymaj to samozaparcie bo w tej fazie pewnie dopada "osamotnienie". ;)

 

Co do animki, fakt chodzi troszkę dziwnie, chyba coś z zapętlaniem generuje zrywany efekt, no i można by tam troszkę urozmaicić ruchy, ale szczerze mówiąc to jest robot, więc wydaje mi się że wiele można by podpiąć pod stylizację.

 

 

Bardziej mnie zastanawia to zamglenie, zależy Ci na efektcie smogu? W sumie może być ciekawie szczególnie przy kontraście z krystalicznymi wnętrzami. Ale trochę bym popracował przy postro, ujednolicił kolorystykę (jakiś zgrabny kolorek przewodni pokrywający wszystko przynajmniej w połowie), fajnie by było też conieco poprzyciemniać co innego rozjaśnić tak aby kadr był czytelniejszy.

 

Bardzo fajnie że to ciągniesz.

 

Pozdrawiam,

Napisano

Dzięki za komentaż... cały czas jestem świadomy tego o czym wspominasz...

 

nie wiem co z chodzeniem.. widzę też że przycina Vimeo, chyba dają 15 kl/sec, ale to na pewno nie problem... muszę popracować nad tym... to mój pierwszy Biped.

 

w poście ująłem kolory i dodałem mgłę... początkowo mniej, a później to już z górki... coraz więcej i więcej. przed montażem jeszcze zobaczę całość.. ale ideę miałem od początku taką (jak piszesz) to co na zewnątrz... takie zadymione... póżniej będzie scena wewnątrz... i na koniec niespodzianka której nie ma w storyboardzie, a która jest jakby oczywista... Robot trafi do Swojego świata fantazji... gdzie dla kontrastu (między światami) będzie krystalicznie i kolorowo...

 

Kontrast chcę nadać stopniowo.. co kadr to trochę bardziej zdecydowana kompozycja... w kolorze również...

 

Teraz kiedy patrzę... to myślę że kuleją też bardzo modele i ogół.. więc nie mam zamiaru rzeźbić w kupie i dopracowywać bez końca.. skończę Tą animację i zrobię następne... Daj Bóg...

 

pozdrawiam. Dzięki za Zainteresowanie.

Napisano

te blinki nie sa nawet takie zle :

moze zrob mu swiecace oczy i lekki lensflare gdy patrzy sie na kamere.

fajnie rusza glowa, dodaje to sporo zycia a walizce sporo wagi, jest dzieki temu zauwazalna ;)

za duzo miejsca nad glowa jak dla mnie i 3 plan za bardzo odrwaca uwage

 

puki co moze skoncz caly filmik a pozniej pomysl nad poprawkami, juz po montazu i poscie, bo tez inne sceny beda mialy znaczenie

 

pozdrawiam i zycze powodzenia

Napisano

dzięki..

 

masz rację.. ale z tym 3. planem to trochę tak że wprowadzam klimat miasta najpierw.. później jeszcze przyjżymy się bohaterowi..

 

nie mogłem się doczekać renderów więc jak tylko coś się zliczyło to od razu do posta wrzucam...

 

ale faktycznie.. zrobię całość i dopiero za post się wezmę...(choć ciężko będzie się powstrzymać.)

 

Dzięki za odzew...

 

Pozdrawiam.

Napisano

Fajnie wygląda. Podoba mi się plan tylni, wprowadza klimat.

Blinki bym przyciemniła, bo wyglądają jakby się zaświecały jakieś lampy, ale nie likwidowałabym ich całkiem.

Napisano

Dzięki, Ania.

 

Bliki zbytnio błyskają..(zapomniałem postawić jakiś ciemny plane przed kamerą) ale łatwo bliki "wyeliminować" w postprodukcji... będą, tyle że mniej nasycone... przed następnymi renderami jeszcze dopracuję materiał.

 

Pozdrawiam. Wesołych Świąt Wszystkim świętującym.

 

P.S. następne Apdejty będą raczej w Lutym... :D

Napisano

witam. czy bylby dobry program do tworzenia postaci taki jak Bryce 5.5 ???

 

jezeli nie to prosze o podanie jakiegos programu

Napisano
witam. czy bylby dobry program do tworzenia postaci taki jak Bryce 5.5 ???

 

jezeli nie to prosze o podanie jakiegos programu

 

???

Jam prosty człek, nie rozumiem pytania.

domyślam się że to zupełnie nie ten dział.:) - myślę że >TU będzie dobre miejsce.

pozdrawiam.

Napisano

Bryce... w każdym sofcie do 3d można utworzyć i zanimować postać, aczkolwiek niektóre programy wyposażone są w lepsze narzędzia do modelowania czy też animacji. W ścisłej czołówce są 3ds Max, Maya, Xsi, Lightwave, Cinema 4D, ewentualnie Mation Builder do animacji czy Zbrush głównie do detalizacji modelu.

 

pozdrawiam

 

EDIT: rówież myślę, że to nie ten dział ;)

Napisano

Moje pytanie też będzie nie mądre... ale czy nie dało by się zoptymalizować nieco ustawień renderowania? Dwa miesiące na ujęcie to jednak dosyć długo... :>

Napisano

hahaha. :D

Robię, robię.. po 1 godzinę na 2 tygodnie.

 

Powinieneś się cieszyć że kolega ma dużo pracy.

bez obaw.

 

pozdrawiam.

Napisano

Cieszę się Twoim szczęściem :P.

 

Ale nie ma co się wykręcać :> to nie jest odwiedzanie teściów... to jest robienie animacji!!! Więc godzina co dwa dni a nie dwa tygodnie :>>>.

Napisano

Same Dobre Rady... - pomyślcie nad założeniem Forum z Ciocinymi Poradami. (ostatecznie może być "Wujek Dobra Rada" - motyla noga...)

:D

pozdrawiam.

 

P.S. postaram się.

P.S.2. ttaaddeekk - konsument.

P.S.3. odwiedzanie teściów to dla mnie przyjemność. (prawdziwa kiełbasa itp.) :P mniam.

Napisano (edytowane)

W wielkich bólach, poprawiłem dłoń - lol..!

W międzyczasie czegoś tam się nauczyłem.. i widzę że ten model słabo nadaje się do animacji... ale myślę że skończę tą animację, bo pomysłów mam coraz więcej..

 

model statuetkowy taki:

http://vimeo.com/3742760

 

robot_statu_01.jpg

 

pozdrawiam.

Edytowane przez sly
Napisano

nowt komp daje konfort pracy, co nie ;> ? swietny ten kadr !

model sie jak najbardziej nadaje, to ze sie nauczyles duzo to nie wytlumaczenie, zawsze sie bedziesz uczyl :P jak kazdy zreszta. powodzenia, musisz to skonczyc bo inaczaczej... wole nie myslec

Napisano

no z modelem to błąd popełniłem.. taki że skina zrobiłem takiego "deformowalnego"... i czasem łydka źle się wygnie, czasem bark... ogólnie zamysł był taki żeby "ludzko" się poruszał, ale w tej chwili wygląda to jak błędy... ale chyba tak zostawię...

 

Mentalem renderowałem - GI jest, klatka renderowała się 45sec. (TurboSmuth na 2 ustawiony) - cóż... komputer do słabych nie należy...

 

Dzięki.

Pozdrawiam.

 

P.S. jak tylko będę miał czas to zrobię jeszcze raz pierwsze ujęcia i dokończę resztę... już mniejwięcej światełko opanowałem więc będzie OK. Narazie zabieram się za Szkło.. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności