Skocz do zawartości

render -> program się wyłącza


Gość bat67

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam następujący problem, tworzę w 3dsmaxie wnętrze, w którym zawieram butelki (szklane, zielnone) Podczas renderowania wnętrza 3dsmax poprsotu beż żadnego ostrzeżenia wyłącza się, dodam, że po usunięciu butelek zdjęcie renderuje się.

sprzęt:

intel pentium 3 ghz,

2gb ram,

radeon x3650,

dysk na sata, 120gb nie wiem co tutaj jeszcze może mieć znaczenie.

Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

a jak wyłączyć funkcję tylko dla tych butelek, dodam, że jestem laikiem w tym temacie i dopiero nie dawno zaczelem przygode z 3dsmaxem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się dołączę do wątku bo mam podobny problem..

W Mental Rayu gdy chcę renderować pow ok 3000 pix wywala mnie z maxa z tabelką Mental Ray error.. przy mniejszych rozdzielczosciach działa bardzo sprawnie.

W dodatku zupełnie nie działa opcja Hair&Fur > wyrzuca tabelkę >file opening error ??!!

 

Komp to Mac z 2 procesorami Intela (każdy po 4 rdzenie), 8 GB Ram, Vista x64.

 

Aa i pytanie dodatkowe, bo może związane z poprzednimi problemami: czy Volume Light działa w Mental Ray? bo u mnie nie działa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Podpinam sie do problemu, wybija mi 3ds-a podczas renderingu pod Vray i to jest mocno denerwujace, raz za czasu wywali jakis komunikat o pamieci, jak wywali to podepne :) Sebastianie jak bys mógł cos wiecej napisac na ten temat to bede wdzeczny :)

 

Nie mam maszyny do grafiki ale jak na razie dawało rade DualCore 1,73 2GB ramu a grafika Intel zintegrowana na płycie wiec spodziewałem sie trudnosci zwiazanych z czasem trwania renderu a nie z brakiem mozliwosci wyrenderowania

 

 

Za pomoc dobroczyncom wielkie dzieki (z góry dziekiuje to moze sie ktos połakomi na odpowiedz)

 

3ds 2008 32-bit