Napisano 5 Lipiec 200816 l ładnie tylko ujęcie kamerą bym zmienił... nie centralnie i żeby kamera obiekty sciagała do prostej bo lecą, najbardziej to na lewej ścianie widac.
Napisano 5 Lipiec 200816 l literowka? Ujecie nieciekawe, wizka jednak z potencjalem, ladne materialy/swiatlo, dopracuj modele.
Napisano 6 Lipiec 200816 l Witam W porownaniu z tym co wczesniej dales to to jest 100 razy lepsze:) Ale jak mowilem wczesniej ta narzutka na ozku nadal lewituje .... Ale ogolnie ladnie:) render znacznie lepszy niz ostatnio POWODZENIA
Napisano 6 Lipiec 200816 l ładne, tylko że pusto strasznie. Użyłeś guess vertical shift jeśli używasz physical camera w vrayu? nie podoba mi się też tekstura łóżka.
Napisano 8 Lipiec 200816 l dokladnie - brakuje camera correction (albo vertical shift w Vrayu) bo wszystko sie troche przewraca. Poza tym dosyć ładnie i czysto, choć troszke za pusto.
Napisano 10 Lipiec 200816 l bardzo ladne i czyste...moze zbyt czyste ale to tylko moja opinia...poza tym odbicie w szybie jest troszke za mocne...no i jest troszke pusto.. moze jakis dywan maly i dziwne artystyczne obiekty na szawce albo stoliku zboku lozka... oswietlenie jest git.
Napisano 10 Lipiec 200816 l Hmm od czego tu zaczac.... A wiec redner czysty, pokoj ladnie oswietlony, nawet dobre materialy, ale... wszystko jakos tak upchniete pod oknem ze ledwo przejsc by sie do niego dalo, za oknem przydalby sie jakis widok, na tej komodzie umiescilbys jakies duperelki typu jakas figurka, swiecznik, moze byc nawet lampka tylko jakas ciekawsza a nie taka co ty tam postawiles, nie dosc ze dwie identyczne to jeszcze wygladaja jak z papieru, koldra czy koc (nie wiem co to ma byc) wyglada jak nalesnik albo ciasto na pizze, te szmatki w oknie - falbanki zbyt regularne i material tez nie za bardzo, w zasadzie nie wiem co to ma byc, czy zaslony czy firanki. Ogolnie nie jest zle, ale moglbys jeszcze poswiecic troche czasu na szczegoly a byloby lepiej ;)
Napisano 11 Lipiec 200816 l Autor jak bym mial czas to oczywiscie ale obiecuje ze dam update z detalami tylko skoro jestesmy przy zasłonach to chce sie zapytac co jest bo ja jej wymodelowalem spline i Nurbs i obojetnie jaki material dam z obojetnie z jaką przezroczystością wychodzi tak dziwnie i nie wiem jak by to zrobic zeby było git ktos ma pomysł???
Napisano 12 Lipiec 200816 l Co do zaslon jesli uzywasz v-ray'a to proponuje sie zapoznac Vray2SidedMtrl. W najprostrzej formie to po prostu przypisujesz ten material z minimalna przezroczystoscia, ale musisz sam pokombinowac ;)