Xesenix Napisano 15 Lipiec 2008 Share Napisano 15 Lipiec 2008 (edytowane) In future people will live in virtual worlds and their lives will be controled by complicated machines. Living happy in their second lives they wont even notice when those machines breakdown and they will pass away. W przyszłości ludzie bedą żyć w wirtualnych swiatach a ich życie bedzie podtrzymywane przez skomplikowane maszynerie. Zatraceni w nierealnym świecie nie spostrzegą nawet gdy owe maszyny ulegną awarii a oni sami odplyną w wieczny spoczynek. To moja pierwsza bitwa mam nadzieje ze zmotywuje mnie przynajmniej do ukonczenia pracy :D 3dsm 2008 menatl ray 3.6 Adobe Photoshop CS3 Edytowane 15 Wrzesień 2008 przez Xesenix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2008 Pare kolejnych elementow pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2008 Efekt kolejnych paru godzin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2008 Troche poprawek to czaszki i trzeba by sie zabrac za reszte szkieletu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 18 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 18 Lipiec 2008 Znalazienie odpowiednich rysunkow jest rownie trudne co wyciagniecie z nich 3d (kregi szyjne Axis+Atlas) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 19 Lipiec 2008 Share Napisano 19 Lipiec 2008 Nie za płaska ta czacha jakaś?Ta krawędż nad czołem też nie za bardzo mi pasuje;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 19 Lipiec 2008 Share Napisano 19 Lipiec 2008 TV jest malo futurystyczny, wyglada jak monitor LCD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 19 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2008 Pierwsza scenka to taki ogolny zarys jeszcze sie nia dokladnie nie zajmowalem pewnie bedzie cala podmieniona na bardziej detalistyczne modele. Narazie mecze sie z tym szkieletem troche brakuje mi dobrych obrazkow z rzutami kosci. A jesli chodzi o czaszke dziekuje za zwrocenie uwagi poprawki w zalaczniku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 19 Lipiec 2008 Share Napisano 19 Lipiec 2008 Zobacz tutaj: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=54097&highlight=SYSTEMS gościu robi fajny szkielet i dużo obrazków kośći:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 19 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2008 Robie troche dokladniejsze kregi ale do pozostalych kostek napewno sie przyda dziekuje a tu pare kolejnych kregow szyjnych: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 19 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2008 Zainspirowany linkiem poprawilem troche detale czaszki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 22 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2008 Dorwalem wreszcie troche dokladniejszych rysunkow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 22 Lipiec 2008 Share Napisano 22 Lipiec 2008 Fajnie wyszedł ten kręgosłup:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 22 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2008 Narazie na spinlinach jesli sie wyrobie to przepuszcze go jeszcze przez zbrusha :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 23 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 23 Lipiec 2008 Powoli do przodu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 23 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 23 Lipiec 2008 Mam dziwny problem z paroma kregami. Ich bounding box sa pochylone nie wiem jak je naprawic zeby znow byly prostopadloscianami nie bylo by problemu gdyby nie to ze przez linkowanie ich potomkowie niepoprawnie reaguja na obrot co widac na zalaczonych oprazkach czaszka sie przeskalowuje tak jakby obrot byl wykonywany w niekartezjanskim ukladzie wspolrzednych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 25 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2008 Chyba mam troche ciekawszy pomysl zamiast faceta wiszacego na kablach padlaczonych do jakiegos futurystycznego sprzetu bylby szkielet kurczowo trzymajacy sie telewizora porwany przez tornado :D puki co to co zrobilem nadajie sie pod oba koncepty wiec przydala by sie jakas rada z zewnatrz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 25 Lipiec 2008 Share Napisano 25 Lipiec 2008 naprawić te bboxy możesz xformem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 28 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 28 Lipiec 2008 Dzieki za podpowiedz poradzilem sobie z tym troche inaczej zresetowalem pivoty w popsutych kostkach. Boxy sie nie naprawily ale potomkowie nie wyginaja sie juz tak dziwnie jak poprzednio. Jakby ktos kiedys potrzebowal cos takiego to wejsc do obslugi pivot wlaczyc Affect Pivot Only i troche nizej jest resetowanie w panelu Adjust Transform. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 29 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 29 Lipiec 2008 Znow braki w dokladniejszych rysunkach miednica i lopatki to 50% domyslow. Dla realizmu musial bym wymyslic jak na ten szkielet ponakladac resztki ciala :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 30 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2008 Dla odmiany troche zabawy z materialami: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rosikowski Napisano 30 Lipiec 2008 Share Napisano 30 Lipiec 2008 Xesenix- czaszka nie wygląda jakby była ludzka, a wątku nie doczytałem się informacji że to jakiś małpolud... np. jeśli chodzi o dolną szczękę, spróbuj ją zamknąć a wtedy zobaczysz że górna część jest o wiele za długa, tak samo z oczodołami coś nie tak Zobacz(rysunek jakiegoś kolesia)http://www.diamondvues.com/skull.jpg Znow braki w dokladniejszych rysunkach miednica i lopatki to 50% domyslow.Co ty gadasz ? pełno tego jest na necie zamiast siedzieć i robić szkielet z domysłów to poświęć czas na szukanie....(ale co tam pewnie traktujesz to jak zabawe) edit- tu masz ogrrrrrooooom zdjęć http://www.veer.com/search/results.aspx?keyword=human+skeleton&producttype=TYP%2cIMG&pricemodel=RM%2cRF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 30 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2008 (edytowane) Dla kolegi podsylam rendery w rzutach izometrycznych w raz z rysunkami z ktorych korzystalem (poza 3cim obrazkiem gdzie jest z perspektywa) Poprawilem okolice oczodolow szczeka w przeciwienstwie do tego co zauwazyles byla za mala w sensie podbrudka. Pozatym korzystalem wlasciwie z bardzo podobnych zdjec przy robieniu lopatek i miednicy dlatego pisalem o domyslaniu sie bo dla kregoslupa mialem kazda kostke przynajmiej z 3 stron w rzutach z materialow od kolezanki za co jej dziekuje :P PS jak ktos teraz powie ze wyglada jak malpolud to sie 100% zgadzam :D Edytowane 31 Lipiec 2008 przez Xesenix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 8 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 8 Sierpień 2008 Kolejny etap pare kolejnych kosci plus nowy material. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 8 Sierpień 2008 Share Napisano 8 Sierpień 2008 Budowa szczęki (nie żuchwy!), kość nosa, łuki brwiowe, skronie, podbródek do poprawki, zawiasy żuchwy za grube z widoku od przodu. Nad nosem, między "brwiami" nie jest wypukłe, bardziej płasko powinno być, wręcz lekkie wklęśnięcie. Zwróć też uwagę, w jaki sposób biegną linie, te co odchodzą od zębów, pod jakim kątem i w jakim kierunku, następnie przejdź wzrokiem na kości policzkowe i ich okolice i pomyśl co zepsułeś. Zawias żuchwy od boku powinien być pod lekkim skosem. Od boku kości policzkowe idą lekkim łukiem wybrzuszonym do dołu. Trzeba więcej patrzeć na referki niż modelować i zastanawiać się czy każdy element ma dobry kształt i jak ten element ma się do innych elementów pod wględem skali, kształtu i co bardzo ważne, budowy geometrycznej. Referencje łap, bo to co masz, może być nieco trudne do odczytania: pozdrawiam! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 8 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 8 Sierpień 2008 Wielkie dzieki jak teraz spapram poprawki to sie poprostu do tego nie nadaje :P Biore sie do roboty :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 10 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 10 Sierpień 2008 (edytowane) Dla odmiany popracowalem troche nad scena zmienilem troche koncepcje z wiszacego szkieleta na szkieleta w zmechanizowanym stolku mysle o dodaniu telewizorow na wysiegnikach polaczonych z obecnym mechanizmem + dodaniu paru wiekszych ekranow dookola fotelu stolek rozbuduje o uklad podtrzymujacy zycie ruly kable jakies ekrany z kardiogramem. ----- Edycja: 'Trumna' po paru modyfikacjach. Edytowane 10 Sierpień 2008 przez Xesenix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 11 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2008 Poprawka paru szczegolow. Dodatkowy pomysl to hologram w ktory bedzie wyswietlac szkielet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 13 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 13 Sierpień 2008 (edytowane) Testowy render oswietlenia hologramu. Edytowane 13 Sierpień 2008 przez Xesenix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 16 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 16 Sierpień 2008 Przypomnialo mi sie ze poprawialem czaszke a jeszcze jej nie wrzucalem ponadto dokonczylem szkielet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 18 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2008 (edytowane) Chwilowo brak pamieci uniemozliwia mi wyrederowanie polaczonej sceny wiec daje podglady dwuch czesci gdzie wpakowalem szkielet. Narazie bez materialow poza swiecacymi ekranami i szkieletem. /--- Moja pierwsza lepetynka (poza paroma niezbyt udanymi prubami dawno temu) zrobiona od poczatku do konca w 3dsm. Chyba jednak zrobie zwloki zamiast czystego szkieletu. Edytowane 19 Sierpień 2008 przez Xesenix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 24 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2008 (edytowane) Kolejny update dla grona moich wiernych kibiców. Z cyklu co to jest SSS i jak smakuje z truposzczałym mięskiem i mętnym okiem, oraz tydzien z garbarzem jak oskurować martwe zwłoki. Może i nikomu się nie podoba ale przynajmiej się sporo nauczyłem. Edytowane 24 Sierpień 2008 przez Xesenix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrMetal Napisano 25 Sierpień 2008 Share Napisano 25 Sierpień 2008 Jakos tak brzydko zielono :) przydaloby sie inne oswitlenie :) tez mroczne ale nie takie zielone :) Chyba odbiegłeś za bardzo od tematu :) nie widac telewizora ;) albo przynajmniej mi nic tego telewizora nie przypomina ;) widze tylko jakiś zielony "komputer" ;) ... Modele wydaja sie spoko :) Powodzenia i nie zniechęcaj się :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 26 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2008 Dzieki za posta, już myslalem ze pisze do czarnej dziury, a ten cały temat to mi się tylko sni :D Jeśli chodzi o odbieganie od tematu to chodzilo mi raczej o to że TV nie koniecznie zawsze beda puszka z szybka, a co do kolorystyki tez mi sie wydaje ze troche za zielono jest będę to jeszcze zmieniał. Narazie dorzuciłem ekran o troche bardziej zrożnicowanej kolorystyce ale zapomniałem pod niego podpiac oswietlenia (sama fluorescencja jest za slaba) i podrasowałem detale modeli z lewej strony maja też już konkretne materiały. Wrzucam ostatni render sceny + teksturki jakie zrobiłem dla klawiatury (oświetlenie,kolor,bumpmapa) Następny update za pare dni trzeba zajać sie robotą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 1 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2008 (edytowane) Pewne problemy z autosave cofnely scene do wersji z przed ostatnio pokazywanej. Zaczolem przebudowe pomieszczenia i zmienilem nieco kadr. Edytowane 1 Wrzesień 2008 przez Xesenix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyb3k Napisano 2 Wrzesień 2008 Share Napisano 2 Wrzesień 2008 Ciekawie sie zapowiada. Brakuje mi tutaj takiej dusznej ponurej atmosfery. Dodaj moze troche dymu i pare punktowych swiatelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 2 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 2 Wrzesień 2008 Dzieki za podpowiedz w ostatecznej wersji ma byc mgielka splywajaca w kratownice swiatelka to tez dobry pomysl tylko nie wiem jak touciagnie moj komp juz teraz jak robilem test w docelowej jakosci zabieralo to ponad 10h a bede musial robic to na conajmiej 2 przebiegi bo calosc nie wchodzi naraz do pamieci. Dlatego mam pytanie czy mozna w 3dsm renderowac tylko pewien region z widoku kamery ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pilar Napisano 2 Wrzesień 2008 Share Napisano 2 Wrzesień 2008 pewa....rozwiń "View" i daj region. pojawi sie pole do zaznaczenia. w prawym dolnym rogu klikasz "OK" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 3 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 3 Wrzesień 2008 Dzieki za podpowiedz przyda sie jak bede laczyl ostatnie ujecia :) Dodalem troche swiatelek i dobudowalem kawalek tla ten fioletowy troche przyciemnie.[robione w nizszej rozdzielczosci i jakosci] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 8 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2008 (edytowane) Mam nadzieje ze detale dobrze wygladaja bo 40h renderingu to troche sporo :confused: Zostalo dokonczyc cialo i dodac pare detali. Prosze o komentarze :) Edytowane 8 Wrzesień 2008 przez Xesenix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyb3k Napisano 8 Wrzesień 2008 Share Napisano 8 Wrzesień 2008 wow 40h to bardzo sporo. Jak dla mnie za bardzo w stylu Las Vegas to zrobiles. Obrazek stracil klimat. Moze zdecyduj sie tylko na 2 kolory... I chyba troche za malo zabawy z teksturami... powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 8 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2008 Dorenderowanie zwlok bylo trudniejsze niz myslalem ukrywanie sceny nie pomaga musialem zrobic osobna wersje na ktorej zostal tylko fragment z trupem i miej wiecej oswietlenie z pozostalej czesci sceny do tego trzeba bylo przepuscic FG na miniaturce bo na wyzszych rodzialkach sie wieszal:confused:. hmm jesli chodzi o las vegas to moze sprubuje zrobic pare wersji oswietlen i wrzucic tutaj a co do tekstur jest ich wiecej niz widac a nie chce na sile wrzucac jakichs zaciekow na rulach itp bo od poczatku mialy byc czyste pod tym wzgledem troche mnie wkurza tekstura betonu bo w tym oswietleniu nawet z bumpem jest jednolita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 11 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2008 (edytowane) Mialem chwile na zrobienie wersji z zielona kula czy to wyglada lepiej: Edytowane 12 Wrzesień 2008 przez Xesenix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xesenix Napisano 15 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 15 Wrzesień 2008 Rzeczywiscie dwukolorowe wyglada lepiej dzieki za podpowiedz. I to bylo by na tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi