Skocz do zawartości

[SSAT]:"Source of Life"


Rekomendowane odpowiedzi

In future people will live in virtual worlds and their lives will be controled by complicated machines. Living happy in their second lives they wont even notice when those machines breakdown and they will pass away.

 

W przyszłości ludzie bedą żyć w wirtualnych swiatach a ich życie bedzie podtrzymywane przez skomplikowane maszynerie. Zatraceni w nierealnym świecie nie spostrzegą nawet gdy owe maszyny ulegną awarii a oni sami odplyną w wieczny spoczynek.

 

To moja pierwsza bitwa mam nadzieje ze zmotywuje mnie przynajmniej do ukonczenia pracy :D

3dsm 2008

menatl ray 3.6

Adobe Photoshop CS3

scena20psgi4.th.jpg

Edytowane przez Xesenix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pierwsza scenka to taki ogolny zarys jeszcze sie nia dokladnie nie zajmowalem pewnie bedzie cala podmieniona na bardziej detalistyczne modele. Narazie mecze sie z tym szkieletem troche brakuje mi dobrych obrazkow z rzutami kosci. A jesli chodzi o czaszke dziekuje za zwrocenie uwagi poprawki w zalaczniku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwny problem z paroma kregami. Ich bounding box sa pochylone nie wiem jak je naprawic zeby znow byly prostopadloscianami nie bylo by problemu gdyby nie to ze przez linkowanie ich potomkowie niepoprawnie reaguja na obrot co widac na zalaczonych oprazkach czaszka sie przeskalowuje tak jakby obrot byl wykonywany w niekartezjanskim ukladzie wspolrzednych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba mam troche ciekawszy pomysl zamiast faceta wiszacego na kablach padlaczonych do jakiegos futurystycznego sprzetu bylby szkielet kurczowo trzymajacy sie telewizora porwany przez tornado :D puki co to co zrobilem nadajie sie pod oba koncepty wiec przydala by sie jakas rada z zewnatrz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za podpowiedz poradzilem sobie z tym troche inaczej zresetowalem pivoty w popsutych kostkach. Boxy sie nie naprawily ale potomkowie nie wyginaja sie juz tak dziwnie jak poprzednio. Jakby ktos kiedys potrzebowal cos takiego to wejsc do obslugi pivot wlaczyc Affect Pivot Only i troche nizej jest resetowanie w panelu Adjust Transform.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xesenix- czaszka nie wygląda jakby była ludzka, a wątku nie doczytałem się informacji że to jakiś małpolud... np. jeśli chodzi o dolną szczękę, spróbuj ją zamknąć a wtedy zobaczysz że górna część jest o wiele za długa, tak samo z oczodołami coś nie tak

Zobacz(rysunek jakiegoś kolesia)http://www.diamondvues.com/skull.jpg

Znow braki w dokladniejszych rysunkach miednica i lopatki to 50% domyslow.

Co ty gadasz ? pełno tego jest na necie zamiast siedzieć i robić szkielet z domysłów to poświęć czas na szukanie....(ale co tam pewnie traktujesz to jak zabawe)

 

edit- tu masz ogrrrrrooooom zdjęć http://www.veer.com/search/results.aspx?keyword=human+skeleton&producttype=TYP%2cIMG&pricemodel=RM%2cRF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla kolegi podsylam rendery w rzutach izometrycznych w raz z rysunkami z ktorych korzystalem (poza 3cim obrazkiem gdzie jest z perspektywa)

Poprawilem okolice oczodolow szczeka w przeciwienstwie do tego co zauwazyles byla za mala w sensie podbrudka. Pozatym korzystalem wlasciwie z bardzo podobnych zdjec przy robieniu lopatek i miednicy dlatego pisalem o domyslaniu sie bo dla kregoslupa mialem kazda kostke przynajmiej z 3 stron w rzutach z materialow od kolezanki za co jej dziekuje :P

 

PS jak ktos teraz powie ze wyglada jak malpolud to sie 100% zgadzam :D

Edytowane przez Xesenix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budowa szczęki (nie żuchwy!), kość nosa, łuki brwiowe, skronie, podbródek do poprawki, zawiasy żuchwy za grube z widoku od przodu.

Nad nosem, między "brwiami" nie jest wypukłe, bardziej płasko powinno być, wręcz lekkie wklęśnięcie.

 

Zwróć też uwagę, w jaki sposób biegną linie, te co odchodzą od zębów, pod jakim kątem i w jakim kierunku, następnie przejdź wzrokiem na kości policzkowe i ich okolice i pomyśl co zepsułeś.

 

Zawias żuchwy od boku powinien być pod lekkim skosem.

Od boku kości policzkowe idą lekkim łukiem wybrzuszonym do dołu.

Trzeba więcej patrzeć na referki niż modelować i zastanawiać się czy każdy element ma dobry kształt i jak ten element ma się do innych elementów pod wględem skali, kształtu i co bardzo ważne, budowy geometrycznej.

 

Referencje łap, bo to co masz, może być nieco trudne do odczytania:

029980ff9d6e14a2m.jpg

 

pozdrawiam!

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla odmiany popracowalem troche nad scena zmienilem troche koncepcje z wiszacego szkieleta na szkieleta w zmechanizowanym stolku mysle o dodaniu telewizorow na wysiegnikach polaczonych z obecnym mechanizmem + dodaniu paru wiekszych ekranow dookola fotelu stolek rozbuduje o uklad podtrzymujacy zycie ruly kable jakies ekrany z kardiogramem.

-----

Edycja:

'Trumna' po paru modyfikacjach.

Edytowane przez Xesenix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo brak pamieci uniemozliwia mi wyrederowanie polaczonej sceny wiec daje podglady dwuch czesci gdzie wpakowalem szkielet. Narazie bez materialow poza swiecacymi ekranami i szkieletem.

scena01ae1.th.jpg

hologram07gl6.th.jpg

/---

Moja pierwsza lepetynka (poza paroma niezbyt udanymi prubami dawno temu) zrobiona od poczatku do konca w 3dsm. Chyba jednak zrobie zwloki zamiast czystego szkieletu.

Edytowane przez Xesenix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny update dla grona moich wiernych kibiców. Z cyklu co to jest SSS i jak smakuje z truposzczałym mięskiem i mętnym okiem, oraz tydzien z garbarzem jak oskurować martwe zwłoki. Może i nikomu się nie podoba ale przynajmiej się sporo nauczyłem.

 

tekstury00yz5.th.jpgtekstury03do7.th.jpgtekstury02zi0.th.jpgtekstury04mg8.th.jpg

scena03zl3.th.jpgekran00rp1.th.jpg

Edytowane przez Xesenix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakos tak brzydko zielono :) przydaloby sie inne oswitlenie :) tez mroczne ale nie takie zielone :)

 

Chyba odbiegłeś za bardzo od tematu :) nie widac telewizora ;) albo przynajmniej mi nic tego telewizora nie przypomina ;) widze tylko jakiś zielony "komputer" ;) ... Modele wydaja sie spoko :) Powodzenia i nie zniechęcaj się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za posta, już myslalem ze pisze do czarnej dziury, a ten cały temat to mi się tylko sni :D

Jeśli chodzi o odbieganie od tematu to chodzilo mi raczej o to że TV nie koniecznie zawsze beda puszka z szybka, a co do kolorystyki tez mi sie wydaje ze troche za zielono jest będę to jeszcze zmieniał. Narazie dorzuciłem ekran o troche bardziej zrożnicowanej kolorystyce ale zapomniałem pod niego podpiac oswietlenia (sama fluorescencja jest za slaba) i podrasowałem detale modeli z lewej strony maja też już konkretne materiały.

Wrzucam ostatni render sceny + teksturki jakie zrobiłem dla klawiatury (oświetlenie,kolor,bumpmapa)

Następny update za pare dni trzeba zajać sie robotą.

scena09pl1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za podpowiedz w ostatecznej wersji ma byc mgielka splywajaca w kratownice swiatelka to tez dobry pomysl tylko nie wiem jak touciagnie moj komp juz teraz jak robilem test w docelowej jakosci zabieralo to ponad 10h a bede musial robic to na conajmiej 2 przebiegi bo calosc nie wchodzi naraz do pamieci. Dlatego mam pytanie czy mozna w 3dsm renderowac tylko pewien region z widoku kamery ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorenderowanie zwlok bylo trudniejsze niz myslalem ukrywanie sceny nie pomaga musialem zrobic osobna wersje na ktorej zostal tylko fragment z trupem i miej wiecej oswietlenie z pozostalej czesci sceny do tego trzeba bylo przepuscic FG na miniaturce bo na wyzszych rodzialkach sie wieszal:confused:.

scena19ps2et8.th.jpg

 

hmm jesli chodzi o las vegas to moze sprubuje zrobic pare wersji oswietlen i wrzucic tutaj a co do tekstur jest ich wiecej niz widac a nie chce na sile wrzucac jakichs zaciekow na rulach itp bo od poczatku mialy byc czyste pod tym wzgledem troche mnie wkurza tekstura betonu bo w tym oswietleniu nawet z bumpem jest jednolita

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności