przemczechu Napisano 23 Lipiec 2008 Napisano 23 Lipiec 2008 (edytowane) Witam! Oto mój pierwszy topic z pracą, oraz pierwsze auto które PRAWIE skończyłem :) Samochód wygląda jak wygląda. Muszę jeszcze połączyc dwie strony autka (widac na renderze, że niepołączone). Nie wiem za bardzo jak zrobic przednie i tylnie lamy lampy więc dałem sobie z tym spokój. Wlot powietrza na masce - do poprawki. Nie podobają mi się moje materiały na aucie, oraz oświetlenie - co zrobic by było bardziej realistyczne?? Proszę o wskazówki jak modelowac auta (jakimi modyfikatorami?), oraz wasze uwagi na temat pracy. Edytowane 25 Lipiec 2008 przez przemczechu
eddypc Napisano 23 Lipiec 2008 Napisano 23 Lipiec 2008 więc tak... jest krzywo... tylne koło wystaje za bardzo z nadkoli :D a na światła daj materiał szkła ;) i co tam z tyłu przy błotniku tak światło świeci... ? wlot do poprawki tak jak mówiłeś ;)
przemczechu Napisano 23 Lipiec 2008 Autor Napisano 23 Lipiec 2008 EDDYPC dzięki za pierwszy komentarz, myśłałem, że będzie gorzej. Poprawię koło, dodam lampe, i połączę dwie części samochodu, wtedy puszcze render. Te światło na nadkolu to odbicie (otoczenie jest zbyt jasne, zmienie na ciemne). Eddypc - napisałeś że jest krzywo - ale w którym miejscu?? - spróbuję to poprawidź. Pozdrawiam!!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 23 Lipiec 2008 Napisano 23 Lipiec 2008 Ja bym sie za Cobre na tym forum nie bral.. wystarczy ze DamusTo dowalil kiedys konkretny model i ciezko bedzie go przejsc ;) Ale jak na pierwsze autko to spoko. Sa niedociagniecia ale ogolnie trzyma forme.
przemczechu Napisano 23 Lipiec 2008 Autor Napisano 23 Lipiec 2008 3D CREATIVE - teraz to mnie zniechęciłeś, chyba będzie to następne auto którego nie skończę :( Oczywiście -> żart, dzięki za komentarz.
przemczechu Napisano 25 Lipiec 2008 Autor Napisano 25 Lipiec 2008 Witam Ponownie!! Oto samochód po poprawkach (dorobiłem wcięcia na masce i poprawiłem wlot powietrza, dodałem zderzak, poprawiłem koło, + kilka innych). Nie wiem jeszcze jak zrobic, aby samochód wyglądał bardziej realistycznie - na razie wygląda jak zabawka.
Bruneq Napisano 25 Lipiec 2008 Napisano 25 Lipiec 2008 oj..Damus juz pisze chyba referat na temat twojego modelu;) pewnie dostaniesz post na 2 strony A4 z błedami:) Ale walcz...
przemczechu Napisano 25 Lipiec 2008 Autor Napisano 25 Lipiec 2008 Damus takich furek to pewnie z 50 zrobił, a to jest moja pierwsza, więc się do niego nie porównuję. Na referat czekam z niecierpliwością.
damusTo Napisano 25 Lipiec 2008 Napisano 25 Lipiec 2008 Damus na razie pisze inny referat - mysle ze autor ma swiadomośc bledow i ze wiekszosc z nich wynika nie tyle z niedopatrzen co z braku warsztatu. Nie ma potrzeby pisac referatu mozna sie ograniczyc do tego ze wszystko jest jeszcze do poprawy. Innymi slowy to dosc trudne na poczatek auto ale jesli doprowadzisz je do stanu w ktorym faktycznie referat bede mogl pisac to bedziesz nie do wygiecia, po tym jak to popoprawiasz skutecznie. Innymi slowy zapewne nauczyles sie czegos na tzw poczatek ale na pewno nie jest to jeszcze odwzorowanie. Pochwalam twoj zapal i mysle ze wykozystujac nowo zdobyte doswiadczenia powinienes sprobowac na czyms latwiejszym bardziej kanciatym bezkompromisowo odwzorowac ksztalt. Zawsze mozesz sie posilkowac siatkami ktore zamieszczamy do celow dydaktycznych lub pytac beadziej doswiadczonych. pozdrwaiam i powodzenia w dalszych pracach.
dynia Napisano 25 Lipiec 2008 Napisano 25 Lipiec 2008 warto przeczytać regulamin forum bo temat trzeba poprawić a model na początek nie jest zły ale jeszcze dużo pracy przed tobą
przemczechu Napisano 25 Lipiec 2008 Autor Napisano 25 Lipiec 2008 Damus, dzięki za długi pouczający komentarz. Sądzę, że to co napisałeś, w zupełności ma sens. Widziałem twój projekt cobry - rewelacyjnie zrobiony (takiego efektu jak twój, ja zbyt prędko nie uzyskam). O ile się nie mylę wykonałeś współczesną cobrę, ja modeluję klasyczną (1963r.) - obydwie się bardzo różnią (np. tylnymi nadkolami). Na razie nie wiem co mam zmienic w tym projekcie, więc proszę o naprowadzenie. kształt zdaje mi się, że jest prawidłowy. Kiedy autko będzie juz jakos wygladało (lepiej niż obecnie), będę czekał na referat od damusa, za który bardzo podziekuję!! :)
tweety Napisano 25 Lipiec 2008 Napisano 25 Lipiec 2008 przemczechu: dostałeś upomnienie od moderacji za złą nazwę tematu jaki założyłeś. jeśli temat pozostanie nadal błędnie nazwany, zostanie usunięty. zapoznaj się z zasadami dot. nazewnictwa wątków. Pozdrawiam
przemczechu Napisano 25 Lipiec 2008 Autor Napisano 25 Lipiec 2008 Drogi panie moderatorze nazwa tematu zmieniona. Przepraszam za popełnione grzechy, spróbuje się poprawic. Pozdrawiam!!
przemczechu Napisano 25 Lipiec 2008 Autor Napisano 25 Lipiec 2008 ponieważ mam problemy z lightingiem, natknąłem się na problem dotyczący cieni w kształcie dużych pikseli. Czy wie ktoś, jak się tego efektu pozbyc?? (załącznik poniżej)
RaVirr Napisano 25 Lipiec 2008 Napisano 25 Lipiec 2008 U mnie się coś podobnego robiło jak miałem ustawione w światełku w zakładce cieni "shadow map" a jak zmieniłem na coś innego to było ok.:) Model mi się podoba;)
przemczechu Napisano 25 Lipiec 2008 Autor Napisano 25 Lipiec 2008 RaVirr, wielkie dzięki za podpowiedź, twoja rada pomogła. Zmieniłem Shadow map na Adv. Ray Traced i cienie wyglądają prawidłowo. Cieszę się, że przynajmniej tobie podoba się ten model :). Poniżej załącznik z poprawką. Pozdrawiam!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się