Jump to content

Line - kolec


Heads Hunter

Recommended Posts

Gdy linem obrysowywuje kolec(z blueprintu) w modyfikatorze line w polu "Rendering" zaznaczam opcje: enable in render, enable in viewport, generate maping cords. To wtedy powstaje mi obiekt 3D tyle tylko że nie jest on wypełniony w środku. Chciałem obrysowac tylko jedną ścianę kolca tylko że wtedy nie był on ostro zakończony. Chodzi mi oto że chce aby był ostro zakończony i jednocześnie wypełniony w środku.

 

linehq6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ma to być kolec o podstawie pięciokąta, a gdy robie tak jak mówisz to jest wypełnony w środku ale nie jest pięciokątem co prawda mogę z niego zrobić taką bryłę ale ten sposób który napisałem wcześniej jest szybszy i dokładniejszy chyba że macie jeszcze inne pomysły.

Link to comment
Share on other sites

faktycznie podstawy, o bryłach obrotowych nikt nie wspomniał:

1e9379bd1043563e.jpg

 

Później możesz to przekształcać modem FFD Box Modifier albo po konwersji do edit poly za pomocą soft selection.

 

Drugą metodą na taki obiekt jest loft kształtu po lini (menu create->compound object->loft)

 

A najprościej wyextrudować, fakt... albo zrobić z boxa..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Każda metoda jest dobra ale niektóre są lepsze:D

Jeśli chodzi o maxa (o inne softy zapewne też) trzeba się nauczyć korzystać z modyfikatorów aby wiedzieć jaką drogą najszybciej i najoptymalniej osiągnąć zamierzony efekt.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy